quote:
Ook bij meervoud?quote:
Tot 22.00!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef Adelante het volgende:
Hier issie open van 16-20 uurEcht een debiele tijd en je moet dan idd niet voor 18 uur komen, want dan sta je tot 19 uur in de rij
Da's maandag pas; roze maandag...quote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef Ritmo het volgende:
Dag des heren? Is het de nationale homo-dag vandaag?
Dat is het zeker.. Hier is de AH voortaan elke zondag open, het was vandaag echt ontzettend drukquote:Op zondag 19 juli 2009 18:46 schreef Limey het volgende:
De Nederlandse winkeltijdenwet is echt te triest voor woorden. Gelukkig woon ik een groot gedeelte van het jaar in een (echte) stad, waar ik tenminste 24/7 boodschappen kan doen.
Met dat stel relnichten weet je het maar nooit.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:36 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Da's maandag pas; roze maandag...
wtf heb jij nou weer gedaanquote:Op zondag 19 juli 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met dat stel relnichten weet je het maar nooit.
Da's handig als je zelf te incompetent bent om het winkelen op normale tijden te plannen.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:46 schreef Limey het volgende:
De Nederlandse winkeltijdenwet is echt te triest voor woorden. Gelukkig woon ik een groot gedeelte van het jaar in een (echte) stad, waar ik tenminste 24/7 boodschappen kan doen.
Sommige mensen hebben een carrière en werken tenminste fatsoenlijk, dus hebben ze niet zoveel tijd als een plebejer.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's handig als je zelf te incompetent bent om het winkelen op normale tijden te plannen.
Klopt, daarom doet mijn vrouw altijd de boodschappen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een carrière en werken tenminste fatsoenlijk, dus hebben ze niet zoveel tijd als een plebejer.
En hoe wil je dat zonder vrouw doen, Sherlock?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, daarom doet mijn vrouw altijd de boodschappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |