abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71593745
Ben net terug van een rondje Limburg met de racefiets en ik zag tot mijn heerlijke verrassing dat werkmensen iov de woningstichting bezig waren alle waslijnen en waspalen op de gezamelijke groenvoorziening bij mij achterom te verwijderen, deze palen en waslijnen worden door sommige kinderen uit de buurt gebruikt als klimtoestel.en gaven voor mij aanleding hiertegen actie te ondernemen. Schijnbaar heeft hebben mijn acties en brief naar woningstichting en de andere actie (die eigenlijk illegaal is) zijn vruchten afgeworpen, nu ga ik nog een brief opstellen met het verzoek tot afsluiting van de groenvoorziening met een hekwerk en poort zodat alleen bewoners en werkmensen van het hoveniers bedrijf erop kunnen komen.

Actie ondernemen heeft meer effect dan verhuizen.
pi_71596300
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef Fusionfreak het volgende:
Ben net terug van een rondje Limburg met de racefiets en ik zag tot mijn heerlijke verrassing dat werkmensen iov de woningstichting bezig waren alle waslijnen en waspalen op de gezamelijke groenvoorziening bij mij achterom te verwijderen, deze palen en waslijnen worden door sommige kinderen uit de buurt gebruikt als klimtoestel.en gaven voor mij aanleding hiertegen actie te ondernemen. Schijnbaar heeft hebben mijn acties en brief naar woningstichting en de andere actie (die eigenlijk illegaal is) zijn vruchten afgeworpen, nu ga ik nog een brief opstellen met het verzoek tot afsluiting van de groenvoorziening met een hekwerk en poort zodat alleen bewoners en werkmensen van het hoveniers bedrijf erop kunnen komen.

Actie ondernemen heeft meer effect dan verhuizen.
Welke andere (illegale) actie? Heb je secondenlijm aan de waspalen gesmeerd ofzo?
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:06:37 #228
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71596693
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Samenvatting:
- TS neemt diverse opties op woningen die hij straffeloos kan afzeggen.
- TS krijgt een brief die hij verkeerd interpreteert en klimt meteen in de hoogste Fok!boom
- TS heeft geen dringende verhuisplannen

Het lijkt wel of TS drie verschillende persoonlijkheden heeft.
als dat alles was...

leuke username trouwens
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71596734
dat ik deze nog niet gezien heb!
Ja doei.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:33:52 #230
247356 infp2009
More cowbell!
pi_71597611
Hiervoor zit ik op dit forum, wat een heerlijke topics
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_71599172
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:51 schreef Northside het volgende:

[..]

Welke andere (illegale) actie? Heb je secondenlijm aan de waspalen gesmeerd ofzo?
TS heeft spelende kinderen 'op zijn manier' mishandeld, daar gaat de hele heisa over. En nu hebben die kinderen nog minder plekken om te spelen. Nou, gefeliciteerd hoor
pi_71599221
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Maar dat is een aflopende zaak.
Denk je dat echt?
pi_71602762
TS, als je verhuist,vooral kijken naar nieuwbouw! Die woningen zijn doorgaans veel beter geïsoleerd dan oudere woningen. Verder... tja, of kijken in een complex met alleen maar 1- en 2-kamerflats. Of het klooster in.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_71663827
apart topic.
Woon zelf centrum amsterdam en soms staan de kids in de nacht nog te schreeuwen terwijl andere vroeg op moeten etc..

compassie mensen.. inleven, sommige mensen lusten geen snoep, ook niet te begrijpen!!

Niks mis met de topicstarter maar eerder met de beoordelers die continue een mening klaar hebben en alles uitspugen wat de maatschappij hen geleerd heeft, inclusief het plakken van labels op deze persoon die simpelweg van z'n rust houdt.

Doch, eerst het gesprek aangaan.. vrede is de weg
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:34:07 #235
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_71675047
quote:
Niks mis met de topicstarter
Helaas heb ik de afgelopen jaren vaker wat problemen gehad met spelende kinderen in mijn buurt die ik op mijn manier heb weggestuurd en daarbij ook vastgepakt.
pi_71675077
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:34 schreef Gnittoo het volgende:
Helaas heb ik de afgelopen jaren vaker wat problemen gehad met spelende kinderen in mijn buurt die ik op mijn manier heb weggestuurd en daarbij ook vastgepakt.
Weet jij wat die problemen waren?
pi_71675149
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:35 schreef vanhal het volgende:

[..]

Weet jij wat die problemen waren?
en wat ' op mijn manier ' is... niet te vergeten
Ja doei.
pi_71686497
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef Ewelina het volgende:
TS, als je verhuist,vooral kijken naar nieuwbouw! Die woningen zijn doorgaans veel beter geïsoleerd dan oudere woningen. Verder... tja, of kijken in een complex met alleen maar 1- en 2-kamerflats. Of het klooster in.
Wat je zegt over dat nieuwbouw minder gehorig is, klopt. Van de 5 optie's die ik genomen heb zijn 3 woningen vanaf bouwjaar 1992 (woningen vanaf dat jaar worden gebouwd en geisoleerd dmv een akoestisch advies rapport)
Helaas zijn de meeste nieuwbouw huurwoningen bij ons alleen bedoeld voor 55 jaar en ouder, mijn moeder heeft in zo'n seniorenflat gewoond (bouwjaar 1996) en inderdaad de gehorigheid is vrijwel 0, je moet al een radio of TV behoorlijk hard zetten wil je iets horen van de buren, terwijl in mijn gehorige (bouwjaar 1956) flat al een klein radiootje of zacht gesprek al live meebeleeft kan worden ondanks dat ik alles gestoffeerd heb met vloerbedekking en ondertapijt.

Tort slot moet ik wel toegeven dat sinds de waslijnen en palen zijn verwijderd het superstil is geworden bij mij achterom, kan ik eens lekker een tukje op de bank doen met achterraam open. Nu nog op verzoek dat hekwerk met poort geplaats krijgen dan is het helemaal toppie!
  Moderator vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:05:41 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_71687052
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Wat je zegt over dat nieuwbouw minder gehorig is, klopt. Van de 5 optie's die ik genomen heb zijn 3 woningen vanaf bouwjaar 1992 (woningen vanaf dat jaar worden gebouwd en geisoleerd dmv een akoestisch advies rapport)
Helaas zijn de meeste nieuwbouw huurwoningen bij ons alleen bedoeld voor 55 jaar en ouder, mijn moeder heeft in zo'n seniorenflat gewoond (bouwjaar 1996) en inderdaad de gehorigheid is vrijwel 0, je moet al een radio of TV behoorlijk hard zetten wil je iets horen van de buren, terwijl in mijn gehorige (bouwjaar 1956) flat al een klein radiootje of zacht gesprek al live meebeleeft kan worden ondanks dat ik alles gestoffeerd heb met vloerbedekking en ondertapijt.

Tort slot moet ik wel toegeven dat sinds de waslijnen en palen zijn verwijderd het superstil is geworden bij mij achterom, kan ik eens lekker een tukje op de bank doen met achterraam open. Nu nog op verzoek dat hekwerk met poort geplaats krijgen dan is het helemaal toppie!
Wat zal dat je een rust geven, hartstikke fijn voor je.
pi_71696650
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef Ad_rem het volgende:
Heel gaaf boek als je meer wilt weten hoe mensen zoals Fusion denken en leven:
The Curious Incident of the Dog in the Night-Time van Mark Haddon.

Heel apart boek geschreven door de ogen van een autist. (Haddon is dit niet trouwens maar jarenlang ermee gewerkt) Echt in tijden niet meer zo'n leuk boek gelezen.

http://www.bol.com/nl/p/b(...)002090091/index.html
Ehm, jij hebt het rijbewijs-verhaal blijkbaar niet gevolgd.
TS is niet te vergelijken met de hoofdpersoon in dit boek

wel een vermakelijk boek though
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')