Of dit is een 1 of andere lame smoes om te coveren dat je geen vrienden hebt om naar de kroeg te gaan, of je bent gewoon een fucking aanstellerquote:
Deze jeuk is wel even iets andersquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:36 schreef Natrium het volgende:
[..]
Of dit is een 1 of andere lame smoes om te coveren dat je geen vrienden hebt om naar de kroeg te gaan, of je bent gewoon een fucking aansteller
Niet naar de kroeg of iets gaan vanwege jeuk
Dat hoeft ook niet om te verbranden, per se.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:37 schreef gabberklaas het volgende:
Aansteller, donderdag scheen de zon niet eens.
In zeeland wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:37 schreef gabberklaas het volgende:
Aansteller, donderdag scheen de zon niet eens.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In zeeland wel.
Hebben jullie me afgelopen week niet gemist?
Waarom zou je een neger willen zijn?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:41 schreef wakajawaka het volgende:
Echte Negers verbranden nietniet dat ik een neger ben
quote:
Of ik merk niet dat ik krap en is me rug morgen naar de klotequote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:49 schreef trovey het volgende:
Gewoon wel naar de kroeg toegaan, kunnen je stapmaatjes je rug krabben. Is een stuk makkelijker dan dat je alleen bent en tegen een deurpost staat te rossen met je rug om de jeuk te verdrijven. Trouwens als je genoeg drinkt merkt je vanzelf niet meer dat je rug jeukt
Krabben:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Of ik merk niet dat ik krap en is me rug morgen naar de klote
krap?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Of ik merk niet dat ik krap en is me rug morgen naar de klote
Ik dacht dat al die buitenlanders juist het probleem waren voor veel FOK!kersquote:
Geef jij wel af op jezelf?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die buitenlanders juist het probleem waren voor veel FOK!kers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |