Dubieuze TT, An. Ja, sinds vrijdag. Mobiel internet bleek toch net iets te verleidelijkquote:
Even serieus, maakt het ding waar wat je er van verwacht hebt of zitten er nog steeds dingen in die je raar vind?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dubieuze TT, An. Ja, sinds vrijdag. Mobiel internet bleek toch net iets te verleidelijk.
Uiteraard heb ik de 3GS, geen zin om nu nog de 3G te kopen en iedere keer leuke dingen voorbij te zien komen die 3GS-only zijn. Verwachtingen zijn redelijk waargemaakt, ik mis alleen nog cursortoetsen voor exactere plaatsing.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even serieus, maakt het ding waar wat je er van verwacht hebt of zitten er nog steeds dingen in die je raar vind?. Je hebt de 3GS neem ik aan?
Het feit dat het kan wil niet zeggen dat het moet.quote:
Anders zag je vriend je eigen lelijke hoofd. Dat wil je toch ook niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef liefie_ het volgende:
Hihi ik heb net geskyped met mijn lief!
Alleen kon hij mij niet zien en horen
En ik mezelf telkens wel, vet storend je eigen lelijke hoofd zo
Met mijn gevoelens is het goed. Het is gewoon een situatie die anderen niet zo snel gaan begrijpen, dat is wat minder.quote:
Ik weet niet waar het over gaat, maar als het voor jou goed voelt is het goed toch?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met mijn gevoelens is het goed. Het is gewoon een situatie die anderen niet zo snel gaan begrijpen, dat is wat minder.
Noemen ze een kater tegenwoordig zo.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
mijn bioritme
Extrema Outdoor. Daarna tot 6 uur bij een vriend gezeten.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar als het voor jou goed voelt is het goed toch?
Naja je weet mijn pmbox te vinden als je ff moet spuien of zo
Naar de kermis geweest Grrrrr?
Dan laat je het bezorgenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb zin in friet met een frikandel maar geen zin om ook maar een stap buiten de deur te doen.
Dan is de friet altijd zompig gewordenquote:
Je zei niet dat je dat niet wilde.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan is de friet altijd zompig geworden
Zompige frietquote:
Je kunt ook even naar de AH gaan en vervolgens zelf friet gaan bakkenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zompige friet.
En het is nog zondag ook, dan is het altijd teringdruk in de snackbar. En als ik ergens niet tegenkan is het met een kater verstoord bioritme in een drukke snackbar staan wachten.
Toch heb ik zo'n flauw vermoeden dat ik binnen een half uur toch in sta
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt ook even naar de AH gaan en vervolgens zelf friet gaan bakken.
Ga dan maar naar de te drukke snackbar.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Locale snackbar friet > welke diepvriesfriet dan ook
Jij geniet van mijn ellende hè?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga dan maar naar de te drukke snackbar.
Helemaal niet, ik probeer je zelfs te helpen, maar het is duidelijk dat je allang besloten hebt om naar de snackbar te gaanquote:
In sommige dorpen is de AH gewoon lekker dicht op zondagquote:Op zondag 19 juli 2009 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt ook even naar de AH gaan en vervolgens zelf friet gaan bakken.
Wil ik weten wat voor filmpjes dat zijn?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ohw ik heb te lang naar gore liveleakfilmpjes gekeken, voel me een beetje naar nu.
#4 Centraal Underground Media: Rotten,Ogrish,Ync etc.etc.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wil ik weten wat voor filmpjes dat zijn?
Patatje oorlogquote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die ga ik dus niet kijken, dan lust ik mijn friet waar ik dadelijk lang voor in de rij ga staan niet meer.
Het zal wel een friet met worden denk ik. Blijft nog over de hamvraag: frikandel of kroket erbij. In case of frikandel misschien een frikandel speciaal.quote:
Ik kan wel voor een portie saté gaan, die is erg lekker daar alleen sta ik dan helemáál lang daarbinnen.quote:
Met haar ranzige verhalen over gehakt! In een pan notabene!!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:15 schreef Plato1980 het volgende:
Bedankt CL, je hebt onze eetlust aardig weten te bederven.
Ja, het is een schande.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:17 schreef CherryLips het volgende:
O noes. gebruikte ik het woord slachtafval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |