Hier staat dat feest in Engeland beschreven...quote:
quote:According to those who witnessed the spectacle, security guards gave up trying to persuade copulating couples to go to their rooms because almost every guest at the party was "otherwise engaged" with a fellow reveller.
quote:The hotel's owner insisted, however, that he had no inkling that an orgy had been planned. "We were terribly naïve," he said. "The organisers were very polite and well-spoken. Perhaps the alarm bells should have rung when they asked for a chill-out room filled with beds and silk sheets, but we thought they were going for a Moroccan feel and might want mint tea or something."
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:48 schreef Hephaistos. het volgende:
The hotel's owner insisted, however, that he had no inkling that an orgy had been planned. "We were terribly naïve," he said. "The organisers were very polite and well-spoken. Perhaps the alarm bells should have rung when they asked for a chill-out room filled with beds and silk sheets, but we thought they were going for a Moroccan feel and might want mint tea or something.
Wat wil je hier nu eigenlijk zeggen? Ooit iets van vernomen via via via via via?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef Dipkip het volgende:
maar kan me voorstellen dat de sfeer je leuker lijkt dan hoe het meestal schijnt te zijn.
Thanks voor deze inhoudelijke reactie (één van de weinigen), ook Mazzel bedanktquote:Op maandag 20 juli 2009 13:58 schreef Saltandkicks het volgende:
In antwoord op uw vragen,
Kort samengevat: Onze filosofie is een feest bezoeken voor de sfeer want het is absoluut erotisch. Mijn vriendin kleed zich meer dan waanzinnig (white high heels, tight korset, etc). kan er heel de avond van genieten. We hebben onderling hele duidelijke afspraken waar de grenzen liggen..en tot nu toe liggen die alleen bij elkaar. Toegegeven dat als we thuis komen standaart na een feest een paar uur los gaan met elkaar...
Wat ik wil zeggen is:quote:Op maandag 20 juli 2009 12:20 schreef mazzels het volgende:
Wat wil je hier nu eigenlijk zeggen? Ooit iets van vernomen via via via via via?
Ben zelf een aantal keren op LittleSins feesten geweest. Ze zijn zeker niet vulgair. Gewoon leuke feesten waar ongeveer de helft van de bezoekers swingers zijn. Op andere soortgelijke feesten zal dit ongeveer hetzelfde zijn.
LittleSins is waarschijnlijk wel de beste in zijn soort, meestal unieke lokaties en leuke thema's.
Maar er zijn er nog wel wat waar je voor zoiets soortgelijks terecht kan.
Bijvoorbeeld: http://www.xceptionnel.eu/
Ze zijn echt niet heftiger dan de andere feesten van Little Sins. Zijn nu twee keer naar een EWS party geweest (kasteel in Duitsland) en ze zijn vergelijkbaar met de andere Little Sins feesten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:15 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Wij vragen ons nog even af of een EWS feest nou niet meteen een beetje te heftig is als een eerste LS party.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef sjoemelaar het volgende:
Niks voor mij. Maar als jij ook heel geil wordt, als je jezelf in de spiegel ziet, is het misschien een aanrader.
Nope, we zijn vorige maand wel in Keulen (EWS) geweest...was dikke funquote:Op maandag 8 maart 2010 16:12 schreef Adolecens het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de *RICH & FAMOUS SINS* gaan op 20 maart?
Deze versie van een LS-feest ken ik niet, maar in de regel zijn het gewoon dance-feesten met een beetje extra...en dat extra bestaat uit een deel dresscode, een deel extravagante kleding en een deel erotische setting. Het gros van de bezoekers halen hier hun plezier uit, kleden zich dus een stuk uitdagender dan dat je in de gemiddelde club zou doen en gedragen zich ook wat uitdagender. Bij de EWS versie is het misschien nog iets extremer ( al valt dat ook reuze mee), maar die feesten hebben ook een deel swingers-publiek en een aparte ruimte waar meer expliciet sexueel gedrag is toegestaan. Weet niet of dat bij dit feest ook aan de orde is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef Shota het volgende:
Kan iemand wat meer vertellen over wat we kunnen verwachten? Kaartjes zijn best prijzig namelijk dus wil niet zomaar even "een kijkje gaan nemen".
Thanks! Is het een beetje druk? Ik ben een beetje bang dat ik straks in mijn sexy outfit met 10 man op de dansvloer staquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Deze versie van een LS-feest ken ik niet, maar in de regel zijn het gewoon dance-feesten met een beetje extra...en dat extra bestaat uit een deel dresscode, een deel extravagante kleding en een deel erotische setting. Het gros van de bezoekers halen hier hun plezier uit, kleden zich dus een stuk uitdagender dan dat je in de gemiddelde club zou doen en gedragen zich ook wat uitdagender. Bij de EWS versie is het misschien nog iets extremer ( al valt dat ook reuze mee), maar die feesten hebben ook een deel swingers-publiek en een aparte ruimte waar meer expliciet sexueel gedrag is toegestaan. Weet niet of dat bij dit feest ook aan de orde is.
De meeste feesten zijn in de regel uitverkocht, waardoor het precies druk genoeg isquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef Shota het volgende:
[..]
Thanks! Is het een beetje druk? Ik ben een beetje bang dat ik straks in mijn sexy outfit met 10 man op de dansvloer sta
Volgens mij heb je echt geen idee waar je het over hebt he?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef Shota het volgende:
[..]
Thanks! Is het een beetje druk? Ik ben een beetje bang dat ik straks in mijn sexy outfit met 10 man op de dansvloer sta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |