Als ie maar niet naar de chinees is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:13 schreef Biogarde het volgende:
Misschien even naar z'n stamkroeg?
Die komt wel terug.
Nee, gisteren ook al steeds eventjes in de tuin gelaten terwijl we erbij waren, ging op zich wel goed. Alleen één keer sprong hij via de container op de schutting, maar toen kon Conflict hem er nog afplukken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Heb je hem per ongeluk naar buiten gelaten?
Fuck de chinees, hij is naar het circus.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar hij weet wel het adres, want dat hangt om z'n nek.
Met een kater.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:13 schreef Biogarde het volgende:
Misschien even naar z'n stamkroeg?
Die komt wel terug.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met een kater.
Sorry, moest hem inkoppen
Ai.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou ja, hij is al heel de avond dus weg. Maar hij woont hier net een week! Dus hij weet de weg terug natuurlijk helemaal niet.
Ja, dat wisten we ook eigenlijk wel, maar hij verveelde zich binnen zo en hij zat heel de tijd zo zielig naar de deur te kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:25 schreef Yi-Long het volgende:
Kutnieuws, TS. Laat het ons weten wanneer ie weer thuis is.
Ik heb ook 18 jaar een kat gehad, en soms is het verschrikkelijk wanneer je niet weet waar dat beest zit...
Je moet dat beest trouwens sowieso 5-6 weken binnenlaten om aan zijn nieuwe huis te wennen.
Een soort 'harde reset' voor dat beest, zodat hij dan alleen nog maar weet dat dat nu zijn huis is.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:28 schreef Biancavia het volgende:
Ja, dat wisten we ook eigenlijk wel, maar hij verveelde zich binnen zo en hij zat heel de tijd zo zielig naar de deur te kijken.
Als 'ie nou terug is mag hij helemaal niet meer naar buiten.
Die van mij ligt hier naast me te pitten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:28 schreef Semnai het volgende:
Ik hoop dat je hem terug zal vinden, moet er niet aan denken dat ik mijn pluizen kwijt zou zijn
De kans is aardig groot dat ie daar snel opduikt, het staat bijna vast dat ie daarheen wil. Mocht ie bij je broer naar buiten zodat ie de omgeving een beetje kent? Dan vindt ie het misschien wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:18 schreef Biancavia het volgende:
Ik hoop niet dat hij terug wil gaan lopen naar de vorige eigenaar (mijn broer), want da's helemaal de andere kant van ons grote dorp. Maar hij weet wel het adres, want dat hangt om z'n nek.
En hij is daar nog niet gesignaleerd, anders hadden ze het ons wel laten weten.
Ja, maar wel die woont hier wel 3 km vandaan.quote:
dat is niks voor een katquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar wel die woont hier wel 3 km vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |