abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71119400
Ik 'ken' een aantal FOK!ers al een paar jaar van andere subfora waar ze posten, voor zover dat mogelijk is zou ik ze kunnen omschrijven als lolbroeken, baggeraars etc, alleen naarmate de jaren verstrijken... ( ja, zelfs wij pubers worden ouder ! ) schijnen ze vaker in WFL te komen, lezen en posten. Tussen al mijn idioterie is me dit opgevallen, heeft interesse in inhoud van WFL met je toenemende leeftijd te maken of is het een random idioterie van triggy waar ik me teveel mee bezig heb gehouden?

Tevens mag de rest ook wel vertellen waarom ze (alleen / juist ) in WFL (beginnen te ) posten.
pi_71123246
ik vind het leuk om hier te lezen hoe anderen over bepaalde dingen denken. zeker geloofsdiscussies vind ik boeiend om te lezen. Die zetten een mens toch aan het denken.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_71130092
Nej,

mi komen hier mensen met interesse in WFL
Ik als voormalig klaagbaker was alleen ''daar'' te vinden,
dus wel, hoe ouder hoe meer je je weg vind, weg des WFLs
Nu ben ik serieus en waag ik er mij niet aan om in zulks onzin te posten,
ik moet natuurlijk wel denken aan mijn ''reputatie''.
Wfl maakt je te serieus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarbij klaagbaak was genoeg vertier voor mij, maar dat daalde in en ik kwam hier.
Er zit vast een mechanisme in:
Je komt als nitwit op het forum en kiest daarbij een subforum die op dat moment jouw aandacht trekt, hier zal je de eerste tijd blijven hangen, waarbij vast een factor leeftijd meespeelt en dan vertrek je naar je bestemming.

[ Bericht 17% gewijzigd door hardromacore op 19-07-2009 20:38:46 ]
pi_71130451
Ik ben sinds mijn aanmelding eigenlijk alleen maar hier te vinden. Niet dat ik zo super serieus ben. Het is gewoon leuk om plezier te hebben met je vrienden en af en toe toch even wat serieusere dingen hier te lezen.
Gellukig zijn is het makkelijkste wat er is, om het te blijven is een ander verhaal?
http://www.automaticoo.nl
pi_71138342
Al vanaf het begin dat ik op Fok kom (2006) heb ik altijd in WFL gezeten, aard van het beestje...
Zelf studeer ik filosofie, zal er ook vast mee te maken hebben
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_71141710
Wat betreft het ouder worden ben ik met 73 jaar een ervaringsdeskundige.
Op WFL kom ik veel opvattingen tegen waarop ik graag in + of - zin reageer, ook lanceer ik af en toe een eigen idee.
Dit alles geeft mij veel plezier en blijf ik op de hoogte vooral door de in veel posts aangegeven links.
Forum.fok waardeer ik daarom in hoge mate.
pi_71143750
Ik ben begin dertig en post eigenlijk alleen in WFL en sport topics.

Ik kom hier omdat er veel mensen zijn, en er zeker een aantal vaste posters een dusdanig niveau hebben dat ik het interessant en leerzaam vind. Verder vind ik het ook interessant wat de jeugd bezig houdt. Ik zit nu de helft van mijn leven op internet (sinds 1994) Maar voor jongeren geldt dat ze vaak al hun hele bewuste leven internet kennen. De invloed daarvan vind ik ook interessant.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')