Als het netjes handgeschreven is tik je dat wel sneller over hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef erikkll het volgende:
10 euro per uur? Als je het in een kwartier per pagina kunt doen heb je het in in ongeveer 40 uur af, is 400 euro
100% foutloos? Lijkt me sterk..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als het netjes handgeschreven is tik je dat wel sneller over hoor.
Het hangt er natuurlijk ook heel erg van af hoe groot het handschrift is.quote:
Als je Lorem Ipsum in lettergrootte 14 op een A4-tje zet heb je 2800 tekens op één pagina. Dat lijkt me nog aan de hoge kant voor een handgeschreven pagina.quote:
Ja, hij telt nu de woorden van een aantal pagina's om tot een gemiddeld aantal worden per pagina te komen, maar wat zou nou een goede prijs zijn per woord? Moeilijk.quote:
Da's lastig ja. Teksten vertalen kost je gemiddeld zo'n 10 cent per woord, maar dit is een stuk eenvoudiger natuurlijk. Misschien 2 à 3 cent per woord of zo? Anders moet je het even omrekenen naar de prijs voor alle teksten bij elkaar, dan kun je misschien beter inschatten of er een reële prijs uitkomt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:27 schreef synnath het volgende:
[..]
Ja, hij telt nu de woorden van een aantal pagina's om tot een gemiddeld aantal worden per pagina te komen, maar wat zou nou een goede prijs zijn per woord? Moeilijk.
jawel hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:38 schreef synnath het volgende:
[..]
Werkt niet echt goed met handgeschreven tekst, wel?
Het is handgeschreven. Is ook mogelijk, maar wel een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:28 schreef LordNemephis het volgende:
OCR?
Maar van de andere kant wel logisch, ik zou ook niet willen dat een jongen die ik niet kende even naar eigen inzicht de fouten ging verbeteren. Beter zelf nog es een keertje nalezen als het eenmaal digitaal is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:40 schreef rene90 het volgende:
De fouten moeten in de tekst blijven staan, apart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |