http://www.bnn.nl/page/babytehuurvakantiequote:Voor het nieuwe seizoen van Baby Te Huur gaan de vier koppels op vakantie in eigen land. Dus alle gemakken van het roze, oranje, blauwe en groene huis aan de Boy Edgarstraat zijn verleden tijd. Het wordt nu echt bikkelen voor de tieners. De jonge stelletjes gaan drie weken lang achtereenvolgens voor een baby, een peuter, een zevenjarige, een brugklasser en een bejaarde zorgen. Overleven de gasten van de koppels dit én overleven de relaties van de koppels deze test? Je ziet het elke zondagavond.
Baby Te Huur Op Vakantie, vanaf zondag 19 juli van 21.20 tot 21.55 uur op 3.
De eerste aflevering van Baby Te Huur Op Vakantie staat nu online. Direct na de uitzending van 19 juli op 3 staat het eerste bonusmateriaal online.
Was dat alweer een jaar geledenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:11 schreef ioor het volgende:
Ik vond die homo's vorig jaar zo leuk, vooral toen de ouwe man er bij kwam, echt hilarisch! Ga zeker kijken vanavond
Maar die van die Nikes is wel ergquote:Op zondag 19 juli 2009 21:26 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik wordt altijd ontzettend depressief van dit programma lozer dudes en chicks die elkaar gevonden hebben.
Ik val er ook net 2 seconden geleden in en de eerste indruk van de stelletjes is zeer matig. Ben benieuwd of dat nog anders gaat worden.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:20 schreef delano.888 het volgende:
Iets te laat begonnen, maar vond de vorige stelletjes leuker, hoe ik t nu zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |