Was alweer thuis, kwam van een klant af en ben dus ff snel langs de mac gereden om iets te eten te halen.quote:
Beide even erg denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Beter haar in je eten dan eten in je haar.
Of niet?
Ik vind dat goor, is het iemand van mijn eigen gezin waarvan ik weet dat we allemaal gewoon schoon en hygienisch zijn vind ik het niet zo erg.quote:
juistem, dat dus!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik hoef echt geen smerige huidschilfers of haarroos van iemand naar binnen te werken.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
juistem, dat dus!
En ik had de haar al in mijn mond.![]()
Maar als je met een groepje mensen zit te praten en te eten is er geen probleem?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik hoef echt geen smerige huidschilfers of haarroos van iemand naar binnen te werken.
Aaaaaah goorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
juistem, dat dus!
En ik had de haar al in mijn mond.![]()
ah gadver, jij maakt het nog erger.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaaaaah goor![]()
Ik zou het ook meteen weggepleurd hebbenMisschien was het wel een lange schaamhaar.
Ben ik blij dat ik de salade had.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:14 schreef gabberklaas het volgende:
Bij de mac spugen ze ook op je hamburger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |