quote:
Commercieel Management
Commercieel Management is een opleiding ontstaan uit de samenvoeging van de opleidingen Food & Business, Commerciële Economie en Small Business & Retail Management. De opleiding is gestart in september 2007 en leidt op voor het getuigschrift 'Bachelor of Commerce'. Je kunt bij ons voltijd studeren of in een werken & leren traject.
Een carrière in management, marketing of ondernemerschap?
Spreekt commercie en management jou aan?
Wil je een opleiding volgen die zich ook aan jou aanpast?
Wil je meteen aanpakken en niet alleen in de boeken zitten?
Kom je van school of heb je een baan en wil jij je (verder) ontwikkelen op hbo-niveau?
Dan is de opleiding Commercieel Management écht iets voor jou!
Toelichting op de sectoren
Wat je wordt, bepaal je zelf. Het is afhankelijk van je talenten en voorkeuren. Afgestudeerden worden onder meer marketingmanager, supermarktmanager, salesmanager, productmanager, brandmanager, foodmarketeer, franchise-ondernemer, inkoopmanager, filiaalmanager, PR-manager, zelfstandig ondernemer, retailmanager, accountmanager.
Enkele voorbeelden van beroepssectoren waarin je aan de slag kunt:
- Handelssector
- Non profitsector
- Commerciële sector
- Adviessector
- Transport- en logistieksector
Na de zomervakantie ga ik beginnen aan deze opleiding, ik heb er zin in. Ik wist nog niet precies welke richting ik op wil. Economie was me beste vak samen met Management & Organisatie en Wiskunde A. Dus dan leek me deze opleiding erg geschikt. Dus ga ik volgend studiejaar Commericeel management volgen @ Hogeschool Zuyd.
Nog meer mensen die ervaring hebben met deze opleiding, of de opleidingen waar deze opleiding uit ontstaan is? Of gaan er nog meer mensen deze opleiding volgen.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.