abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71095748
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:00 schreef justmattie het volgende:
Het valt ook niet onder de taak als postbode of krantenbezorger. Maar vroegah was die controle er wel. Praatje met de buurman van diegene of die wat weet etc etc.
overigens doe ik dat wel als postbode hoor, ben vrij sociaal. maar iemand die ik nooit zie, kan ik ook niet controleren. Bovendien mogen wij als postbode niet eens iemands huis in gaan (vrij logisch ook), dus het is sociale controle tot de brievenbus. (mocht er wat mis zijn, weet de buurman ook van niks, als hij verder geen contact heeft))

Overigens wel eens melding gemaakt van een egeltje die was gevallen in zo'n gemetseld gat voor de kelderraam, die mensen hebben hem toen eruit gered (sorry, had zelf ff niet de middelen bij me om dat zelf veilig te kunnen doen zonder m'n handen vol stekels . Maar je kunt gewoon niet controleren of iemand dood in huis ligt (tenzij stank, uiteraard)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_71111666
Vrouw uit Hoogeveen heeft er een collega bij
quote:
n Purmerend heeft de politie gisteravond dode vrouw aangetroffen. Het lichaam lag in een flatwoning aan de Oostervenne. De politie sluit een misdrijf niet uit. De recherche is rondom de plek bezig met een uitgebreid onderzoek.

Meer details wilde de politie in de nacht van zaterdag op zondag nog niet bekend maken.
http://www.spitsnieuws.nl(...)nden_in_purmere.html
Zouden er nog meer lijken uit de kast gaan rollen dezer dagen ?
to the point!
pi_71111710
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:32 schreef F04 het volgende:
Sociale controle anno 2009 is niet zoals het vroeger was.
Eerlijk gezegd denk ik dat er vroeger ook genoeg mensen waren die volledig in hun eentje leefden zonder familie en sociale contacten.

In het appartementencomplex waar ik woon, had ik eens buurman die direct naast mij woonde gedurende een jaar ongeveer, maar ik heb die man nog geen 5 keer gezien al die tijd.

Dus als die ineens dood zou gaan, had ook niemand het gemerkt volgens mij.
٩๏̯͡๏)۶
pi_71111744
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:08 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dus als die ineens dood zou gaan, had ook niemand het gemerkt volgens mij.
Rottend en dus in een ontbinding verkerend lijk moet je gewoon ruiken, tenzij alles is afgesloten.
zie ook:
TV-zender wil ontbinding lijk uitzenden
to the point!
pi_71111762
En die postbode dacht niet van "Goh, wat puilt die brievenbus uit en wat ruikt het hier vreemd."
pi_71111816
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
En die postbode dacht niet van "Goh, wat puilt die brievenbus uit en wat ruikt het hier vreemd."
TNT
to the point!
pi_71116109
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien woonde de vrouw in een flat. Als ik beneden bij de brievenbussen sta, kan ik niet ruiken of iemand op de vijfde verdieping aan het wegrotten is.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 19 juli 2009 @ 13:35:36 #33
144213 Adidah
Het was wraak
pi_71116296
Sommige mensen kiezen er bewust voor om geïsoleerd te leven, en zijn daarmee gelukkig. Het is echt niet altijd "zielig".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')