indirect nam hij het ook op voor jou aangezien ik aan het strijden was om jou niet ten onder te laten gaan aan al die gekken in Vol die met kanker en brandwondencentra gingen gillen....quote:Op zondag 19 juli 2009 20:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja t maakt niet uit maarre hij nam t op voor Nizno , die vroeg iets aan Laffer en die was zeer onbeschoft.
ja... je hebt gelijk.. sorry... had ik je wel even voor moeten bedanken dat je zo lief was die te postenquote:
fijne vakantie alvastquote:Op zondag 19 juli 2009 20:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dank je , en ik reken er wel op dat jullie er nog zijn....maar ik vind t sneu voor Bommie...die ban.
YWquote:Op zondag 19 juli 2009 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... je hebt gelijk.. sorry... had ik je wel even voor moeten bedanken dat je zo lief was die te posten
Ja natuurlijk ,dat is ook zo.Nu vind ik t nog erger.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
indirect nam hij het ook op voor jou aangezien ik aan het strijden was om jou niet ten onder te laten gaan aan al die gekken in Vol die met kanker en brandwondencentra gingen gillen....
Ja ok daaaag.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:04 schreef Eef999 het volgende:
Annie, een hele fijne vakantie gewenst![]()
![]()
Tot volgende week
niet doen johquote:Op zondag 19 juli 2009 21:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ,dat is ook zo.Nu vind ik t nog erger.
heeft ie een week gekregen ....fuck! T kijkt de bajes wel!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet doen johBom overleeft de ban wel... Jij gaat lekker vakantie houden en komt af en toe langs... Bom komt vanzelf weer en dan zijn jullie ook weer samen
Ja dank je Eva, en ik hoop dat je je snel beterder gaat voelen .Tot volgende week!!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:20 schreef evaxsis het volgende:
Annie wat een gedoe weer zeg, ik ben net pas bijgepraat![]()
Nu ga jij eerst op vakantie wat fijn voor je, ik ga je zeker wel missen.
Veel vakantieplezier
heuj jij ook hierquote:Op zondag 19 juli 2009 21:20 schreef evaxsis het volgende:
Annie wat een gedoe weer zeg, ik ben net pas bijgepraat![]()
Nu ga jij eerst op vakantie wat fijn voor je, ik ga je zeker wel missen.
Veel vakantieplezier
Ik hoop het ook, de bijwerkingen duren maar een paar dagen.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dank je Eva, en ik hoop dat je je snel beterder gaat voelen .Tot volgende week!!
Helemaal niet goed heb nu nog meer klachten dan ik al hadquote:Op zondag 19 juli 2009 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj jij ook hier
Hoe ist nou met je????
het drama hier had je zelfs in normale toestand niet willen volgenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Helemaal niet goed heb nu nog meer klachten dan ik al had![]()
Gelukkig heb ik al de drama die hier was allemaal gemist want daar heb ik de puf nu niet voor
Ik ben wel bijgepraat en ben in deze voor Annie, Bpmmie en jou
Yep zullen we dit even voortzetten in TBO SCquote:Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
het drama hier had je zelfs in normale toestand niet willen volgen
Maaruhm bijwerkingen van de medicijnen??
pompidomquote:Op zondag 19 juli 2009 21:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep zullen we dit even voortzetten in TBO SC
laat gaan............ we hebben genoeg rel gehad hoorquote:
OF juist niet , en hem lekker een weekje opfokkenzodat als hij terugkomt een MAANDban krijgt, de achterbakse manier om achter iemands rug om via twitter mensen te mobiliseren om iemand te bashen op Fok ........quote:Op zondag 19 juli 2009 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat gaan............ we hebben genoeg rel gehad hoorEn bom heeft een ban dus die kan niets zeggen nu... Dus dan is het helemaal klaar
en ik heb je PMbox vol gegooid dus waarschijnlijk zit daarom je pc steeds vastquote:Op zondag 19 juli 2009 22:36 schreef yvonne het volgende:
Ik heb echt alles gemist en kan m'n pm's niet lezen want dan bevriest m'n hele pjoeter.
Er ging van alles mis en Annie gaat op vakantie en wens ik veel plezier en Bommie is een week met ijsvrij en Luss is pissig.
Zoiets. En we zijn gewoon terug in SHO
Fijn he yvonne!quote:
Kort maar krachtig ja.....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:36 schreef yvonne het volgende:
Ik heb echt alles gemist en kan m'n pm's niet lezen want dan bevriest m'n hele pjoeter.
Er ging van alles mis en Annie gaat op vakantie en wens ik veel plezier en Bommie is een week met ijsvrij en Luss is pissig.
ja absoluut... ik wil foto's!!! Wie gaat Jan Liza en Fem opzoeken om foto's te nemen????quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn he yvonne!![]()
Niks aan daar in VOL
Hopelijk morgen weer vers nieuwsIk verwacht eik wel wat wazige foto's van Jan en Liza.
niet voorbij zien komen....... wat ik wel vreemd vind aangezien je toch zou verwachten dat er de avond van de uitzending van Gerda minstens een fotograaf in Volendam had moeten staan..... Dat ze diezelfde dag op vakantie gaan was dan een mooi meevallertje voor die fotograaf....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:40 schreef Ole het volgende:
Trouwens, is er uberhaupt al een foto van Jan en Liza samen?
Mail maar, want mn pjoeter loopt vast op de pm's ( oud beestje)quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ik heb je PMbox vol gegooid dus waarschijnlijk zit daarom je pc steeds vast
Kan ze je wel mailen als je wilt
De hele palinggate is in scene gezet! Jan en Yolanthe gaan deze week trouwenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Straks is die hele relatie een grote roddel en hebben ze helemaal niets met elkaar.
je hebt meelquote:Op zondag 19 juli 2009 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mail maar, want mn pjoeter loopt vast op de pm's ( oud beestje)
hahahahaha dat zou wel een bak zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef Ole het volgende:
[..]
De hele palinggate is in scene gezet! Jan en Yolanthe gaan deze week trouwen
Het is allemaal één grote stunt voor een reclamecampagne.
Dat zal freaky zijn zeg!! Onwaarschijnlijk... maar freaky.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef Ole het volgende:
[..]
De hele palinggate is in scene gezet! Jan en Yolanthe gaan deze week trouwen
Het is allemaal één grote stunt voor een reclamecampagne.
Ja......................nee.................damned, dat flikken ze me niet hoor!!!! Mijn bruidsmeisjesjurk is nog niet klaar!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Dat zal freaky zijn zeg!! Onwaarschijnlijk... maar freaky.
Ik maak morgen lekker Sangriavoor iedereen,niet lullen maar zuipen/Prosecco heb ik ook voor de liefhebbersquote:Op zondag 19 juli 2009 22:36 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |