Ehm het geld word in dit bedrijf gewoon gestort dus dat lijkt me nietquote:Op zondag 19 juli 2009 17:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat je een envelop gaat krijgen met het geld er contant in.
Volgens je loonstrook dus niet. Wellicht heb je je banknummer nog niet doorgegeven? Of betalen ze je de eerste maand gewoon standaard per kas uit, voor het geval je niet door je proeftijd komt?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:31 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ehm het geld word in dit bedrijf gewoon gestort dus dat lijkt me niet
Nee....maar het is toch ook zo dat op elk loonstrookje je rekeningnummer staat? of hoeft dit niet altijd?quote:
Beetje vroeg voor je salaris, niet? Meeste bedrijven betalen rond de 25e uit. Sommige eerder, sommige later, maar de 19e is wel erg vroeg.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:27 schreef misslady83 het volgende:
PS ik heb het bedrag ook nog niet ontvangen![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef Rosbief het volgende:
Niets mis met contant uitbetaald krijgen, hoef je tenminste geen belasting af te geven.
Nee, ik krijg regelmatig contant uitbetaald. Dat heb ik liever dan via de officiële weg waarbij ik aanzienlijk minder over hou.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
het is een poging tot een grap neem ik aan?
TS heeft gewoon een loonstrook gekregen. In welke vorm je het geld uitbetaald krijgt wat onder aan de streep staat, staat los van het feit of je wel of geen belasting betaald.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, ik krijg regelmatig contant uitbetaald. Dat heb ik liever dan via de officiële weg waarbij ik aanzienlijk minder over hou.
Dat ga ik ook eens proberen. Eindelijk een legale manier om geen belasting hoeven te betalenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, ik krijg regelmatig contant uitbetaald. Dat heb ik liever dan via de officiële weg waarbij ik aanzienlijk minder over hou.
Tsja, jij werkt gewoon (deels?) zwart.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat dus, rekeningnummer nog niet bekend bij de administratie en dan maakt het systeem er automatisch een kas betaling van.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:56 schreef eleusis het volgende:
Je bankrekeningnummer zal wel niet goed doorgegeven zijn aan de accountant die deze uitdraaitjes maakt en dan zal er wel standaard "kas" op staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |