Ja snugger...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:59 schreef vanhal het volgende:
Wie zegt dat het door smijtwerk van de tnt komt? Volgens mij heb je het zelf gedaan en probeer je heel slap de tnt de schuld te geven
Ja TS nam het pakketje aan en smeet het door het hele huis totdat het op de goede plek stond.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:59 schreef vanhal het volgende:
Wie zegt dat het door smijtwerk van de tnt komt? Volgens mij heb je het zelf gedaan en probeer je heel slap de tnt de schuld te geven
Ik moet eerlijk zeggen, TNT is ook best een prima bezorger. Alleen nu even niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:59 schreef Sjef_Arie het volgende:
Tja dat is zeker kut. Maar die schade kun je gewoon verhalen lijkt me. Over het algemeen ben ik altijd heel tevreden over TNT. De bezorgers zijn altijd aardige mensen.
Ja, dat denk ik wel. En op een jankmanier probeer je nu de schuld bij de tnt in de schoenen te schuiven.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:00 schreef wolferl het volgende:
\
Ja snugger...
Ik koop een laptop, wil maar al te graag beginnen met .... laptoppen![]()
Dus ga ik mijn nieuwe laptop zodanig beschadigen, dat ik (waarschijnlijk) een nieuwe krijg.![]()
Rot op dom wicht.
Drie dozen om de orginele verpakking, vind ik wel genoeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef Biancavia het volgende:
Had de verzender hem maar beter moeten verpakken.
In eerste instantie denk ik aan TNT, voorlopig geef ik hun lekker de schuld. Ik zal maandag a.s. wel even bellen met de winkel, Asus en TNT.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:02 schreef MrTorture het volgende:
DOA garantie van je leverancier gok ik zo.
Ik weet niet wat voor laptop je hebt, maar ik heb ervaring met Dell, Toshiba, Acer, HP en destijds Compaq. Al die fabrikanten pakken hun laptop zo in dat je er mee kunt voetballen. Ik gok er op dat et niet TNT was, maar gewoon iets eerder al is misgegaan.
Niks mis met 1800.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:03 schreef wakajawaka het volgende:
De post1800 wou hun communicatiemiddel terug.
jij laat je pakketjes tegenwoordig via sms opsturen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:03 schreef wakajawaka het volgende:
De post1800 wou hun communicatiemiddel terug.
Goed dat je het zelf zegt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
O god ja, ik zit op Fok...er zijn ook kansloze reacties die voorbijkomen.
Nee, moleculair opsturen met de nanotransmitter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:21 schreef Me. het volgende:
[..]
jij laat je pakketjes tegenwoordig via sms opsturen?
Hij had anders wel een punt, moet je maar niet zo'n achterlijke fout maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
O god ja, ik zit op Fok...er zijn ook kansloze reacties die voorbijkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |