Goedemorgen all

Ik heb nog niet echt bijgelezen, sorry!
Ben wel héél benieuwd naar de foto's van Miss_Sly hoor

Ennehm, Freecell, vervelend is dat ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren ook echt achterlijk boos ben geworden en verschrikkelijk tegen de band van onze auto heb staan schoppen

Zag er vast niet uit, maar heb maar besloten dat je het heel soms gewoon niet kunt helpen en dat het er dan gewoon uit moet. Take it easy, ok?

Ssserpente, jaaa, mooie mijlpaal

Grats!
Guuzewuus, wanneer en hoe lang ga je naar Aruba? Oh my, dat klinkt echt super, veel plezier alvast! En als je dan terugbent hoop ik op een mooie buikenfoto met die azuurblauwe zee op de achtergrond

Asy, wat leuk dat je band zo lief reageerde en dat de zangeres zo ontroerd was! Ik vond het in de tijd dat we hwt iedereen vertelden sowieso heel bijzonder om te merken hoe vreselijk veel impact zulk nieuws op héél veel mensen heeft zeg maar, dat had ik helemaal niet verwacht! Wel dat mensen het leuk zouden vinden ofzo, en dat hele naasten echt gelukkig zouden zijn, maar dat collega's die de kleine nauwelijks mee zullen maken me spontaan om de hals zouden vliegen of kennissen die letterlijk gingen staan springen had ik echt niet verwacht. Geweldig leuk dat jij ook zulke blije reacties krijgt
Wij gaan vandaag maar in de herhaling met een poging onze 2-jarige bruiloft te vieren, zou moeten lukken nu

Oh, en ik heb gisteren bij de H&M een briljante pet en een superlief knuffelig zacht pakje gekocht

Telkens als ik zulke spullies zie kan ik me nauwelijks voostellen dat een baby zó klein is dat hij erin past, maar toen ik gisteren ineens met de 2 maanden oude dochter van vrienden op schoot zat werd het ineens veel echter

En wat was ze lief, en klein, en die hándjes..

Wel grappig dat de kinderloze afdeling van de vriendengroep vervolgens riep dat ze het zich ineens een stuk beter voor konden stellen, ik met een baby..