je hebt bakkebaarden en je bent bang voor je ouders dat ze boos worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:37 schreef Daan38 het volgende:
Ik wil graag streepjes in me bakebaarden alleen van me ouders mag ik dat niet bij de kapper >:(
Nu wil ik zelf een tondeuse kopen en het zelf doen. Maar ik doe het niet te diep anders zien me ouders veel te snel en worden ze kwaadt. heeft iemand een idee hoe je dat zelf doet stuur dan een plaatje in je bericht om het te laten zien. en hoe heet zo iets als je zo'n kapsel wil 2 streepjes in je bakebaarden aan all de 2 kanten.
Wat raar, dat maak je zelf toch zeker wel uitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:43 schreef Daan38 het volgende:
het mag niet van me ouders ben niet bang heb het al heel vaak gevraagt toch wil ik het
In sommige culturen hebben jongeren nog respect voor hun ouders.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat raar, dat maak je zelf toch zeker wel uit
Dat is waar. Mijn kinderen mogen zelf uitmaken wat ze met hun toekomstige 'bakebaarden' willen doen. Het is geen tattoo of iets dergelijksquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
In sommige culturen hebben jongeren nog respect voor hun ouders.
Het streepjeskapsel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:44 schreef Daan38 het volgende:
weet iemand hoe zo'n kapsel heet als je streepjes wil??
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:37 schreef Daan38 het volgende:
Ik wil graag streepjes in me bakebaarden alleen van me ouders mag ik dat niet bij de kapper >:(
Nu wil ik zelf een tondeuse kopen en het zelf doen. Maar ik doe het niet te diep anders zien me ouders veel te snel en worden ze kwaadt. heeft iemand een idee hoe je dat zelf doet stuur dan een plaatje in je bericht om het te laten zien. en hoe heet zo iets als je zo'n kapsel wil 2 streepjes in je bakebaarden aan all de 2 kanten.
38. Normaal gesproken ben je dan oud genoeg om zelf te bepalen wat je met je haar doet, maar streepjes in de bakkebaarden?? Dat kan dus echt niet. Je ouders hebben gelijk.quote:
Een bakkebaard is toch geen kapsel??quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:47 schreef Daan38 het volgende:
ff sireus hoe heet zo zo'n kapsel nou dan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |