je weet dat jij in deze tijd nooit geboren zouquote:Op zondag 19 juli 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig! Doe ik dus ook niet. Overigens wel een fijne zelfreflectie... Jij, je vader die je anaal uitwoont! Ik vind je een dappere kerel... ! Heb je ook geschreeuwd, toen die ouwe je binnendrong? Ik denk van niet, ik denk dat jij je op je gemak voelde! Top voor je!
neem 100 gr. seroxat en je ziet het misschien wel andersquote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw mod, dus neem je verantwoordelijkheid als een kerel! Als je anders denk, ban je me maar, ga ik de discussie elders aan. Het ligt nu aan jou.. ben je zeker genoeg van je zaak? Ja?
Dit topic was verziekt zodra het verhuisd werd naar VOL.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:47 schreef remlof het volgende:
Wie lopen er hier nu dit topic te verzieken vraag ik mij af
Wat ben jij dan voor droeftoeter, zit je stringetje een beetje strak?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw mod, dus neem je verantwoordelijkheid als een kerel! Als je anders denk, ban je me maar, ga ik de discussie elders aan. Het ligt nu aan jou.. ben je zeker genoeg van je zaak? Ja?
Ja ik denk dat dit echt aan Laffer ligt ja of zijn jullie blind?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:47 schreef remlof het volgende:
Wie lopen er hier nu dit topic te verzieken vraag ik mij af
Tja...quote:
zijn jullie aangesloten op het riool Anniequote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?
Nope, tis de string van je moeder.... Laat ze eens ophouden met krabben. !quote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor droeftoeter, zit je stringetje een beetje strak?
datquote:
en toen raakte je helemaal van slag?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic was verziekt zodra het verhuisd werd naar VOL.
Tja.. schijnt normaal te zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic was verziekt zodra het verhuisd werd naar VOL.
En daar loopt dan zo'n mod rond die zijn bek maar een duw geeft en loopt te dreigen en te schelden.
En dan valt het me helemaal tegen dat jij het voor zo'n gast opneemt.
Jij bent echt niet goed in je kop he.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef laffer het volgende:
[..]
en toen raakte je helemaal van slag?![]()
pilletje doen, of touw?
Dat vroeg ik je moer ook vanacht, toen ik hem in d'r anus propte!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef laffer het volgende:
[..]
en toen raakte je helemaal van slag?![]()
pilletje doen, of touw?
ja ik heb met het verplaatsen van jullie topic jullie leven op de helling gezetquote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dit echt aan Laffer ligt ja of zijn jullie blind?
Gewoon een melding richting mdi doen voor Laffer! Hier doe een melding voor Laffer: mailto:meldpunt@meldpunt.nlquote:Op zondag 19 juli 2009 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed in je kop he.
Het is gewoon een discriminerend topic, vol shit en bagger, maar dat schijnt maar niet tot die botte harses van je door te dringen.
flamen? je probeert het wel maar zelfs dat kun je nietquote:Op zondag 19 juli 2009 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik je moer ook vanacht, toen ik hem in d'r anus propte!
Melding: mailto:meldpunt@meldpunt.nlquote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef laffer het volgende:
[..]
je weet dat jij in deze tijd nooit geboren zouworden hè
je weet niet eens wat discriminatie isquote:Op zondag 19 juli 2009 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon een melding richting mdi doen voor Laffer! Hier doe een melding voor Laffer: mailto:meldpunt@meldpunt.nl
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat er een discriminerend VOL-subforum wordt geopend.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:56 schreef laffer het volgende:
[..]
ja ik heb met het verplaatsen van jullie topic jullie leven op de helling gezet![]()
kom op zeg, get help!!!
Dat riep jouw moeder ook, toen ik tegen haar huig ketste!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:58 schreef laffer het volgende:
[..]
je weet niet eens wat discriminatie is![]()
je bent nog te dom om te schijten
Mogen we alweer?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat er een discriminerend VOL-subforum wordt geopend.
Waarschijnlijk heeft er niemand ooit bij nagedacht dat dat nogal kwetsend over kan komen en dan worden degene die al weken hier in dit topic posten verplicht om in dat mongolenforum te posten.
Daar gaat het om.
Kan je jezelf geen topicban geven voor dit topic? Ga please weer gauw modereren in VOL. Daar heb je genoeg te doen. Laat dit met rust.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:57 schreef laffer het volgende:
[..]
flamen? je probeert het wel maar zelfs dat kun je niet
je weet niet eens wat een moeder is, kuthoer!!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat riep jouw moeder ook, toen ik tegen haar huig ketste!
Ik baal er wel van.. mensen die leuk posten en een mongool die de held wil spelen!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:01 schreef Deisyy het volgende:
sorry voor de bagger, ik kom later wel terug
nah, ga er zelf lekker op zitten snuifsnol!quote:
Terecht, je bent niets minder dan het neukertje van je neef, jij stuk homofiel inbreed!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:02 schreef laffer het volgende:
[..]
je weet niet eens wat een moeder is, kuthoer!!
tja, je zit in je familiebedrijf
Juist! Eén moet er de verstandigste zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:58 schreef roosje77 het volgende:
laten we de mensen die de boel verzieken maar compleet negeren, gaat de lol er misschien af..
voor de "oude' pgaters, we maken het weer gezellig!
dus vanaf nu, laffer;
TALK TO THE HAND
post dan nietquote:Op zondag 19 juli 2009 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en een mongool die de held wil spelen!
Let dan ook even op je eigen spelfouten zeiksok!! "Jij vindt" is volgens mij nog altijd met dt!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nu ben ik de dader.
Ach, laat maar. Ik heb mijn mening duidelijk gemaakt, als jij dat zuurpruim (even je spelfout er uit gehaald) vind, ook geen punt. Maar haal wel eens die balken uit je ogen en kijk eens normaal naar mijn post.
In elk geval... We zijn weer terug in SHO!!! We're HOME!!!
Top antwoord.. doe je ook eerlijk wezen over het feit dat jouw moeder ook je zusje is, en je toekomst stinkt vol kattenpis?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:03 schreef laffer het volgende:
[..]
nah, ga er zelf lekker op zitten snuifsnol!
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:01 schreef Deisyy het volgende:
sorry voor de bagger, ik kom later wel terug
het verbaast me dat een stuk moederkoek zoals jij nog lettertjes kan typen op het internetquote:Op zondag 19 juli 2009 20:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terecht, je bent niets minder dan het neukertje van je neef, jij stuk homofiel inbreed!
je bent nog te triest om me hond over je heen te laten schijtenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Top antwoord.. doe je ook eerlijk wezen over het feit dat jouw moeder ook je zusje is, en je toekomst stinkt vol kattenpis?
Ik ben onder de indruk, vooral van het stukje "en je toekomst stinkt vol kattenpis".quote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Top antwoord.. doe je ook eerlijk wezen over het feit dat jouw moeder ook je zusje is, en je toekomst stinkt vol kattenpis?
ja annie vertel!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Negeren is misschien een optie![]()
@Anniebab,nog iets gehoord van Annie Schllder/ene Dollydot en event gastrolletje van Jan"tje"![]()
Goh, je kunt nog typen. Ik verwachte een moederneukende oom-pijpende-neefneukende-nichtbeffende hillbilly pas maandagquote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef laffer het volgende:
[..]
het verbaast me dat een stuk moederkoek zoals jij nog lettertjes kan typen op het internet
Dat was een Luvje, geen Dollydot!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Negeren is misschien een optie![]()
@Anniebab,nog iets gehoord van Annie Schllder/ene Dollydot en event gastrolletje van Jan"tje"![]()
Hallo. Kap gewoon eens zeg.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh, je kunt nog typen. Ik verwachte een moederneukende oom-pijpende-neefneukende-nichtbeffende hillbilly pas maandag
Jan en Liza en fem zitten in Frankrijk toch? En Yo en Wesley in Spanje. Lijkt me ook beter zo, ze zouden elkaar eens tegen het lijf kunnen lopen, krijgen ze misschien gelzaer over de verdwenen ballen, jan heeft vast al een SMS-je van ma Gerda gehad.! Misschien al wel 2 als ze het niet te duur vindt worden!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja annie vertel!!!
En ben nog benieuwder of er al foto's zijn opgedoken van Jan Liza en Fem op de spaanse Costa........
En eventueel nog meer foto's van Yo in jurk en Wes in zijn schattige gouden broekje... Kan de link naar de gouden broek niet meer vinden.
Kappen nu. En laffer ook.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh, je kunt nog typen. Ik verwachte een moederneukende oom-pijpende-neefneukende-nichtbeffende hillbilly pas maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |