abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 april 2002 @ 01:56:44 #26
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3897468
Mja, de ware bestaat wel, ik denk dat als je echt veel van iemand houdt je haar als perfect kan gaan zien. Neemt echter niet weg dat er meerdere zijn, meerdere meisjes waar je mee kan trouwen en gelukkig kan worden. Misschien zelfs al je getrouwd bent, nog gelukkig, maar ja je weet het niet.. ignorance is bliss.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_3901643
De ware bestaat wel, je zult haar/hem alleen moeten vinden. Nadeel is dat ik er telaat achterkwam
I chose not to choose life, I choose something else. And the reasons? There are no reasons, who needs reasons when you've got heroin?
pi_3901801
De ware bestaat zeker...ik ben er laatst nog achtergekomen. Maar hoe...
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 20 april 2002 @ 21:24:57 #29
24054 search64
Avec le grande
pi_3903082
Ik geloof wel dat er zoiets is als de ware, en voor elkaar bedoeld zijn, maar dat heeft meer met mijn naïviteit te maken.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  zaterdag 20 april 2002 @ 21:38:38 #30
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_3903255
De ware bestaat echt wel... Deze kluit aarde is uitgerust met zoveel mensen, daar zit echt wel iemand bij die dusdanig compatible is met je dat gesproken kan worden van de ware. Maar kan best dat hij/zij zich hemelsbreed 20.000 kilometer van je bevindt
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 21 april 2002 @ 16:44:03 #31
13932 Sunrise
BMW Addicted
pi_3909509
De meesten van jullie denken dat 'De Ware' het meest perfecte is wat aan al je verwachtingen voldoet.

'De Ware' is iemand waar je je elk moment van de dag gelukkig bij voelt. Het is iemand waarvan je 200% zeker weet dat je daar voor altijd bij zal blijven.

pi_3909563
quote:
Op woensdag 17 april 2002 10:22 schreef zaiga het volgende:
"De Ware" bestaat niet. Geen enkele partner is perfect. Twijfel is ook niet meer dan normaal. Verliefdheid is iets chemisch wat na 9 maanden voorbij is, dan wordt het "houden van". Heb je na 5 of 6 jaar relatie nog geen kindje gemaakt, dan krijg je de natuurlijke drang om een andere partner te zoeken waar je wel een kindje bij kan maken.

Het is allemaal helaas niet zo romantisch als in de film, maar wel de werkelijkheid.

Tja, damn - ik wordt altijd een beetje als ik naar zo'n Discovery Channel docu kijk waar gewoon dingen als verliefdheid enzo wetenschappelijk toegelicht worden.

... dan denk je als je b.v. een ex ziet lopen: "oh ja, het was uitgegaan omdat ik niet vruchtbaar genoeg was "

pi_3909762
De ware kom je tegen als je rechtsaf slaat. Of niet.
De ware kom je tegen als je links afslaat. Of niet.

Was je in Spanje geboren, was de ware naar alle waarschijnlijkheid een Spanjaard/Spaanse geweest.

Was je in China geboren, was de ware naar alle waarschijnlijkheid een Chinees/Chinese geweest.

Reis je veel dan zou je de ware wel es in het buitenland kunnen vinden.
En loop je de ware mis, die bij je om de hoek woont.

Soms vind je de ware wanneer en waar je hem/haar niet verwacht.
Soms vind je de ware door bewust te zoeken (contactadvertentie).

Soms vind je de ware al bij de eerste beste relatie die je aangaat.
Soms lijkt dat de ware te zijn omdat je geen "vergelijkingsmateriaal" hebt gehad.

Soms vind je de ware nooit, omdat je gelooft in het begrip "de ware" en je dus te snel concludeert dat hij/zij "de ware" niet is, omdat hij/zij niet voor 100% voldoet aan jouw beeld van "de ware".

Ik geloof niet in 1 ware, er lopen er meer op de wereld rond bij wie je zou passen.
Kwestie van linksaf of rechtsaf.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_3944724
quote:
Op zondag 21 april 2002 17:05 schreef milagro het volgende:

Soms vind je de ware al bij de eerste beste relatie die je aangaat.
Soms lijkt dat de ware te zijn omdat je geen "vergelijkingsmateriaal" hebt gehad.

Soms vind je de ware nooit, omdat je gelooft in het begrip "de ware" en je dus te snel concludeert dat hij/zij "de ware" niet is, omdat hij/zij niet voor 100% voldoet aan jouw beeld van "de ware".

Soms had je zonder vergelijkingsmateriaal toch al de ware te pakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')