WTF copycat van Apeldoorn ofzo?quote:Doden bij optocht Duitse schuttersvereniging
MENDEN - Tijdens een optocht van een schuttersvereniging in Menden bij Bonn is zondag een oudere man de menigte ingereden met een te hard rijdende auto. Daarbij zijn zeker drie doden en tientallen gewonden gevallen.
Dit heeft de Duitse politie laten weten. Zeker vijf mensen zijn zwaargewond. Er zijn vijf helikopters ingezet voor de hulpverlening. Veel omstanders zijn in shock.
De oorzaak van het ongeluk is nog onduidelijk. In Menden wordt gespeculeerd dat de oudere automobilist de controle over het voertuig zou hebben verloren door een hartaanval. De automobilist heeft het ongeluk overleefd.
De Schützenverein Sankt Hubertus Menden-Nord viert dit jaar haar 60-jarig bestaan. Daarom waren er extra veel mensen naar de optocht gekomen ondanks het regenachtige weer. Ook waren er gasten van bevriende schuttersverenigingen in andere plaatsen.
Mjah, als het wel zo is, dan is het tragisch hard gegaan zegquote:Op zondag 19 juli 2009 19:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er wordt gespeculeerd over de hartaanval, dus niks is nog zeker
Zoveel fokkers bleven destijds stellig volhouden dat Apeldoorn ook wel een ongeluk geweest moest zijn, het was belachelijk om te kunnen overwegen dat het misschien opzet was.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af met welke bolide hij de menigte in schoot, maarja het was een Duitser dus 't zal wel een dikke X5 geweest zijn of iets.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Twitter weer:
Police spokesman confirms 3 fatalities, says some 50 people injured after car crashes into crowd in Menden, Germany.
Je bent verder toch niet op de hoogte van details als de dichtheid van de menigte, de snelheid van de man etc etc?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dan vraag ik me toch af met welke bolide hij de menigte in schoot, maarja het was een Duitser dus 't zal wel een dikke X5 geweest zijn of iets.
Ach, een Suzuki Swift kan ook heel wat schade aanrichten geloof ik.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af met welke bolide hij de menigte in schoot, maarja het was een Duitser dus 't zal wel een dikke X5 geweest zijn of iets.
Dat hebben we gezien, maar 50 mensen is toch wel een aardig getal.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ach, een Suzuki Swift kan ook heel wat schade aanrichten geloof ik.
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Twitter zegt dat dus het zullen er wel 5 zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:32 schreef Hukkie het volgende:
Hoe kom je aan het aantal van 50? Of heb ik iets gemist?
Goed punt, maar even wachten tot er echt 'nieuws' is van een betrouwbare bron.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Twitter zegt dat dus het zullen er wel 5 zijn.
dijenkletserquote:Op maandag 20 juli 2009 11:20 schreef woid het volgende:
goeie reclame voor mb
"sterker dan een shift"
Ik ben ook niet overtuigd van de opzet van Karst. Er is slechts 1 agente die beweert van hemzelf gehoord te hebben dat hij achter de koninklijke familie aan zat. Wat als ze dat alleen maar wilde horen.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
schman, er kann sich kein MB leistenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Aber wass machts der Karst denn jetzt schon wieder? Er war doch tot?
Shift?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:20 schreef woid het volgende:
goeie reclame voor mb
"sterker dan een shift"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |