quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:40 schreef vanhal het volgende:
Over het algemeen passen de verkopers hun gedrag aan aan de klant. Ik gok dat je zelf aanleiding bent voor zijn gedrag
Hij spreekt me aan met 'man' omdat ik er zo mannelijk en breedgeschouderd uitzie?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:40 schreef vanhal het volgende:
Over het algemeen passen de verkopers hun gedrag aan aan de klant. Ik gok dat je zelf aanleiding bent voor zijn gedrag
QFTquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:41 schreef Ritmo het volgende:
Altijd wel vriendelijke gasten in die winkels hoor. Alleen soms te opdringerig.
Klopt.quote:
Met 'hee man'quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef Core2 het volgende:
Inderdaad best raar, verkopers die je aanspreken. Zeker trend van de laatste tijd.
Ten 1e: normaal taalgebruikquote:
Ahaa, nee oké dan ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:50 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ten 1e: normaal taalgebruik
Ten 2e: deskundigheid uitstralen
Ten 3e: hij staat er niet zoals die knaap alleen om te verkopen en zijn tijd vol te maken, maar bovenal om de mensen goed te helpen. Omdat het z'n eigen winkel is en het hem dus wel interesseert dat de mensen met een goed gevoel weer naar buiten gaan en de volgende keer terugkomen.
Zoeen knaap werkt er mischien een jaar ofzo en het zal hem verder een zorg zijn.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:48 schreef Ritmo het volgende:
Oudere mannen die in kledingwinkels werken zijn volgens mij 9 van de 10 keer homo.Niet dat dat uitmaakt.
Tegenwoordig is het meer 'done' om als tiener of twintiger in een kledingwinkel te staan.
Nee. Lees dan wat ik eronder zeg. Het zijn vaak de popi jopi jongens van een jaar of 18 juist. Die verder niet veel van kleding weten. Dat laatste is het verschil met de 'klassieke' homo in kledingwinkels. Die zijn thuis ook bezig combinaties te proberen enzo.quote:
Welke bedoel je? Die jonge knul met het gekke kapsel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:59 schreef Kevincy het volgende:
De verkoper dacht dat je een beinvloedbaar mannetje was...
Kocht jij ook je mags toen meerdere mannen het gingen dragen?
hahaha je kan zo in een reclame meedoenquote:
Dus bij 2 producten is datr 2x de helftquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:39 schreef B.E.D het volgende:
De opruiming is begonnen en dat scheelt al gauw de helft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |