Hoi,
Ik wou bestellen van deze
website.
Sterker nog, winkelmandje gevuld en paar keer op volgende geklikt en gegevens ingevuld, totdat het betalingsoverzicht komt (met het idee van, die leveren eerst, daarna betaal ik pas).
Dat doen ze dus niet. Dus mijn bestelling staat on hold (ze hebben nu dus wel mijn gegevens, denk ik).
Ik betaal niet zomaar eerst iets zondat dat ik het heb, dus ik ga ff rondzoeken op het net om te kijken of ze te vetrouwen zijn:
Dan ga ik in eerste instantie reviews opzoeken (niks gevonden).
Daarna ga ik voor de gein het adres opzoeken:
quote:
MIJN SMOKING
KRUISSTRAAT 165
5612 CH
EINDHOVEN
Dan
zie ik dat er op dit adres een Bruna met Postkantoor is gevestigd

Ook de KVK-registratie van deze Bruna vestiging bevestigd dit.
Dan begin ik het zaakje al niet meer te vertrouwen

Dan hebben ze ook nog de volgende gegevens op hun website staan:
quote:
Ondernemings Nummer. 4964527
BTW Nummer: 860 6313 37
Helemaal nergens kloppen deze gegevens! (KVK kent niks, en ook komt het niet overeen met Belgische nummers (kun je ook online opzoeken)).
Ondertussen hun bankrekening kunnen bemachtigen:
63.30.91.901 (KBC Bank Nederland NV)
Wat ik maar een rare bank vind voor een onderneming... Maar goed, kan nog net... Rekeningnummer an sich levert geen hits op verder.
Ik ga mijn bestelling lekker on hold laten staan en het zo laten. Maar vroeg mij af hoe het kan dat je als onderneming er alles aan doet om je (online) winkel zo duister mogelijk neer te zetten?! Weet iemand hier misschien meer van? Heeft iemand uberhaupt ervaring met deze shop? Heeft er iemand eerder iets dergelijks gezien met een adres zoals hierboven beschreven?
Ben ik een oude scammert op het spoor?