ikke mee aan den slagquote:Op zondag 19 juli 2009 18:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.unilever.nl/algemeen/contact.asp
Ja! het was vet druk! Sommige mensen hebben wel 3x een mailtje gehadquote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wat ik ZIE hier na een paar uurtjes weg!
Wat een stormloop!
En eentje terugquote:Op zondag 19 juli 2009 18:11 schreef JJH het volgende:
Zojuist een mailtje verstuurd naar de asielactiemail.
Ik twee pakketjes, ééntje A en ééntje B.
Gaat trouwens niet eerder dan morgen worden want mijn internetbankierenkastje is kapot en daar moet een nieuwe voor gehaald worden.
Is het misschien trouwens ook een idee om een asielactie twitterkanaal te openen?
Wordt aangewerkt!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef JJH het volgende:
Is er trouwens al een scriptje voor de signatures?
Donder, da's rap!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
En eentje terug
Ik twitter niet. En ik geloof half fok niet?En bedankt alvast
Ik weet niet eens hoe je moet twitterenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Donder, da's rap!
Er word meer getwitterd op Fok dan je denkt. Net als met hyves. Iedereen roept altijd wel heel hard "" geroepen, maar doet er stiekem wel aan.
Dan niet, maar ik dacht bij mezelf dat alle "exposure" die je kan pakken meegenomen is.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je moet twitteren
En ik ben rap
Ben ik met je eens. Ik ben wel benieuwd wat de rest er van vindt. Greys? Ing? Hara?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan niet, maar ik dacht bij mezelf dat alle "exposure" die je kan pakken meegenomen is.
Dat is superlief van je, maar we moeten ons als organisatoren van deze actie wel aan een aantal regeltjes houden. Dat hebben we beloofd aan FOK! Dus ik hoop niet dat je uit naam van FOK! dingen hebt gevraagd aan Whiskas, want ik heb FOK! plechtig beloofd dat we dat niet zouden doenquote:
Heb het zeker niet uit naam van Fok gedaan. (doe niet zo eng ik ben toch geen crewquote:Op zondag 19 juli 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is superlief van je, maar we moeten ons als organisatoren van deze actie wel aan een aantal regeltjes houden. Dat hebben we beloofd aan FOK! Dus ik hoop niet dat je uit naam van FOK! dingen hebt gevraagd aan Whiskas, want ik heb FOK! plechtig beloofd dat we dat niet zouden doen
We hebben een standaard mail gemaakt die goedgekeurd is door FOK!, die we naar bedrijven sturen. En vanaf een speciaal emailadres.
Dus je initiatief wordt heel erg op prijs gesteldMaar in het vervolg hebben we liever dat, als iemand een bedrijf namens deze actie benadert, dat even per PMetje met een van ons overlegt.
Ik hoop niet dat je dit als aanval ziet want zo is het absoluut niet bedoeld (integendeel!) maar we hebben dit nou eenmaal beloofd aan FOK! dus willen we ons daar ook zeker aan houden.
Okido, tof!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb het zeker niet uit naam van Fok gedaan. (doe niet zo eng ik ben toch geen crew)
Ik heb vrijblijvend info gevraagd of ze er iets voor voelen om te helpen.
ik geloof (greys?) dat er in een mail van dierenthuis aan nokwanda? (nok zou je die door kunnen mailen anders?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:36 schreef styliste het volgende:
hebben jullie al aan royal canin enzo gedacht om te benaderen?
Prima! Dank je wel voor de donatie!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef Erikro het volgende:
ps ik doe nog an ouderwetse papieren bankoverschrijvibngen dus in d epraktijk henb je het geld pas een (werk)dag of 8 later
Ik denk dat ze voor bepaald voer zelf al een sponsor hebben. Voor koekjes enzo ook. Maar voor bepaald kattenvoer weer niet (zie het overzichtje van benodigde spullen in de OP, dat komt uit de mail).quote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik geloof (greys?) dat er in een mail van dierenthuis aan nokwanda? (nok zou je die door kunnen mailen anders?) stond dat ze geen brokken, en koekjes ofzo mochten, de dieren.
Geloof ik hoor!
okidokiquote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor bepaald voer zelf al een sponsor hebben. Voor koekjes enzo ook. Maar voor bepaald kattenvoer weer niet (zie het overzichtje van benodigde spullen in de OP, dat komt uit de mail).
quote:
Donerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |