Geef jij je blauwe kleur op?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:27 schreef BrandX het volgende:
ik wil ook gifkikkergroen
btw, ik weet niet wanneer jullie precies gaan vervoeren/kopen or whatever, maar als het meezit heb ik eind augustus begin september ook weer een eigen tuutje, dus doe dan graag ook een tripje rijden ofzo hoor!
Nee, die is er niet. Kun je dat maken? Kun je scripten? want dan heb ik nog wel een verzoekjequote:Op zondag 19 juli 2009 15:27 schreef DABAMaster het volgende:
Is er al een teller die realtime in de op kan worden bijgewerkt? Of moet die nog komen, dan fix ik die ff in elkaar.
Pm coming up!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:33 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat een goed idee! Doe mij ook n PM!
Vanavond even de rekening hier legen wat er dan over schiet komt eraan.
Gekke vraag misschien maar al lezende vroeg ik me wel een beetje af zijn er nog diertjes bij die wel bij iemand in huis geplaatst kunnen worden?
Binnen!quote:
Dank je welquote:Op zondag 19 juli 2009 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Binnen!
Storting komt vanaaf! Nu ons doggie eens wandelen nu het droog is.
Nopequote:Op zondag 19 juli 2009 15:33 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat een goed idee! Doe mij ook n PM!
Vanavond even de rekening hier legen wat er dan over schiet komt eraan.
Gekke vraag misschien maar al lezende vroeg ik me wel een beetje af zijn er nog diertjes bij die wel bij iemand in huis geplaatst kunnen worden? -edit- nee dus
Oke...ik let weer op...quote:Op zondag 19 juli 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
ik huppel ff naar de AH!
Dan kan ik geen TT's meer aanpassen, dus de rechten nietquote:Op zondag 19 juli 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geef jij je blauwe kleur op?![]()
Dan ook de rechten
Wel de lusten, niet de lasten he?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan kan ik geen TT's meer aanpassen, dus de rechten niet
120 euro alquote:Op zondag 19 juli 2009 15:51 schreef WTF2009 het volgende:
Volgens mij gaat het prima he?
Ben even van de computer weggeweest en zie er al heel wat reacties.
Nee, nog niet...quote:Op zondag 19 juli 2009 15:48 schreef draculettetje het volgende:
kwam even vragen of mn bijdrage er wel bij jullie op staat
Ooh ja! Die vergeet ik altijd weer aan te zettenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:55 schreef DABAMaster het volgende:
Qwea, doe eens op msn komen!
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
de (kleine) lasten zijn van mijn bankrekening afgeschreven
Ik zie het jaquote:Op zondag 19 juli 2009 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
MI![]()
Volgens mij hebben ze eigenlijk geen herplaatsers, het zijn allemaal dieren met bagage die moeilijk tot niet te plaatsen zijn.
In Dierenthuis hebben ze de rust, aandacht en verzorging die ze nodig hebben
hmm heb abn als het er morgen nog niet klopt er iets niet!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, nog niet...
Heb je Postbank/ING?
Zo nee, dan wordt het vast morgen bijgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |