[klein stemmetje] sorryquote:Op zondag 19 juli 2009 20:29 schreef miss_sly het volgende:
jongens, doen jullie eens niet zo'n paniekzaaien en opjutten. Huup gaat nog niet bevallen, ze is nog niet aan de beurt en het is nog net iets te vroeg voor haar meisje.
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:29 schreef miss_sly het volgende:
De (mini)pannenkoeken waren lekker
jongens, doen jullie eens niet zo'n paniekzaaien en opjutten. Huup gaat nog niet bevallen, ze is nog niet aan de beurt en het is nog net iets te vroeg voor haar meisje.
huup, kun jij in bad tv kijken?
Ow, ja, leuke mobile Poppejans
De breakdancende vrouwen zijn stiekem ook gewoon professionele dansers met een zwangerschapspak aan.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:13 schreef miss_sly het volgende:
MM, grappig filmpje
Ik kan me er alleen echt niets bij voorstellen. Ik krijg al pijn aan mijn buik en een harde buik als ik alleen met mijn heupen een beetje te fanatiek meewieg op lekkere muziek
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb soms een heel onaangenaam gevoel dat de baby de hele boel aan het oprekken is ofzo.
Dus niet schattig koppie naar beneden en dan zijwaards gekromd liggen, maar gewoon hoofd tegen mijn navel, voetjes tegen mijn ruggegraat en uitrekken maar.![]()
Kent iemand dat?
Het is voornamelijk in mijn zij een constant aanhoudend rekkerig gevoel in mijn zij, als of hij echt NU aan het groeien is zeg maar.
Herkent iemand dit?
Ik wilde zoiets niet zeggen, omdat ik niet alleen van mezelf uit wil gaanquote:Op zondag 19 juli 2009 22:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De breakdancende vrouwen zijn stiekem ook gewoon professionele dansers met een zwangerschapspak aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |