Volgens de info over die planten is dit wel ongeveer de max maar ik kan me voorstellen dat je er niet graag tegenaan wilt kijken.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef Osramp het volgende:
Maar 6 meter is de heg dus inderdaad niet achteraf. Ik denk dat het hoogste punt 5 meter is. Maar als dat spul in anderhalf jaar zo'n hoogte bereikt, dan wil ik het over 1-2 jaar wel eens zien.
Dat dusquote:Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef freecell het volgende:
Das geen heg, dat is een bos
Ik zou de gemeente maar eens bellen hoe hoog zo'n ding mag zijn
Welke info? Ik neem aan dat je naar ligustrum hebt gekeken? En ik weet niet zeker of het dat is. Dat zegt mijn moeder wel, maar als ik foto's van ligustrum zie, dan zit daar meer en dichter blad aan. Dit spul heeft veel rechte takken en schiet bijna recht omhoog en krijgt pas veel blad waar het ruimte heeft.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens de info over die planten ....
Fijn dat jullie het TOCH met me eens zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dusIk zie helemaal geen heg, ik zie een compleet bos! Wat dóen die mensen met hun tuin
Dat dus. Als het nou een beetje onderhouden was, okee. Maar dit ziet er niet uit.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:23 schreef Osramp het volgende:
Och, ik dacht gisteren dat die buurman ons aan het afluisteren was en gaf dus met een hark een tikjeb tegen de schutting. Werd uitgescholden voor stuikrover en met de dood bedreigd. Heb me daar een potje ordinair staan schelden tegen die man.....niet mijn gewoonte maar ging niet anders.
...? Die struik staat er toch nog? Welke struik zou je dan geroofd moeten hebben?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:23 schreef Osramp het volgende:
Werd uitgescholden voor stuikrover
Typo, STRUIKrover dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oh, wacht even. Een stuikrover... Geen idee wat een stuik voor een ding is, maar toch.
Wij hebben nu ook weinig tot geen overlast van de heg. Maar als dat spul uitgroeit tot een oerwoud, dan heb ik geen zin om het spul aan onze kant te onderhouden. Dit was al eerder het geval met een boom die er groeide. Daar hadden we echt last van, en de buren sneiden hem heus niet. Toen uiteindelijk maar zelf gedaan, en daar werd een advocaat over op ons af gestuurd. Het enige wat wij vroegen was om de boom iets te snoeien. Die advocaat werd snel door de onze buitenspel gezet.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:35 schreef quo_ het volgende:
Ik zie het probleem niet eigenlijk.
Zonder heg c.q. struikgewas zitten beide buren t.o.v. elkaar te kijk. De n in een kuil van 2 meter diep en de ander op een bult van 2 meter hoog.
Jullie kunnen nu in privacy achter het groen zitten terwijl het ruimtebeslag in de tuin van de buren plaats vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |