Hier in Leiden nooit van van gehad gelukkig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:37 schreef Yreal het volgende:
zoetermeer, btw
Ik dacht dat het een gast was die in het ziekenhuis lag en dat ze om half 2 met de chemokar (wat dat ook mag zijn) langs kwamen. Dan zou ik (ook) wel klagen!quote:
Ja maar, waarom zet je dan je computer weer aan? Ga gewoon slapen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:37 schreef Yreal het volgende:
er lopen een stel randebielen buiten te bleren dat we onze lege batterijen in moeten leveren bij de chemo car.. om half 2 ! Ik lag te slapen !
Kijk in de kranten of ik die broodmongolen te pakken heb heb gekregen
GRRRRRR
Wil je me pijpen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:31 schreef Yreal het volgende:
Ik ben op 1 of andere reden helemaal klaar wakker een heb Heul veul energy !
Same herequote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:31 schreef Yreal het volgende:
Ik ben op 1 of andere reden helemaal klaar wakker een heb Heul veul energy !
Ja dat..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef mividaloca het volgende:
even serieus dat hoorde ik ook NOORDHOVE!
Ik ga nooit meer op neefjes/nichtjes passen, Zoetermeer is compleet debiel..![]()
Waarom gooi je batterijen weg als ze nog niet helemaal leeg zijn?quote:Om TS te helpen heb ik zojuist de batterijen van de afstandsbediening in de vuilnisbak gemieterd.
Dat mag, want bij de chemokar willen ze alleen maar LEGE batterijen. En deze batterijen waren nog niet helemaal leeg
Een beetje net zoals het eerste beetje bier op de grond. Voor de dode homies jwtz.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:06 schreef GinaJ het volgende:
[..]
Waarom gooi je batterijen weg als ze nog niet helemaal leeg zijn?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 06:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Om TS te helpen heb ik zojuist de batterijen van de afstandsbediening in de vuilnisbak gemieterd.
Dat mag, want bij de chemokar willen ze alleen maar LEGE batterijen. En deze batterijen waren nog niet helemaal leeg.
Dat krijg je met die reservebelgen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:06 schreef GinaJ het volgende:
[..]
Waarom gooi je batterijen weg als ze nog niet helemaal leeg zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |