overigens doe ik dat wel als postbode hoor, ben vrij sociaal. maar iemand die ik nooit zie, kan ik ook niet controleren. Bovendien mogen wij als postbode niet eens iemands huis in gaan (vrij logisch ook), dus het is sociale controle tot de brievenbus. (mocht er wat mis zijn, weet de buurman ook van niks, als hij verder geen contact heeft))quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:00 schreef justmattie het volgende:
Het valt ook niet onder de taak als postbode of krantenbezorger. Maar vroegah was die controle er wel. Praatje met de buurman van diegene of die wat weet etc etc.
Zouden er nog meer lijken uit de kast gaan rollen dezer dagen ?quote:n Purmerend heeft de politie gisteravond dode vrouw aangetroffen. Het lichaam lag in een flatwoning aan de Oostervenne. De politie sluit een misdrijf niet uit. De recherche is rondom de plek bezig met een uitgebreid onderzoek.
Meer details wilde de politie in de nacht van zaterdag op zondag nog niet bekend maken.
http://www.spitsnieuws.nl(...)nden_in_purmere.html
Eerlijk gezegd denk ik dat er vroeger ook genoeg mensen waren die volledig in hun eentje leefden zonder familie en sociale contacten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:32 schreef F04 het volgende:
Sociale controle anno 2009 is niet zoals het vroeger was.
Rottend en dus in een ontbinding verkerend lijk moet je gewoon ruiken, tenzij alles is afgesloten.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dus als die ineens dood zou gaan, had ook niemand het gemerkt volgens mij.
TNTquote:Op zondag 19 juli 2009 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
En die postbode dacht niet van "Goh, wat puilt die brievenbus uit en wat ruikt het hier vreemd."
Misschien woonde de vrouw in een flat. Als ik beneden bij de brievenbussen sta, kan ik niet ruiken of iemand op de vijfde verdieping aan het wegrotten is.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
En die postbode dacht niet van "Goh, wat puilt die brievenbus uit en wat ruikt het hier vreemd."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |