oprotten met je antiklacht, hemo.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:57 schreef Acinonyx het volgende:
Anti-klacht: Slagplaten kan je eraf schroeven, case closed.
en dan zit je met gaten in je gitaar.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:57 schreef Acinonyx het volgende:
Anti-klacht: Slagplaten kan je eraf schroeven, case closed. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juli 2009 03:00 schreef minutenman het volgende:
[..]
en dan zit je met gaten in je gitaar.daarom had ik ook een dag werk om alles af te werken; snaren vervangen, hals eraf halen, elementen en pickups en knopjes erafhalen en later weer installeren, body spuiten, gaatjes dichtvullen. etc.
daar gaat het ook niet om, het is waarom fabrikanten zo'n ding erop zetten. zo heb ik er alleen nog maar meer werk van.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och jah, het is altijd zo'n hele kut-klus om alles er weer op te zetten ja
1. Ik draai die schroef er gewoon weer in terug. Ziet er prima uit.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:00 schreef minutenman het volgende:
[..]
en dan zit je met gaten in je gitaar.daarom had ik ook een dag werk om alles af te werken; snaren vervangen, hals eraf halen, elementen en pickups en knopjes erafhalen en later weer installeren, body spuiten, gaatjes dichtvullen. etc.
Wat doet meneer? Rappen?quote:Op zondag 19 juli 2009 03:29 schreef GSbrder het volgende:
Gitaarspelen is sowieso gay
*GSbrder duikt weg*![]()
Nee.quote:
Muziek maken is stiekem nog gaver.quote:
Ach, laten we zeggen dat ik acht jaar niet onverdienstelijk heb gedrumd.quote:
ja, enzo.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:39 schreef Farenji het volgende:
De drummer, dat is toch zo'n gast die de hele tijd met muzikanten rondhangt?
Inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2009 03:39 schreef Farenji het volgende:
De drummer, dat is toch zo'n gast die de hele tijd met muzikanten rondhangt?
Waarschijnlijk heeft ts het ook over een Les Paul.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:43 schreef SeanFerdi het volgende:
ik heb 'm er nog nooit afgehad, maar ik denk niet dat het zonder slagplaat mooier zou zijn, anders is het zo saai rood...
[ afbeelding ]
Voor gitaar heb ik ook nooit noten hoeven leren lezen. Voor de piano wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Zo'n wannabe, die geen noten kan lezen
quote:Op zondag 19 juli 2009 04:10 schreef Agiath het volgende:
BasgitarenMet de vingers spelen
Geen slagplaat nodig
True.quote:Op zondag 19 juli 2009 04:12 schreef J0ttem het volgende:
[..]
![]()
![]()
(maar slagplaten kunnen best mooi zijn, mits ze de goede kleur hebben)
Kijk deze slagplaat is op zich best mooi. Zonder zou 'ie een stuk saaier zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:43 schreef SeanFerdi het volgende:
ik heb 'm er nog nooit afgehad, maar ik denk niet dat het zonder slagplaat mooier zou zijn, anders is het zo saai rood...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |