Succes morgen!quote:
Trustequote:
Mazzel.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Óf ik heb mazzel, óf ik heb stevig glas. Ik stootte net per ongeluk een borrelglaasje om dat op een glazen bord valt. Een hoop herrie, maar beide zijn nog heel
Nem?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
meet was gezelliglekker gegeten en de grote dalmuti gespeeld. En raad eens wie er het meest won?
nee ik natuurlijkquote:
Oooooh.......quote:Op maandag 20 juli 2009 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee ik natuurlijkZo lekker tukken, dat mag wel na gisteren
He, toch nog iemand die vertrouwen in me heeft als grote Dalmutiquote:
Tuurlijk!quote:Op maandag 20 juli 2009 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, toch nog iemand die vertrouwen in me heeft als grote Dalmuti
Ik moet je teleurstellen. Ik ben in de laatste pot zelfs geeindigd als Grote Slaafquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik ben in de laatste pot zelfs geeindigd als Grote Slaaf
Ik ga zo lekker 1404en met Prokofiev op de hoofdtelefoon.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo trouwens ook wel plat. Nog even kijken of er een leuke serie te vinden is en dan *flop*
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik ben in de laatste pot zelfs geeindigd als Grote Slaaf
Heb je een slaaf, gebruik je hem niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 07:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal niets. We zijn weer veel te aardig geweest
Goedemorgen
Leg eens uit?quote:Op maandag 20 juli 2009 07:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
M'n eerste meet vond ik trouwens een succes
Leuk om jullie een keer IRL te ontmoeten. Geeft toch weer een beter inzicht in de vreemde gedachtenkronkels die hier terecht komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |