'De Ware' is iemand waar je je elk moment van de dag gelukkig bij voelt. Het is iemand waarvan je 200% zeker weet dat je daar voor altijd bij zal blijven.
quote:Tja, damn - ik wordt altijd een beetje
Op woensdag 17 april 2002 10:22 schreef zaiga het volgende:
"De Ware" bestaat niet. Geen enkele partner is perfect. Twijfel is ook niet meer dan normaal. Verliefdheid is iets chemisch wat na 9 maanden voorbij is, dan wordt het "houden van". Heb je na 5 of 6 jaar relatie nog geen kindje gemaakt, dan krijg je de natuurlijke drang om een andere partner te zoeken waar je wel een kindje bij kan maken.Het is allemaal helaas niet zo romantisch als in de film, maar wel de werkelijkheid.
... dan denk je als je b.v. een ex ziet lopen: "oh ja, het was uitgegaan omdat ik niet vruchtbaar genoeg was
"
Was je in Spanje geboren, was de ware naar alle waarschijnlijkheid een Spanjaard/Spaanse geweest.
Was je in China geboren, was de ware naar alle waarschijnlijkheid een Chinees/Chinese geweest.
Reis je veel dan zou je de ware wel es in het buitenland kunnen vinden.
En loop je de ware mis, die bij je om de hoek woont.
Soms vind je de ware wanneer en waar je hem/haar niet verwacht.
Soms vind je de ware door bewust te zoeken (contactadvertentie).
Soms vind je de ware al bij de eerste beste relatie die je aangaat.
Soms lijkt dat de ware te zijn omdat je geen "vergelijkingsmateriaal" hebt gehad.
Soms vind je de ware nooit, omdat je gelooft in het begrip "de ware" en je dus te snel concludeert dat hij/zij "de ware" niet is, omdat hij/zij niet voor 100% voldoet aan jouw beeld van "de ware".
Ik geloof niet in 1 ware, er lopen er meer op de wereld rond bij wie je zou passen.
Kwestie van linksaf of rechtsaf.
quote:Soms had je zonder vergelijkingsmateriaal toch al de ware te pakken
Op zondag 21 april 2002 17:05 schreef milagro het volgende:
Soms vind je de ware al bij de eerste beste relatie die je aangaat.
Soms lijkt dat de ware te zijn omdat je geen "vergelijkingsmateriaal" hebt gehad.Soms vind je de ware nooit, omdat je gelooft in het begrip "de ware" en je dus te snel concludeert dat hij/zij "de ware" niet is, omdat hij/zij niet voor 100% voldoet aan jouw beeld van "de ware".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |