quote:
Dat beetje koffie wat je daar ziet is net zo'n retesterke espresso als er in jouw kopje zit hoorquote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat beetje koffie wat je daar ziet is net zo'n retesterke espresso als er in jouw kopje zit hoor
Ik vind ze zonder de riempjes leuker denk ikquote:
Ristretto?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat beetje koffie wat je daar ziet is net zo'n retesterke espresso als er in jouw kopje zit hoor
Het was in Amsterdam eigenlijk ook gewoon heel goed weer alleen waaide het nogal hard.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar het is dus toch een soort slumberpartu geworden? Gezellig
En de Grote Dalmuti, dat heb ik dit weekend ook voor het eerst gespeeld, ben geëindigd als de kleine Dalmuti
Ik heb van vrijdagavond tot gisteravond in Maastricht gezeten, echt héérlijk weer daar![]()
Steeds in de tuin gezeten en in rokje en hemdje naar de stad
En nieuwe schoenen gekocht
Ja daar zag ik laatst ook iemand mee, die had vetersluitingquote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind ze zonder de riempjes leuker denk ik
Weetniet, ik gooi het bakje van de perculator wel altijd helemaal vol, dan flink aandrukken en nog een beetje erbijquote:
Maastricht is zo leuk.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb van vrijdagavond tot gisteravond in Maastricht gezeten, echt héérlijk weer daar![]()
Steeds in de tuin gezeten en in rokje en hemdje naar de stad
En nieuwe schoenen gekocht
ja jij dan, nu heb ik ook weer trekquote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weetniet, ik gooi het bakje van de perculator wel altijd helemaal vol, dan flink aandrukken en nog een beetje erbij![]()
Ik weet eignelijk niet of ik het gisteravond gedaan heb.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja jij dan, nu heb ik ook weer trek
Ik heb al koffie op en ik probeer het op 2 koffie te houden. Eén 's ochtends, één 's avonds.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, Nem wil vast ook wel?
Nee, jij bent gewoon verslaafd aan chocoladequote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja jij dan, nu heb ik ook weer trek
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon verslaafd aan chocolade
Typisch Lushquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh, MaJo, ik ben ook nog in de Lush geweest en dat was echt fantastisch!!
Ik stond bij de shampoos te neuzen, toen verkoopster 1 op me afkwam of ik iets zocht. Ik zei dat ik shampoo wilde waar mn haar gladder en glanzender van werd. Dus ze begon me een paar dingen aan te raden, vervolgens in overleg met verkoopster 2 besloot ze dat het Rehab moest worden. Komt verkoopster 3 eraan, dat ik toch echt een ander moest hebben, "Neehoor", zegt nr 1, "kijk maar, want ze heeft heel zwaar haar"Dus toen moest ik er echt conditioner veganese nemen. "Geen klein potje meer op voorraad? Nou, dan krijg je een monstertje mee."
![]()
Bij de kassa vroeg nr 4 of ik de sugarscrub al had geprobeerd, dus ik zei dat er in Groningen geen Lush is dus dat ik daarom juist langskwam. En toen deed ze er ook een monstertje van de scrub bij![]()
![]()
Ik weet nog een geweldig tapasrestaurant daarquote:Op maandag 20 juli 2009 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maastricht is zo leuk.Wiebel en ik hebben nog een bon voor een hotelovernachting daar, dus na de vakantie maar eens kijken wanneer we dat gaan doen.
Ik heb vorige week m'n papieren binnen gekregenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Phew, ik heb me ook kunnen herinschrijven via Studielink.
Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |