Die PS3 hebben ze verkracht en omgebouwd tot kermis!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:32 schreef Jesper800 het volgende:
Hallo allemaal,
gek genoeg is hier nog geen topic over op GameZforum, dus ik dacht: ik post hem maar. In de afgelopen jaren zijn er een paar ziekelijk vette console-mods verschenen op internet (zie een top 5 http://www.gamerss.nl/art(...)onsolemods-ooit.html), en ik vroeg me af wat jullie de vetste vonden en of anderen nog meer vette consolemods kenden.
We hebben bijvoorbeeld (een van mijn favorieten) de Rainbow Six Vegas PS3, en de 360 controller ingebouwd in een stuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Share your views!
Bedoeld als spam, maar het is een cool onderwerp. Ik stel voor dat we het topic omdopen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is ook pas zijn eerste topic/post. Verder wel een redelijke poging.
Goed idee, dat zou misschien de fail-rate verlagen van 30% naar 25quote:Op zondag 19 juli 2009 00:16 schreef Jesper800 het volgende:
Niet eens bedoeld als spam, meer met een link erin voor een beetje promotie. Als het spam was zou ik niet meer naar het topic omkijken.
Hoe dan ook, hier nog een vette pica:
[ afbeelding ]
360 met waterkoelingHet zou standaard ingebouwd moeten zitten vind ik
Volgens mij is dat een Bioshock mod. Die vond ik ook erg mooi.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:53 schreef Jesper800 het volgende:
Best hoor.
Die 1-na onderste van je vind ik vooral vet, tenzij iemand gewoon zijn 360 groen/goud heeft geverfd en toen flink heeft vernacheld.
de Z-knopquote:Op zondag 19 juli 2009 00:17 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel, kom op, de N64, portable!
waaaaaaaaaaaatquote:Op zondag 19 juli 2009 00:17 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
moet hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:17 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|