abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71113318
Na de "ophef" over dat Little Sins feest in the UK, denken mrs Quinn en Quinn eraan eens zo'n feest te bezoeken (is voor ons nieuw ).

Wie heeft ervaring met dergelijke feesten? Is het wat of is het te vulgair of zo iets?

Zijn er nog organisaties die zulke feesten organiseren en welke zijn de beste ?

Disclaimer: wij zoeken niet echt specifiek naar swinger-achtige feesten, maar gewoon naar, zoals LS dat verkoopt, spannende, een tikkie erotisch getinte feesten.
Quinn Dexter
pi_71113377
Nou,nee. Wat is dat voor feest?
  zondag 19 juli 2009 @ 11:48:56 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71113409
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:47 schreef F04 het volgende:
Nou,nee. Wat is dat voor feest?
Hier staat dat feest in Engeland beschreven...

Vooral deze stukjes zijn hilarisch :
quote:
According to those who witnessed the spectacle, security guards gave up trying to persuade copulating couples to go to their rooms because almost every guest at the party was "otherwise engaged" with a fellow reveller.
quote:
The hotel's owner insisted, however, that he had no inkling that an orgy had been planned. "We were terribly naïve," he said. "The organisers were very polite and well-spoken. Perhaps the alarm bells should have rung when they asked for a chill-out room filled with beds and silk sheets, but we thought they were going for a Moroccan feel and might want mint tea or something."
pi_71113847
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:48 schreef Hephaistos. het volgende:

The hotel's owner insisted, however, that he had no inkling that an orgy had been planned. "We were terribly naïve," he said. "The organisers were very polite and well-spoken. Perhaps the alarm bells should have rung when they asked for a chill-out room filled with beds and silk sheets, but we thought they were going for a Moroccan feel and might want mint tea or something.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_71113977
Misschien is Uitgaan een beter subforum
Quinn Dexter
pi_71117077
Dat is dus gewoon een swingersfeest maar kan me voorstellen dat de sfeer je leuker lijkt dan hoe het meestal schijnt te zijn.
pi_71145120
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef Dipkip het volgende:
maar kan me voorstellen dat de sfeer je leuker lijkt dan hoe het meestal schijnt te zijn.
Wat wil je hier nu eigenlijk zeggen? Ooit iets van vernomen via via via via via?

Ben zelf een aantal keren op LittleSins feesten geweest. Ze zijn zeker niet vulgair. Gewoon leuke feesten waar ongeveer de helft van de bezoekers swingers zijn. Op andere soortgelijke feesten zal dit ongeveer hetzelfde zijn.

LittleSins is waarschijnlijk wel de beste in zijn soort, meestal unieke lokaties en leuke thema's.
Maar er zijn er nog wel wat waar je voor zoiets soortgelijks terecht kan.
Bijvoorbeeld: http://www.xceptionnel.eu/
pi_71148353
In antwoord op uw vragen,

Wij hebben enige ervaring met bovengenoemde feest & exceptionel party`s...Naar mijn idee een absolute aanrader. Het is over het algemeen wat je er zelf van maakt. Houd er rekening mee dat dit soort feesten vooral door "swingers" bezocht worden. Echter er zijn er ook (waaronder mijn vriendin en ik) naar dit soort feesten gaan voor de sfeer die overgens reete geil is. Afgelopen jaar een feest gehad in de grotten van limburg..

The music?..De line up was waanzinnig zo ook de muziek. Trance die je alle hoeken van de kamer liet zien en afgewisseld met beats waarbij we de opwinding bijna voelde opkomen.

The location?..Top, niks meer dan hulde..Grotten, gangen, 2 barren en verschillende lounche ruimte`s om even te ontsnappen.

The people?..Dressed2 impressed & zien en gezien worden. Sfeer onderling was erg gemoedelijk en open..alles mag, niks moet.

De min punten..Yep..helaas wel..een overkill aan gebruikers van Hard-drugs. Ik kan leven met een joint and some booze. Echter openbaar gebruik van XTC, GHB, Coke and the rest. Rond een uur of 2 zakt het feest dan ook helemaal in elkaar voor mensen zoals ons die niet gebruiken . Jammer, jammer..Dan wordt het voor ons tijd om naar huis te gaan.

Kort samengevat: Onze filosofie is een feest bezoeken voor de sfeer want het is absoluut erotisch. Mijn vriendin kleed zich meer dan waanzinnig (white high heels, tight korset, etc). kan er heel de avond van genieten. We hebben onderling hele duidelijke afspraken waar de grenzen liggen..en tot nu toe liggen die alleen bij elkaar. Toegegeven dat als we thuis komen standaart na een feest een paar uur los gaan met elkaar...
Aut viam inveniam aut faciam
pi_71150218
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:58 schreef Saltandkicks het volgende:
In antwoord op uw vragen,

Kort samengevat: Onze filosofie is een feest bezoeken voor de sfeer want het is absoluut erotisch. Mijn vriendin kleed zich meer dan waanzinnig (white high heels, tight korset, etc). kan er heel de avond van genieten. We hebben onderling hele duidelijke afspraken waar de grenzen liggen..en tot nu toe liggen die alleen bij elkaar. Toegegeven dat als we thuis komen standaart na een feest een paar uur los gaan met elkaar...
Thanks voor deze inhoudelijke reactie (één van de weinigen), ook Mazzel bedankt

Ongeveer wat wij dus ongeveer in gedachten hadden (op het drugsgebruik na).
Quinn Dexter
pi_71150517
No thx, you are welcome!!,

Nog een toevoeging...

Little sins & Exceptionel hebben altijd feesten naar thema`s. Wel zo makkelijk om voor de eerste keer een feest uit te zoeken waarbij het thema je aanspreekt. Klinkt volkomen logisch maar zeker voor een eerste keer is dit absoluut belangrijk. Wij houden zelf nogal van feesten met stijl en white. Volgens mij is er weer binnenkort een white feest..en dan zijn we absoluut van de party!!!....

Belangrijk voor ons is dat we vooral met zijn 2 in een situatie komen die spannend, nieuw en uitdagend erotisch is. En bereid je voor op drugsgebruik maar stoor je er vooral niet aan..uiteindelijk is het JULLIE feest!!

O.k..so far so good...trek de stoute schoentjes aan want ze lopen best lekker!!!!
pi_71151723
Haha...een beetje spanning is tegenwoordig toch wel lekker..en inderdaad het is natuurlijk erg belangrijk om goede afspraken met elkaar te maken, maar dat moet volgens mij wel goed gaan

Joh, volgens mij is het al een feest om de verschillende feestgangers te observeren, haha
Quinn Dexter
pi_71152034
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:20 schreef mazzels het volgende:
Wat wil je hier nu eigenlijk zeggen? Ooit iets van vernomen via via via via via?

Ben zelf een aantal keren op LittleSins feesten geweest. Ze zijn zeker niet vulgair. Gewoon leuke feesten waar ongeveer de helft van de bezoekers swingers zijn. Op andere soortgelijke feesten zal dit ongeveer hetzelfde zijn.

LittleSins is waarschijnlijk wel de beste in zijn soort, meestal unieke lokaties en leuke thema's.
Maar er zijn er nog wel wat waar je voor zoiets soortgelijks terecht kan.
Bijvoorbeeld: http://www.xceptionnel.eu/
Wat ik wil zeggen is:
- het zijn wel degelijk swingersfeesten
- ik kan me voorstellen dat als je naar swingersfeesten wil je zoiets als dit kiest, vanwege sfeer, aankleding etc.

Lijkt me dus exact wat jij zegt hm ik reageerde op de OP waarin uitdrukkelijk staat dat het géén swingers zijn.
pi_71155241
Het zijn absoluut swingersfeesten..no doubt..Maar daarnaast zijn het waanzinnige feesten voor "inprincypezijnwegeenswingersmaarmisschienookwel" zoals wij dat zijn. Persoonlijk kan ik er erg van genieten als ik zie hoe mijn vriendin versiert wordt en het spel speelt. We weten donders goed van elkaar wat wel en niet kan. We laten op zo een feest elkaar nooit alleen. De sfeer, locatie, de muziek en de spanning zijn op dit soort feesten uniek. Het er naar toe leven is voor ons al een beleving op zich. Laat staan als je er van terug komt!!..We zetten thuis altijd de bubbels klaar (koud), een schoon en vers bedje, kaarsen and some oil. Bij terugkomst dvtje van Armin van Buuren. Fles bubbels en gezellig nog even nagenieten van de indrukken en natuurlijk even hel-le-maal los. ..aint life great!!
pi_71238979
Goede scene voor een videoclip op te nemen gelijk! go go shawteh its ya burrdeh
graag verwijderen
pi_71253797
LS feesten zijn feesten voor alle partygangers, maar dan met een iets hoger erotisch tintje.
Wij komen al enkele jaren bij LS-feesten en komen hier zowel swingers tegen alsook de 'normale' partygangers.

Hetgeen in de UK is gebeurd is een grote uitzondering en hebben wij hier nog niet mee mogen maken.
Nu zijn er wel feesten waar wat verder gegaan kan worden dan alleen een kusje zogezegd, maar dat is zeer beperkt; niet alleen door wetgeving.

Een Eyes Wide Sins is wel een van de feesten waar de grens het meest vaag is en hier loop je dus ook het meeste risico op een wat nader contact. Uiteraard alleen indien gewenst!
Maar wat wil je als je een hoop sexy mensen gehuld in alleen een masker, cape en sexy lingerie een hoop drank voert, onderwijl luisterend naar een heftige beat...

Als je echter zelf niets wilt dan kun je nog steeds rustig gaan en genieten van de muziek en mensen kijken zoals op elk dance-feest.

Kijk eens naar Sensation White: ook hier zie je een hoop swingers en niet-swingers bij elkaar en kan ook zo ongeveer alles... LS is wat kleiner, beslotener en op erg mooie locaties!

Let wel op dat als je voor het eerst gaat, je een thema kiest dat je aanstaat; een feest in een grot is toch wel iets anders dan bijvoorbeeld een schuimparty.
Het thema maakt voor een groot deel het feest: de sfeer is gelijk heel anders als iedereen gekleed is in een thema. EWS is hier wel het unicum hierin en wij zijn tot dusver bij bijna alles versies geweest en zullen ook zeker blijven gaan als we kunnen!
Helaas hebben we de Uk versie gemist aangezien we op vakantie waren, maar hopen wel weer naar Het Fort te gaan!
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_71288203
Yep..wij sluiten ons geheel bij Sony aan..goede reactie..(ze bestaan nog)..

Enjoy!!!!!
pi_71442604
Nog geen ervaring met deze feestjes. Echter zitten we er al lang over na te denken om hier eens naartoe te gaan.
Wat moet ik mijzelf een beetje voorstellen van zo'n avond, de thema's, kleding, etc?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
pi_71457338
Laat er nou net gisteravond bekend zijn geworden dat de NL versie van EWS op 19 september is!

Wij hebben ons al ingeschreven en gaan het weekend lekker op zoek naar een geschikt kleertje
Gaat er van hier nog iemand mee?

Voor het thema en kleding etc kun je het beste gewoon even op hun site kijken.
Juist het feit dat iedereen zich zo aan het thema houdt maakt het mede zo speciaal!
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_71481415
Sony,

Kan je ons een link doormailen wbt inschrijving???

thx!!!
pi_71481475
Wij vragen ons nog even af of een EWS feest nou niet meteen een beetje te heftig is als een eerste LS party.
Quinn Dexter
pi_71488430
Waar jullie jezelf happy bij voelen. maar inderdaad is het voor de eerste keer misschien wat heftig. Persoonlijk hebben wij ook nog 0,0 ervaring met een EWS party. Kijk anders op de site van exceptionel. Over het algemeen zijn die feesten naar onze ervaring gewoon erotisch getint..nothing more..en anders is het heel simpel..althans die stelling c.q filosofie hebben wij..als het niet bevalt..gewoon weggaan ..een ervaring rijker en een illusie armer..het blijft en is tenslotte JULLIE feest..
pi_71534649
Heb gehoord dat de Littel Sins feesten gewoon een erotisch getinte vorm van uitgaan is, ook als je geen swinger bent schijnt het leuk te zijn.
pi_71544419
Ben er 1x geweest, bij een vrij braaf thema..

Het is gewoon erotisch uitgaan en als je niet wil dat er iets gebeurd, gebeurd er ook niks
Mensen zijn idd allemaal wel "dress to impress" en er lopen ook wel vreemde types rond, maar ja die vind je overal.

Ik heb een leuke avond gehad zonder bijzondere gebeurtenissen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_71548275
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:15 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Wij vragen ons nog even af of een EWS feest nou niet meteen een beetje te heftig is als een eerste LS party.
Ze zijn echt niet heftiger dan de andere feesten van Little Sins. Zijn nu twee keer naar een EWS party geweest (kasteel in Duitsland) en ze zijn vergelijkbaar met de andere Little Sins feesten.
pi_71550675
Een vriend van mij vertelde dat ze daar aparte ruimtes hebt waar je "verder" kan gaan als je dat wil

als je daar niet op zit te wachten blijf je gewoon in de "algemene" ruimte.. hij vond het kasteel in Duitsland echt geweldig!
pi_71559673
De EWS versies gaan in beginsel niet verder dan de andere feesten zolang je gewoon in de algemene party-area's blijft; er zijn hier vaak ook een aantal ruimtes waar je wel wat verder kunt gaan indien je dit wil: alles nog steeds zo ver als dat JIJ wil en ook niet verder!

In de Duitse versies waren er bijvoorbeeld de kelders waar men wat later tijdens de party verder kon gaan; dit varieerde tot aan volledige sex toe.

De keer in Belgie waren er de kamers op de verdieping die op een gegeven moment open gingen en ook hier waren er stellen die all-the-way gingen.

Sexuele handelingen in de party-area's zijn er echter zeker niet en worden ook niet geaccepteerd!

De afgelopen keer in de UK was echt extreem en onverwacht en heeft iedereen verrast. Rare Britten zoals Asterix en Obelix pleegden te zeggen...

Uiteraard is het ook zo dat tijdens EWS iedereen zeer schaars gekleed is (dames in lingerie met een cape en masker en de heren ook of eventueel een smokingbroek) en dit geeft natuurlijk extra spanning en dat resulteert vaak wel in enige voorzichtige, verkennende handen over het lichaam en ook is het zoengehalte vrij hoog
Ondanks deze extra spanningen betekend dat zoals gezegd niet dat iedereen maar met iedereen van bil gaat!

De aanwezigen zijn zo ongeveer verdeeld in 50% swingers en 50% 'normale' (hetgeen je normaal kunt noemen uiteraard )party-gangers.
Het thema is gewoon uniek in de wereld en de sfeer is gewoonweg verslavend!

Boeken kan overigens gewoon via Little Sins (is geen reclame maar naar gevraagd dus dan mag een link toch? )
Zien we jullie daar Saltandkicks?

PS als jullie gaan en verder willen gaan: denk dan er dan wel even aan dat je je eigen condooms mee moet nemen? Wij blijven niet uitdelen hoor als er weer iemand langs komt bedelen...

[ Bericht 8% gewijzigd door Sony op 03-08-2009 11:42:02 ]
pi_71582519
Ik vind de Little Sins feestjes dit jaar tegen vallen. Binnenkort de EWS versie en de beach party weer, maar tot nu toe is het dit jaar rustig wat LS betreft in NL.

En ik ga het niet hebben over dat UK gebeuren. Dit zijn de mensen die LS pas kennen sinds die media aandacht. Wat overigens niet verkeerd is voor de organisatie, al die mediahype, maar toch...
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_71589525
het schynt geweldig te zyn.
Ik weet het niet, heb vroeger als kleintje eyes wide shut gekeken en was getraumatiseerd. xD
What am I suppose to do when the best part of me was always you? What am I suppose to say when I'm all choked up and you're OK?
I'm falling to pieces.
pi_71618104
Nou mrs Quinn en ik hebben de stoute schoenen/capes/maskers maar aangetrokken en twee kaartjes besteld
Quinn Dexter
pi_71679506
Dan waren jullie dus nog net op tijd, want het is alweer helemaal uitverkocht! Gelukkig hebben wij ze in ieder geval binnen
pi_71770420
Dat klopt....nu maar wachten op de locatie
Quinn Dexter
pi_71787376
Ik ben er 1 keer geweest en dat was gelijk de laatste keer. Wat een misselijk volk loopt daar rond zeg.

Er hang totaal geen feestsfeer. Ik hou zelf vooral van underground feesten met een vage sfeer en echte feestgangers. Maar die vind je hier niet. Een echt seksfeest kun je het ook niet noemen, daar is het weer net te braaf voor.

Hier komen hoofdzakelijk mensen die vooral geil van zichzelf worden ipv een ander. Vrouwen die zichzelf echt heel lekker vinden, mannen met tepelpiercings en foute blockheads, mensen van eind 30 die denken dat ze "hip" zijn maar eigenlijk met de partymode van 1 a 2 jaar geleden rondlopen.

Niks voor mij. Maar als jij ook heel geil wordt, als je jezelf in de spiegel ziet, is het misschien een aanrader.
pi_71794798
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef sjoemelaar het volgende:

Niks voor mij. Maar als jij ook heel geil wordt, als je jezelf in de spiegel ziet, is het misschien een aanrader.

zolang mrs Quinn op haar knieen voor mij zit, word ik daar wel geil van ja
Quinn Dexter
pi_72108617
In aanvulling op de vele reacties op dit onderwerp onze ervaring:
Wij zijn zaterdag naar ons derde LS feest gewest. Na Sail 2 the Moon en Sins @ Rehab nu in Bloemendaal aan Zee naar Espuma Sins geweest. En wederom: in-één-woord-GEWELDIG! Een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil dan een 'standaard' feest. Echt iedereen is über-relaxed, zit lekker in zijn vel en loopt met een brede grijns op zijn gezicht. De sfeer is onbeschrijfelijk, echt nog nooit ergens anders mee gemaakt. Nu, twee dagen later hebben we nog kriebels in de buik als we aan het feestje terug denken....dat heb je echt niet bij ieder feest! Er zijn idd wel veel swingers, maar ik denk dat je je als niet-swinger daar niet aan hoeft te storen. Wij weten eigelijk niet wat we zelf zijn.....we zijn gewoon relaxed in onze relatie en zoeken graag de spanning op, en niet alleen met elkaar.... Ben je dan een swinger? geen idee, maar op LS feesten voelen we ons helemaal in ons element.
We hebben al kaartjes voor EWS op 19 september, dat feest al helemaal uitverkocht. Wel een aanrader: Harem Nights van exceptionnel op 17 oktober in Landgraaf. Moet echt helemaal top zijn (min of meer het zelfde publiek). Wij hebben al kaartjes!
pi_72303256
De feesten van Exceptionnel kennen we (nog) niet. Zijn deze vergelijkbaar met de LS feesten?
Ik bedoel dan ook de 'vrijheid' die je op de LS feesten ervaart bijvoorbeeld... hebben ze ook relaxruitmes etc?
pi_78893679
Zijn er nog mensen die naar de *RICH & FAMOUS SINS* gaan op 20 maart?
pi_78977154
Wij zaten er eerst aan te denken om naar Wasteland te gaan maar helaas kunnen we niet in April.

Daarom denken we er nu aan om naar dit feestje te gaan 20 maart! Maar we twijfelen heel erg haha. Zo is de locatie niet bekend? Ik kan het iig nergens vinden en zijn we een beetje bang dat het niet echt een dansfeest is maar meer een bejaarde get together ofzo
pi_78978227
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:12 schreef Adolecens het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de *RICH & FAMOUS SINS* gaan op 20 maart?
Nope, we zijn vorige maand wel in Keulen (EWS) geweest...was dikke fun
Quinn Dexter
pi_78978670
Kan iemand wat meer vertellen over wat we kunnen verwachten? Kaartjes zijn best prijzig namelijk dus wil niet zomaar even "een kijkje gaan nemen".
pi_78979724
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef Shota het volgende:
Kan iemand wat meer vertellen over wat we kunnen verwachten? Kaartjes zijn best prijzig namelijk dus wil niet zomaar even "een kijkje gaan nemen".
Deze versie van een LS-feest ken ik niet, maar in de regel zijn het gewoon dance-feesten met een beetje extra...en dat extra bestaat uit een deel dresscode, een deel extravagante kleding en een deel erotische setting. Het gros van de bezoekers halen hier hun plezier uit, kleden zich dus een stuk uitdagender dan dat je in de gemiddelde club zou doen en gedragen zich ook wat uitdagender. Bij de EWS versie is het misschien nog iets extremer ( al valt dat ook reuze mee), maar die feesten hebben ook een deel swingers-publiek en een aparte ruimte waar meer expliciet sexueel gedrag is toegestaan. Weet niet of dat bij dit feest ook aan de orde is.
Quinn Dexter
pi_78980198
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Deze versie van een LS-feest ken ik niet, maar in de regel zijn het gewoon dance-feesten met een beetje extra...en dat extra bestaat uit een deel dresscode, een deel extravagante kleding en een deel erotische setting. Het gros van de bezoekers halen hier hun plezier uit, kleden zich dus een stuk uitdagender dan dat je in de gemiddelde club zou doen en gedragen zich ook wat uitdagender. Bij de EWS versie is het misschien nog iets extremer ( al valt dat ook reuze mee), maar die feesten hebben ook een deel swingers-publiek en een aparte ruimte waar meer expliciet sexueel gedrag is toegestaan. Weet niet of dat bij dit feest ook aan de orde is.
Thanks! Is het een beetje druk? Ik ben een beetje bang dat ik straks in mijn sexy outfit met 10 man op de dansvloer sta
pi_78980470
Toen ik er was, was het druk genoeg.
Maar er waren 2 dans ruimtes, en 1 was heel druk en de ander een stuk rustiger
pi_78980887
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef Shota het volgende:

[..]

Thanks! Is het een beetje druk? Ik ben een beetje bang dat ik straks in mijn sexy outfit met 10 man op de dansvloer sta
De meeste feesten zijn in de regel uitverkocht, waardoor het precies druk genoeg is

Uitzondering was EWS in Den Haag vorig jaar...daar was het waaayyy tooo druk...dat was niet leuk :/
Quinn Dexter
pi_78980940
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef Shota het volgende:

[..]

Volgens mij heb je echt geen idee waar je het over hebt he?

Little Sins:

LS H2O Party:

LS Christmas party:

En de promo van het feestje wat een beetje uit de hand liep

pi_78981358
Nou ik vroeg het ook niet voor niets he

Thanks die plaatjes geven een wat betere indruk!
Heb jij al een idee waar het is? Ik woon namelijk redelijk dichtbij en ben benieuwd in welke club dit plaats vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')