Trevjequote:
Morge Ratelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Marijke, Draculettetje, SuperwormJim
Jouw buren waren toch halve tokkies met schreeuwkinderen? Zo ja, dan heb ik ab-so-luut geen medelijdenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De stemming zit er al een week of 2 in hoor![]()
[..]
Heb je geen medelijden met mijn buren?
Dat zijn Jan Smit fans en nog meer van die NL muziekmeuk. Hebben een hekel aan U2 maar horen al een week niks anders dan U2
Nee geen tokkies hier in de straat hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jouw buren waren toch halve tokkies met schreeuwkinderen? Zo ja, dan heb ik ab-so-luut geen medelijden![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen tokkies hier in de straat hoor![]()
Mijn directe buren zijn wel aardig en die houden totaal niet van U22 huizen verderop wonen van die gristelijke figuren en die hebben van die schreeuwende kinderen. Dan moet ik mijn muziek zacht doen omdat ze anders die rotjong niet horen gillen.
Neuh ze weten dat ik normaal de muziek niet hard heb of maar 1 of 2 nummers even. Nu is het gewoon een kwestie van mn hele U2 collectie draaienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ah, dat van die schreeuwkinderen had ik dus wel goed onthouden, alleen het is een ander huisIk neem aan dat je directe buren het vast niet erg vinden als je in een voorpret stemming veel U2 draait
![]()
![]()
Ik ga zo de regen maar eens trotseren en ga richting de binnenstad, moet nog wat cadeautjes hebben voor morgen
Je moet ook niet vechten als je gaat stappen hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:55 schreef fullmetal het volgende:
Goedemorgen.
![]()
kutnacht, gisteren neus gebroken, kon niet slapen
Picsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:55 schreef fullmetal het volgende:
Goedemorgen.
![]()
kutnacht, gisteren neus gebroken, kon niet slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |