Was alweer thuis, kwam van een klant af en ben dus ff snel langs de mac gereden om iets te eten te halen.quote:
Beide even erg denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Beter haar in je eten dan eten in je haar.
Of niet?
Ik vind dat goor, is het iemand van mijn eigen gezin waarvan ik weet dat we allemaal gewoon schoon en hygienisch zijn vind ik het niet zo erg.quote:
juistem, dat dus!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik hoef echt geen smerige huidschilfers of haarroos van iemand naar binnen te werken.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
juistem, dat dus!
En ik had de haar al in mijn mond.![]()
Maar als je met een groepje mensen zit te praten en te eten is er geen probleem?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik hoef echt geen smerige huidschilfers of haarroos van iemand naar binnen te werken.
Aaaaaah goorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
juistem, dat dus!
En ik had de haar al in mijn mond.![]()
ah gadver, jij maakt het nog erger.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaaaaah goor![]()
Ik zou het ook meteen weggepleurd hebbenMisschien was het wel een lange schaamhaar.
Ben ik blij dat ik de salade had.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:14 schreef gabberklaas het volgende:
Bij de mac spugen ze ook op je hamburger.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:05 schreef Druktemaker het volgende:
Moet je ook maar niet naar zo'n paupertent gaan.
Die zijn lekker hoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die naar de McDonald's gaan en dan een salade bestellen.
Van een halve meter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaaaaah goor![]()
Ik zou het ook meteen weggepleurd hebbenMisschien was het wel een lange schaamhaar.
Dank je!quote:
Die salades zijn dacht ik nog ongezonder dan de burgers die ze daar verkopenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die zijn lekker hoor!
Hamburgers vind ik ook lekker maar dan niet van de mac, gewoon een grote met speciaal van de bakplaat.
Niet zo'n meelbalbroodje met een minilapje "vlees" ertussen.
Die dressing is een hartinfarct opzichquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:18 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Die salades zijn dacht ik nog ongezonder dan de burgers die ze daar verkopen
Ik eet die dingen ook niet om gezond te doen, maar omdat ze lekker zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:18 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Die salades zijn dacht ik nog ongezonder dan de burgers die ze daar verkopen
ook spinnen, vliegen en nog veel meer goors, zolang ik het niet weet vind ik het niet erg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:26 schreef Conflict het volgende:
En dan te bedenken dat je ook weleens een haar opeet zonder dat je het doorhebt
ze hebben bij de mac donalds dan ook allemaal handschoentjes aan en de keuken is hermetisch afgsloten van de rest van het gebouwquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
+1quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Moet je maar geen salade nemen, maar een McKroket.
Geen idee wat voor een Mac ze bij jou hebben, maar bij alle Macs waar ik tot nu toe ben geweest is de keuken open en zichtbaar voor de klantenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
ze hebben bij de mac donalds dan ook allemaal handschoentjes aan en de keuken is hermetisch afgsloten van de rest van het gebouw
dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geen idee wat voor een Mac ze bij jou hebben, maar bij alle Macs waar ik tot nu toe ben geweest is de keuken open en zichtbaar voor de klanten
Ik vroeg me al af of ik niet een beetje sarcasme bespeurdequote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:33 schreef Meddo het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus![]()
net alsof een haar dan het ergst denkbare is dat je in je eten kunt vinden
Sommige mensen vinden salades gewoon lekker hoor, het is niet dat als het zogenaamd gezond zou zijn dat mensen het alleen daarom pakken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:30 schreef triple_A het volgende:
[..]
+1
als je naar de mac gaat, ga dan niet pseudo gezond lopen doen
Bepaal jij dat ff?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:30 schreef triple_A het volgende:
[..]
+1
als je naar de mac gaat, ga dan niet pseudo gezond lopen doen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Moet je maar geen salade nemen, maar een McKroket.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden salades gewoon lekker hoor, het is niet dat als het zogenaamd gezond zou zijn dat mensen het alleen daarom pakken.
Broccoli vind ik ook gewoon lekker, al was het superongezond.
Of ben jij zo'n type dat alles wat gezond is ook automatisch vies vind?
quote:
Een haarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:51 schreef leipeshitouwes het volgende:
Zelfs als ik een haar van mijn moeder of iemand die ik ken in m'n eten vind, laat ik gelijk het hele bord staan. Misselijkmakend, terechte klacht
Sommige mensen kunnen er niet tegen. Dan hoef ik me niet gelijk aan te stellen, ik mest toch ook stallen uit en dat vind ik dan weer niet vies.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:53 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Een haarWat voor ziektes je daar wel niet allemaal van kan krijgen.
Stel je niet zo aan
Die schilfers zitten er ook wel in als er geen haar in zit hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee, zoals al eerder uitgelegd eet ik geen salades om op mijn lijn te letten, ik vind ze gewoon lekker.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Had je ook een cola light besteld 'omdat je op de calorietjes let'?
Niet van de mac.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje, is er dan niemand anders die salades ( met enorme vette saladesaus) gewoon lekker vind?
Salade van de Mac, salade van de Turk..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:25 schreef snakelady het volgende:
Wil ook niet zeggen dat ze van de mac het lekkerste zijn, liever de heerlijke tonijnsalade van de turk, maar ja, die was nog niet open.
Niet zo happen joh. Iedereen zit je op te fokken.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:59 schreef snakelady het volgende:
Oe ja, wat erg, als ik snel even wat wil eten ga ik naar van de Valk, wat een verschrikkelijk.
Pleur op man, niks mis met wat afhaaleten, het vult de maag en je krijgt meer voor minder geld
Als jij 30 euro wil betalen voor een lunch is dat je goed recht, maar ik doe dat niet ( niet iedere dag tenminste).
Duh, het is Fok!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Niet zo happen joh. Iedereen zit je op te fokken.
Van de Valk als luxe vergelijking zien. :,). Ik lees t ook alweer.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:59 schreef snakelady het volgende:
Oe ja, wat erg, als ik snel even wat wil eten ga ik niet naar van de Valk, wat verschrikkelijk.
Pleur op man, niks mis met wat afhaaleten, het vult de maag en je krijgt meer voor minder geld
Als jij 30 euro wil betalen voor een lunch is dat je goed recht, maar ik doe dat niet ( niet iedere dag tenminste).
edit: jeetje, echt laat, kan mijn eigen zinnen niet eens meer lezen.![]()
Jij had er twee haren in willen hebben ?quote:Op zondag 19 juli 2009 06:24 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
TS is gewoon een zielige zeikerd
ik was terug gereden en geklaagd en nieuw voer geeist maar dan het dubbele
Hij? de vorige keer dat ik keek was ik nog een meisje.quote:Op zondag 19 juli 2009 06:37 schreef Salvad0R het volgende:
TS eet salades van de Mac en denkt dat hij vol wordt.
Haha dat dusquote:Op zondag 19 juli 2009 03:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Van de Valk als luxe vergelijking zien. :,). Ik lees t ook alweer.
van der valk is massa-productie eten.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:52 schreef snakelady het volgende:
Ja sorry, voor mij is van der Valk idd al wel luxer dan de mac, ik ga niet iedere week bij Parkheuvel of De Librije lunchen.
Jullie natuurlijk wel.
Wel oneindig spare-ribsquote:Op zondag 19 juli 2009 12:56 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
van der valk is massa-productie eten.en overrated.
Ohja.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij? de vorige keer dat ik keek was ik nog een meisje.
So?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:26 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=hair+in+food&oe
Je was me voor. Blijft bril-jantquote:
of die biefstuk bij zon buffet is ook wel binnen te houden, dr komen alleen zoveel paupertsquote:
het is meer dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zaten er in die salades niet meer calorieen als in de hamburgers? OT: mckroket is baas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |