Bedankt names de dieren en ons!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef styliste het volgende:
Ik wil wel een pakket B doen!
Da's vast waar....quote:Op zondag 19 juli 2009 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, nog niet (if so, dan zijn jullie de eersten om het te vernemen). Ik wacht nog even af; ze hebben het vást druk
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:14 schreef danielluh het volgende:
Ik wil graag pakket B doneren
Werk zelf bij de dierenambulance en weet hoe belangrijkj dit is voor de dieren, maar ook voor de medewerkers.
Zelf heb ik 3 oudere katten van het asiel, liefst neem ik ze allemaal mee, maar de oudere zullen minder snel geplaatst worden.
Super aktie
Psssst, ik ga er maar van uit dat je de centjes echiewaar hebt overgemaakt, dus tagjes zijn aangevraagdquote:Op zondag 19 juli 2009 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh men, ik moet niet teveel verhalen van de dieren in dat tehuis lezen...
Jij ben snel!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mooi werk doe jij![]()
Wil je mail of PM?
Ze heeft inmiddels ook al mailquote:
Spannuuuuuuuund! Ja hoor, zijn gisteren overgemaakt. Ik weet niet hoe lang dat duurt van Rabo naar post, maar het is 2009, dus ik ga eik uit van morgen?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psssst, ik ga er maar van uit dat je de centjes echiewaar hebt overgemaakt, dus tagjes zijn aangevraagd
Ooooh, dat doen we zekerquote:Op zondag 19 juli 2009 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Spannuuuuuuuund! Ja hoor, zijn gisteren overgemaakt. Ik weet niet hoe lang dat duurt van Rabo naar post, maar het is 2009, dus ik ga eik uit van morgen?
Hou me vooral op de hoogte als het niet binnen komt!
pm is goedquote:Op zondag 19 juli 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mooi werk doe jij![]()
Wil je mail of PM?
quote:
graag gedaan, dan eet ik maar een boterham minder, maar dieren gaan bij mij echt voor.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:25 schreef danielluh het volgende:
[..]
graag gedaan, dan eet ik maar een boterham minder, maar dieren gaan bij mij echt voor.
gaat al genoeg naar de 3de wereld en naar mensen doelen om zo maar te zeggen.
en vooral oudere dieren moeten een mooie en waardig einde krijgen. net zoals die 3 rotzakke van mij.
ze krijgen duurder voer dan ik .
Same herequote:Op zondag 19 juli 2009 13:25 schreef danielluh het volgende:
[..]
graag gedaan, dan eet ik maar een boterham minder, maar dieren gaan bij mij echt voor.
gaat al genoeg naar de 3de wereld en naar mensen doelen om zo maar te zeggen.
en vooral oudere dieren moeten een mooie en waardig einde krijgen. net zoals die 3 rotzakke van mij.
ze krijgen duurder voer dan ik .
Coming up via PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:26 schreef nokwanda het volgende:
Doe mij dat rekeningnummer ook even.
Nok heeft PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:26 schreef nokwanda het volgende:
Doe mij dat rekeningnummer ook even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |