doe eens gek!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:41 schreef Sinceria het volgende:
Zal ik er maar eens een singels gerelateerde vraag ingooien dan?
Vorig jaar met mijn broer nog op kastelen en forten tocht geweest in België, Luxemburg, Frankrijk en Duitslandquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit even in mijn geheugen te graven, maar volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan
Leukste: Je bent leuker dan je zelf denkt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:43 schreef Sinceria het volgende:
Oke dan.
Wat is het leukste compliment dat je hebt gehad als single?
En wat is de stomste opmerking?
leukste compliment ....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:43 schreef Sinceria het volgende:
Oke dan.
Als ik die even combineer en max een week terug ga:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:43 schreef Sinceria het volgende:
Oke dan.
Als ik in je FoBo kijk snap ik die stomste opmerking niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukste: Je bent leuker dan je zelf denkt.
Waarom ik die gozer niet direct heb besprongen is me ook een raadsel, trouwens.
Stomste: Uitgescholden worden voor lelijkerd.
* djayzz eens isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik in je FoBo kijk snap ik die stomste opmerking niet.
Je bent leuker dan je zelf denkt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:44 schreef CherryLips het volgende:
* stbabylon geeft CherryLips schoon ondergoed.quote:
Dat is zeker leuk om te horen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
leukste compliment ....
Ik had een vriendin die een beetje in de put zat, toen heeft een andere vriendin van mij tegen haar gezegd: als er iemand is die voor je klaar staat, is het djayzz wel...
Vond ik erg fijn om te horen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik in je FoBo kijk snap ik die stomste opmerking niet.
quote:
Het was echt zo'n Mr Darcy-achtige zinquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent leuker dan je zelf denkt.
*wacht*
Have fun.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:49 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben naar een vriend toe, filmpje kijken met een paar matenbyebye en have fun allemaal vanavond
!
Bedoelde hij niet gewoon dat hij je met bril er leuker uit vond zien?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:51 schreef Sinceria het volgende:
Een van de stomste opmerkingen:
Ik heb een nogal opvallende bril en sommige mannen schijnen dat leuk te vinden. Laatst was er een gozer die tegen me zei dat ik zonder bril minder leuk ben (ik had hem even afgezet). Goh, dank je.
ik zou het ook gezegd kunnen hebben...als compliment bedoeld dat je bril je goed stondquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:51 schreef Sinceria het volgende:
Een van de stomste opmerkingen:
Ik heb een nogal opvallende bril en sommige mannen schijnen dat leuk te vinden. Laatst was er een gozer die tegen me zei dat ik zonder bril minder leuk ben (ik had hem even afgezet). Goh, dank je.
Mr. Wie?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was echt zo'n Mr Darcy-achtige zin.
ik durfde het niet te vragenquote:
Ja, dat zou best kunnen. Hij zat wel erg op mijn bril te geilen. Alsnog vind ik het niet echt een compliment, zie er liever leuk uit van mezelf, zonder accessoires.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet gewoon dat hij je met bril er leuker uit vond zien?
(goed, als hij het zo had gezegd, was het sowieso beter geweest)
Haha, kijk als iemand het zo zou zeggen is het wel weer leuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou het ook gezegd kunnen hebben...als compliment bedoeld dat je bril je goed stond
ja, ik ben onhandig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |