Dan weet ik tenminste wel dat ze er zijn. Nu wist ik het pas toen ik het zagquote:Op zondag 19 juli 2009 00:28 schreef loveli het volgende:
Pur tegen muizen? Die beesten knagen zich zelfs door tupperware heen.
Gewoon voor de zekerheid, want mijn vriendin is zwanger en toen ik de bakken ging schoonmaken zag ik wel een paar keutels in de bak van de lekkernij voor de honden, maar de beesten zijn niet zo gevaarlijk maar een vriendin die zwanger is en bang voor muizen welquote:Op zondag 19 juli 2009 00:25 schreef Uro het volgende:
Had die muis op je eten gescheten ofzo? Die beesten zijn niet ZO gevaarlijk. Je kunt nog het beste gewoon een muizenval met wat kaas neerzetten.
TS koopt voor een heel jaar aan boerenproducten in?quote:bijna 10 kilo aardappels weg kunnen gooien, bijna 2 kilo uien, 1 kilo rode uien en wat verse groenten die ik net had gehaald
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef foqqer het volgende:
[..]
TS koopt voor een heel jaar aan boerenproducten in?
thom and jerrryyyquote:Op zondag 19 juli 2009 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JE weet toch dat ze kaas eten?kijk je geen thom and jerrryyy
Klopt, krijgen ze last van hun vullingen als ze er op kauwen.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:19 schreef Nouk het volgende:
Nee je moet zilverfolie gebruiken om gaten dicht te stoppen, kunnen ze niet tegen.
Je mag ze ook nu al posten, hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef Jaheur het volgende:
En toen hoorde ik KLAK vanuit de bijkeuken. Zometeen even kijken of de motherfucker dood is.
edit: Fucking hell het is echt jerry zonder tom want het kreng leeft nog want de muizenval was geklapt, maar zonder muis.
Moet ik pics posten als de muis dood is?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |