Da's zo irritant. Geen verbinding kunnen krijgen. Dan ga je bijna twijfelen of dat er iets mis is met je lijn,quote:Op maandag 20 juli 2009 08:10 schreef Soempie het volgende:
Stom gedoe, ik probeer de dokter te bellen, maar ze zijn steeds in gesprek.
Zet me dan gewoon in de wacht.
Nouja, er werd wel gezegd dat de lijnen bezet waren en vervolgens: 'probeer het later nog eens'. Maar dat terugbellen is zo irritant. Ik moet eens uitzoeken of m'n telefoon zelf niet kan blijven bellen. Zoiets bestaat toch? Dat hij dan overgaat bij mij als ze opnemen.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's zo irritant. Geen verbinding kunnen krijgen. Dan ga je bijna twijfelen of dat er iets mis is met je lijn,
Jij hebt nu meer aan je dag, maar dat is vast geen troost.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De rest die er was gisteravond ligt zoals je ziet nog te slapen. Zou ik ook wel willen.
Oi! Daarbij was hij de grote Dalmuti niet op dat moment dus hij had het niet voor het zeggenquote:Op maandag 20 juli 2009 07:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je een slaaf, gebruik je hem niet.
Zonde.
Grappig he dat je nu stemmen en gezichten en karakters bij de posts "ziet"?quote:Op maandag 20 juli 2009 07:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
M'n eerste meet vond ik trouwens een succes
Leuk om jullie een keer IRL te ontmoeten. Geeft toch weer een beter inzicht in de vreemde gedachtenkronkels die hier terecht komen
kloptquote:Op maandag 20 juli 2009 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig he dat je nu stemmen en gezichten en karakters bij de posts "ziet"?
Jij hebt je aansluiting nog wel netjes gehaald?quote:
We hebben lekker gekookt met z'n allenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Lekkere bbq gehad allemaal? Ik ga even bijlezen
Precies zo laat als ik dusquote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, zeer ruim zelfs, de NS had besloten om toch nog maar een trein uit Amersfoort erachter te hangen, enige probleem was dat die nog een kwartier van Utecht af was toen mijn aansluiting behoorde te vertrekken![]()
Was kwart voor 2 thuis.
Eigenlijk jij en IARLquote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
We hebben lekker gekookt met z'n allen
Dat dusquote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het mysterie opgelost: http://www.onzetaal.nl/advies/ledigheid.php
Waar ging de discussie over dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het mysterie opgelost: http://www.onzetaal.nl/advies/ledigheid.php
Ja nem en ik moeten jullie nog wat vertellenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Zijn er nog sappige roddels te vermelden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |