Was het niet WS? Web vind ik zo algemeen.quote:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik het toch maar moet zeggen.
Mijn vader is overleden. Mijn vader, met wie ik al zeker zes tot acht jaar geen contact meer had. Ik en mijn zussen zijn de enige erfgenamen, dus nu moeten wij alles regelen. Beetje vreemd, om van iemand waar je zo weinig van weet, die zo ver van je staat ineens moet beslissen wat hij had gewild. Ik voel me niet echt verdrietig, hij was niet meer in mijn leven.
Wat ik mij afvraag he... Het is waarschijnlijk niet voor niks dat je je vader heel lang niet hebt gezien. In hoeverre ben je dan als kind verplicht om alles te regelen? Of zie je het meer als een morele verplichting?quote:
Tukkietijd!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:38 schreef liefie_ het volgende:
Omg ik dacht als ik boodschappen ga doen en ff buiten ben voel ik me wel beter
Nou ik voel me vreselijk
Aha! Wie is er nu "beyond oud"? Hè? Hè?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:19 schreef liefie_ het volgende:
oooh ik word oud
Ik trok het gister al niet om de hele nacht door te halen en vandaag voel ik me ook niet helemaal optimaal
Ik had gister boodschappen moeten doen
En er waren helemaal geen leuke meisjes
De kat voelt gewoon aan dat je je niet zo best voelt en probeert je wat aandacht te geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef liefie_ het volgende:
Ik ga op de bank liggen en beweeg de komende uren niet meer
Als ik de kat van mijn plek weg gejaagd krijg
arm beestje is juist vandaag kei kroelig en snapt niet waarom ik er niet zo'n zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |