Martine, wat ben je mooi

En wat is de muur in dat kamertje gaaf zeg! Da's de babykamer toch? (Spiek heel sporadisch wel eens in het babykamertjestopic en heb 'm langs zien komen dacht ik, of was dat ergens anders??) Heel mooie foto van een heel mooi zwangere vrouw

Beessie-Jen, volgens mij begin jij nu ook wat harder te groeien? En leuk, een foto met je gezicht erbij

Da's dan een foto van een zwangere BJ i.p.v. een zwangere buik zeg maar, haha! Lief buikje heb jij

Chan, wat heb jij een prachtige buik

Heel gaaf, en nu ben je dus aan het rommelen, dus misschien is dit wel je laatste bijdrage aan dit topic
En Freecell, jij gaat echt hard! Wat duidelijk al! Iedereen in je omgeving weet het ook al he? Denk ook niet dat je het verborgen had kunnen houden anders, zo'n mooi babybuikje al! En dit is denk ik ook echt niet te verwarren met 'beetje aangekomen' he? Mooi

Bar, zo , da's best een verschil zeg! Je bent echt prachtig, en ik vind de serene blik die je hebt heel erg mooi. Misschien heb ik het mis, maar je kijkt alsof je rust in jezelf hebt gevonden. Dat zal lang niet altijd zo zijn, maar je straalt iets bijzonders uit..

McLaura, wat leuk om jou hier nog een keertje terug te zien mét buik

Mooi

Het-is-mij, geweldige foto, je buik steekt net mooi uit zeg

Blij, met dat boompje zo op de achtergrond.. Lief buikje ook al!
En Huup, whaha, jij bent echt zo grappig

En had ik al eens gezegd dat jij echt heel mooi bent? Jij bent straks vast zo'n mama waarvoor iedereen omkijkt.. "Wat een mooi stel", zoiets zeg maar

Ca.ra

Geweldig topje heb je erbij aan, geweldig mooi accent op je geweldig mooie buik
Duchess, je bent weer mooi als altijd

Je ziet er hier wat vermoeider uit als vorige foto's, maar ligt het aan mij of kijk je net zo gelukkig? Geweldig om te zien

BE, wat mooi! Wat een plaatselijke buik zeg maar, dat heb ik ook geloof ik

Maar die van jou is véél groter al natuurlijk

Ennuhm, je bent mooi

Toen ik gisteren mijn tanden aan het poetsen was viel me op hoe groot mijn buik ineens al was, dus heb even mijn telefoon erbij gepakt. In de ochtend issie altijd weer een stuk platter hoor, maar ik vond het al best indrukwekkend zo ineens:
![]()
22 weken precíes!
En ook nog een foto van vandeweek waar de buik niet zo erg zichtbaar is, maar ik vond het zo grappig dat mijn kat verstopt lag achter mijn bultje buik

May I present to you: Buikie en Loki: