En dat wordt gewaardeerd hoor Rene!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:05 schreef rene90 het volgende:
Eerst mag ik jullie nog een goedenmorgen wensen vijf minuten te laat
Ga je nog wat leuks doen vandaag? Of anderen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat wordt gewaardeerd hoor Rene!
Nope, ik ga het hele weekend U2 luisterenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag? Of anderen?
Nieuwe cd of iets?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ik ga het hele weekend U2 luisteren
Die ook. Maandag concert hequote:
Juistquote:
Mijn buren zijn 3 dagen eerder teruggekomen van vakantie dus eigen schuld dat ze er nu last van hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, dat ga ik rond september doen. Hele dagen Coldplay luisteren. Jammer dat ik geen directe buren heb dus ik kan er niemand mee irriteren.
Jammer...wees blij. Kan je mooi je muziek lekker hard zetten zonder mensen lastig te vallenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, dat ga ik rond september doen. Hele dagen Coldplay luisteren. Jammer dat ik geen directe buren heb dus ik kan er niemand mee irriteren.
Haha, inderdaad! Moeten ze maar netjes op hun vakantiebestemming blijven!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist![]()
[..]
Mijn buren zijn 3 dagen eerder teruggekomen van vakantie dus eigen schuld dat ze er nu last van hebben
True. Maar als je ze kan irriteren en ze komen aan je deur kloppen of het wat zachter kan, dan kan je zo overdreven blij doen: 'Neeeeheeee, want ik ga naar COLDPLAY!!!!'quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jammer...wees blij. Kan je mooi je muziek lekker hard zetten zonder mensen lastig te vallen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Moeten ze maar netjes op hun vakantiebestemming blijven!
[..]
True. Maar als je ze kan irriteren en ze komen aan je deur kloppen of het wat zachter kan, dan kan je zo overdreven blij doen: 'Neeeeheeee, want ik ga naar COLDPLAY!!!!'
En het rijmt dan ook nog.
Nog nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jojoortje!![]()
Lig je inmiddels al?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de hyves van de buuv
Geniaal!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de hyves van de buuv
Ik zeg gewoon: NEEEEEHEEEE want ik ga naar U tweeeeeeeeeee![]()
Ik snap 'm blijkbaar niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de hyves van de buuv
Ik zeg gewoon: NEEEEEHEEEE want ik ga naar U tweeeeeeeeeee![]()
Trev kerelquote:
Middag Bart!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |