quote:Op zondag 19 juli 2009 00:10 schreef Talitha het volgende:
En die andere was dicht Remlof. Dat je er niet wakker van gaat liggen.
Een goeie start is het halve werk.... topickillerquote:Op zondag 19 juli 2009 00:09 schreef Talitha het volgende:
Ben benieuwd wie er dan nog hier kan posten.
Slettebakkenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn al die sletjes trouwens
Geef eens wat namen? Dan kan ik het je misschien zeggen.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn al die sletjes trouwens
Fann bijvoorbeeld, die telt alleen al voor tien. En dan natuurlijk Liesje, ook zo'n slettebakquote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef eens wat namen? Dan kan ik het je misschien zeggen.
Als je nou Gert had gezegd of Bommie, dan had ik het wel geweten.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fann bijvoorbeeld, die telt alleen al voor tien. En dan natuurlijk Liesje, ook zo'n slettebak
Xaviera Hollander.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef eens wat namen? Dan kan ik het je misschien zeggen.
Noem je me nou onfatsoenlijk?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury is eigenlijk de enige fatsoenlijke vaste inwoner hier, de rest zit allemaal tegen één of meerdere te hijgen.
Gert en Pietje willen hier een fucking Viva of Margriet forum van makenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je nou Gert had gezegd of Bommie, dan had ik het wel geweten.
Oh is ze nog steeds in bedrijf?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://www.xavierahollander.com/
Hoezo? Heb je plannen?
Zeg Eend, als ik nu straks veertien dagen op vakantie ben, hou jij het dan een beetje in de gaten hier?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh is ze nog steeds in bedrijf?![]()
Wat een ouwehoer
Ze heeft een bed&breakfast lees ik. En ze geeft workshops. Fatsoenlijke vrouw.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh is ze nog steeds in bedrijf?![]()
Wat een geouwehoer
In de gaten geloof ik best, als je maar niet bedoeld in het gareelquote:Op zondag 19 juli 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Eend, als ik nu straks veertien dagen op vakantie ben, hou jij het dan een beetje in de gaten hier?
Kan je gerust aan mij overlatenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Eend, als ik nu straks veertien dagen op vakantie ben, hou jij het dan een beetje in de gaten hier?
Jaja, sluit me maar weer buiten van je kliekje postsletten en snollen!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een dagelijks terugkerend "fenomeen"
We zouden er een fokmeet moeten houdenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze heeft een bed&breakfast lees ik. En ze geeft workshops. Fatsoenlijke vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |