quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Ja, nu was het tijd voor bier en tieten.
Ik begon er vandaag te vroeg mee.
Helaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vandaag schittert door afwezigheid.
En ik hoop het ook.
Ik denk dat de man van Dorien zelf Dorien zat begint te worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dorien, flikker toch op. Wat doet ze daar? Wat voegt ze toe? Zit daar echt alleen maar voor zichzelf, het 'merk' Dorien.
Ik betwijfel of die tieten echt zijn...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
So what?! Ze heeft tieten, ze is niet lelijk.Zie jij liever Adele ofzo?!
Ik vind 't helemaal niets. Nep, onecht, inhoudsloos, kloon, dom.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
So what?! Ze heeft tieten, ze is niet lelijk.Zie jij liever Adele ofzo?!
En?! Daar heb ik geen last van als ik er naar kijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die tieten echt zijn...
Je vindt KoL ook helemaal niets terwijl die muzikaal gezien toch een stuk beter zijn dan Adele.Dus je smaak zegt me niet heel veel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't helemaal niets. Nep, onecht, inhoudsloos, kloon, dom.
En je weet dat ik niet vies ben van vrouwelijk schoon. Nou, daar valt zij níet onder.
Qua stem helemáál niet. Integendeel. Dat ze er een lijf van een walrus voor nodig heeft is wat anders.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je vindt KoL ook helemaal niets terwijl die muzikaal gezien toch een stuk beter zijn dan Adele.Dus je smaak zegt me niet heel veel.
Adele heeft een rotstem en die vent van KoL ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua stem helemáál niet. Integendeel. Dat ze er een lijf van een walrus voor nodig heeft is wat anders.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:29 schreef June. het volgende:
Help me, het is nu verplicht radio 538 luisteren
Mogguhquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:48 schreef Brennel het volgende:
Hele goedemorgen! ... heeft iemand koffie voor me?
Ha Z.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Adele heeft een rotstem en die vent van KoL ook
Dank!quote:
Echt heyquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kon ze weer opvegen gisteravond.
Dat was een mooie muzikale verrassing idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:46 schreef Timo20 het volgende:
Pracht plaat van Rooney - Are You Affraid of Me?![]()
dat intro is echt top
Adele heeft een prachtstem, hoe kun je dat nu zeggenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Adele heeft een rotstem en die vent van KoL ook
Iemand?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:06 schreef Repeat het volgende:
Welke dj stond er nou te draaien? Want ik zou graag die heerlijke remix van sky and sand te pakken willen krijgen
Gloeiende, gloeiende... Toen was ik dus net de deur uit! Ze draaien alleen nog maar CH als ik niet luisterquote:
Schiet niet op neequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gloeiende, gloeiende... Toen was ik dus net de deur uit! Ze draaien alleen nog maar CH als ik niet luister![]()
Echt niet... Ben net een schema aan het maken van al de te bekijken auto- en motorsport. Het wordt een zware dag.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schiet niet op nee. Nouja, drie keer in scheepsrecht. Morgen de héle dag 3FM luisteren dan maar
.
Sommigen gaan wel heel erg ver idd...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:43 schreef Cee het volgende:
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van die Lowlands-for-life-wanhopigen.
Nee, Maurice is geen broer van Domien, zelfs niet eens familie. Ze hebben elkaar ook nog bijna nooit gesproken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:39 schreef evenietsbietssen het volgende:
Mag ik wijzen op [kermis fm] met de familie verschuuren een initiatief van actionradio.
Nu draait maurice verschuuren(broer van?) vanaf 14:00 Domien verschuuren(ja die van 3fm) en om 19:00 anti roos/rosemarijn.
Als er niet van die onheilspellende donderwolken overvlogen zou ik effe komen kijken maar ik ga later in de week wel. Sowieso met een stel collega's naar Roze Maandag na het werk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:17 schreef evenietsbietssen het volgende:
Domien verschuuren met als sidekick(en met een wandelzender op de kermis zelf) rosemarijn reijmers nu op KERMIS FM![]()
![]()
![]()
Sommige mensen...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommigen gaan wel heel erg ver idd...
Zo zie ik nu een paar dames zichzelf bijna helemaal uitkleden voor de jury.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:55 schreef muisje-eliza het volgende:
Eric Cartmen MJ tribute ook een stukje Huizinga condooms
van mij mag ze meer uren makenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef evenietsbietssen het volgende:
rosemarijn nu op kermis fm
Waarom zit dat wijfie niet vast op 3fm , lekker onrustig en chaotisch.
Daar gaan we dus niet naar luisterenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk na 21:00 gaan ze verder met de liveset van Housequake
KERMIS FM kermisfm.nlquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar gaan we dus niet naar luisteren
ben geen elger op de radio fan helaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef evenietsbietssen het volgende:
[..]
KERMIS FM kermisfm.nl
met elger van der wel
Stukje van gezien (op TV). Alleen Josh Wink vond ik nog wel geinig. De rest vooral bijzonder naar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk na 21:00 gaan ze verder met de liveset van Housequake
Of is er toevallig een bizar bijzonder prettig nieuwe plaat ergens uit de hoeken gekomen kropen?quote:
Niet echt helemaal supernieuw meer, maar krijg ik toch wel een heel warm gevoel van.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Of is er toevallig een bizar bijzonder prettig nieuwe plaat ergens uit de hoeken gekomen kropen?
De nieuwe Basement Jaxxquote:Op zondag 19 juli 2009 13:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Of is er toevallig een bizar bijzonder prettig nieuwe plaat ergens uit de hoeken gekomen kropen?
Ja. Kan er niets aan doenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Kan er niets aan doen. Als ik alleen al denk aan dat nummer lopen de rillingen over mijn rug.
Die had ik al van KX meegekregen.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet echt helemaal supernieuw meer, maar krijg ik toch wel een heel warm gevoel van.
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Voor jou dan de Veenstra-uitvoering: http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3.
Leuk, maar niet super catchy, bij eerste luisteraanvaring.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De nieuwe Basement Jaxx, maar die is ook niet super nieuw meer.
Dit vind ik dan wel weer eh, apart.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Leuk, maar niet super catchy, bij eerste luisteraanvaring.
Vette shit. Bizar.quote:
Domien is tof.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:35 schreef Derek010 het volgende:
Domien als vervanger van Klaas van Kruistum! Wat vinden we ervan?
Trouwens, ik vind die ex-Destiny's Child + Fransoos maar niks.
Gezelligquote:Op maandag 20 juli 2009 07:46 schreef Brennel het volgende:![]()
* Brennel en Janneke gaan vandaag, samen met nog een zooi mensen, de Efteling onveilig maken![]()
O, Kings Of Leon zie ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
- Veel te laat aangezien het nummer al heel lang uit is en al veel gedraaid is
- Het is weer een kutnummermaar goed, dat is natuurlijk smaak
O ah.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben zaterdag naar The Hangover geweest...Wat een filmAanrader
Blijft de EO die uitzendquote:Op zondag 19 juli 2009 22:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik denk da'k dat "Domien is tof" terug neem. Oke, het zijn requests, maar er is vast iets beters binnen gekomen dan Mambo Nr. 5 en the Ketchup Song
't Is inderdaad niet een van de beste foto's van d'rquote:
Half Limburg is aanwezig in 020 vanavondquote:Op maandag 20 juli 2009 07:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik ga de Amsterdam ArenA onveilig maken.
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Half Limburg is aanwezig in 020 vanavond.
Mits het droog is en je naar Hengelo komt, bestquote:Op maandag 20 juli 2009 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil best naar 020, maar niet naar de ArenA en al helemaal niet naar U2![]()
Ik doe wel een biertje op een terrasje
Kom je ook Cos?
Ik ook ja. Ik zie toch een bepaald hoofd voor mequote:Op maandag 20 juli 2009 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
de vrouwelijke versie van i'm a dancer , ik krijg er rillingen van
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook ja. Ik zie toch een bepaald hoofd voor me.
Ik blijf rijdenquote:Op maandag 20 juli 2009 09:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mits het droog is en je naar Hengelo komt, best.
Werd er niet wakker van was al wakkerquote:Op maandag 20 juli 2009 10:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ook wakker geworden van die keiharde regen vanochtend?
oh dat is heul fijn!!!! OV en regen is zooo kutquote:Op maandag 20 juli 2009 10:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werd er niet wakker van was al wakker, maar het regende inderdaad even hard.
het was gelukkig droog toen ik wegging.
Ik kom gewoon met m'n Nissan hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo patsen met die mobiel van je.
Jij bent echt in het verkeerde land geboren qua voorliefde voor benzine zuipersquote:Op maandag 20 juli 2009 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kom gewoon met m'n Nissan hoor
Die Chevy zuipt meer dan ik
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iets in een legging en foutieve haarbanden dit hoofd erop
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
En dan hoop je dat het gephotoshopt is, maar het is echt zo![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:37 schreef Againzender het volgende:
* Againzender luistert heel even meer vanuit een zonovergoten Frankrijk
ja wrijf het inquote:Op maandag 20 juli 2009 10:37 schreef Againzender het volgende:
haha nou m'n Nissan (dagelijkse vervoer) rijdt 1 op 16, dus dat is wel netjesquote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij bent echt in het verkeerde land geboren qua voorliefde voor benzine zuipers
Alleen de A2 blijft toch lastigquote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Pffffffffffff asociale lui die allemaal op vakantie zijn
Maar wel bedankt dat iedereen tegelijk gaat op vakantie: De snelwegen zijn lekker leeg
He, vervelendquote:Op maandag 20 juli 2009 10:37 schreef Againzender het volgende:
als ik niet een kind had dat naar school gaat dan was ik nu ook niet op vakantie geweestquote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Pffffffffffff asociale lui die allemaal op vakantie zijn
Maar wel bedankt dat iedereen tegelijk gaat op vakantie: De snelwegen zijn lekker leeg
Gelukkig zit ik maar 3km op de A2 en het stuk tussen Utrecht (A12) en Maarssen rijdt tegenwoordig wel door, zeker nu ze de afslag hebben aangepastquote:Op maandag 20 juli 2009 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen de A2 blijft toch lastig
Ik stap altijd in de auto als Giel met de MH begint (7:20 ongeveer), ik hoorde't, ik denk; OH MY GOD!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
KOL als megahit, wat een afgang
paar dagen geen 3fm geluisterd vanaf vrijdagmiddag
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb ook hoogte vrees, elke keer als ik een diep bord kijk dan denk ik oei oei oei![]()
gerard toch
Of op een plintenladdertje te klimmenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
haha ja oude grap inderdaad, als je echt hoogtevrees hebt durf je geen soep uit een diep bord te eten
Sirolf zijn stage is voorbijquote:Op maandag 20 juli 2009 10:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom is de site ineens zo lelijk geworden. Die navigatiebalk zeg.
Die is wel HEEL GROOT inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2009 10:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom is de site ineens zo lelijk geworden. Die navigatiebalk zeg.
lowlands for life , dansen tot je erbij neervaltquote:Op maandag 20 juli 2009 10:55 schreef radio3fmfan het volgende:![]()
wat is dit nu weer op de webcam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker die mongolen van die Lowlandsactiequote:Op maandag 20 juli 2009 10:55 schreef radio3fmfan het volgende:![]()
wat is dit nu weer op de webcam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mag je ze ook neer schietenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lowlands for life , dansen tot je erbij neervalt
Ff goed de kleine lettertjes lezen. Meestal is dat doordeweeks nrc.next en op zaterdag de normale NRC. Favoriete krantquote:Op maandag 20 juli 2009 11:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga me denk ik direct zo'n NRC Next abo nemen. Als dat tenminste ¤5 is voor vijf hele weken. Of is dat alleen voor de zaterdagen?
ik zit in Frankrijk vakantie te vieren, nee dusquote:Op maandag 20 juli 2009 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Was dat Againzender op de radio? (waar is hij trouwens gebleven)
Zelfs vanaf Antarctica zou jij nog in de uitzending worden gehaaldquote:Op maandag 20 juli 2009 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit in Frankrijk vakantie te vieren, nee dus
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
En in Eindhoven aangekomen. Overstappen en naar Best. Of all places...
Jawel, maar ik rijd vanaf Best met een vriend meequote:Op maandag 20 juli 2009 11:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is er geen trein van eindhoven naar utrecht rechtstreeks![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel, maar ik rijd vanaf Best met een vriend mee.
Zeker boodschappen doen met de auto, want veel zit er bij jullie niet in de buurtquote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ben ik weerWas boodschappen doen voor het bedrijf
Kan iedereen weer gezond eten
zit je in Maarssen?quote:
Ah, dan is Bisonspoor geen gek idee iddquote:
Uitverkoop bij de Media Markt ?quote:
Ik wilde net gaan vragen of ik de enige was met problemen met de audiostreamquote:
en niet zo'n beetje!quote:
Valt mij inderdaad tegen dat Roel daar is als muziekliefhebberquote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Bedankt voor het antwoorden![]()
Leuk hoor Roel, allemaal mensen zonder smaak daarzo, al die U2 fans
Geintje
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad tegen dat Roel daar is als muziekliefhebber
Innige relatie heb je met je garagequote:Op maandag 20 juli 2009 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
M'n garage belde net, dat'ie precies dezelfde Sunny als ik heb heeft gevonden op de sloop, zelfde kleur, alles! Zag er heel netjes uit. Nu gaan we dus proberen dat ding even te verplaatsen en hem dan te strippen (dat is prettiger dan op de sloop). Als dat niet lukt, neem ik een dagje vrij, kan ik gaan sleutelen op de sloopReserve-onderdelen sparen
Precies. Ik moet altijd overal eindeloos achteraan bellenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Innige relatie heb je met je garage
Whehehequote:Op maandag 20 juli 2009 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij gaat naar Lady Gaga, in de Melkweg. Niets U2. Die foto is om ons om de spreekwoordelijke tuin te leiden.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje ernstig hè?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Lekker rustig zo...
En dat was dat U2 niet zou komen ?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Al die mensen hebben weddenschappen verloren denk ik.
Daar hoopt elk, zichzelf respecterend , mens toch op?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dat was dat U2 niet zou komen ?
Alleen de stream heeft er last vanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:28 schreef gerbenp het volgende:
het is te merken dat 3fm op locatie is, want het valt af en toe weg, hebben jullie dat ook?
Vierdaagsequote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:10 schreef radio3fmfan het volgende:
goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
dag 1 Nijmeegse Vierdaagse - 21 juli Kristel het krantenmeisje. met de kranten bij Giel Beelen 3fm 101TV
http://krantenmeisjes.hyves.nl
Nope, om 0:45 uur in de trein naar Utrecht gestapt, daar nog een biertje gepakt om om 2:00 uur gaan pittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook vier uur over gedaan om thuis te komen door de files?
Netjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, om 0:45 uur in de trein naar Utrecht gestapt, daar nog een biertje gepakt om om 2:00 uur gaan pitten. Nu lekker dagje door Utrecht slenteren.
Maar Lady Gaga was wel leuk in het echt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, om 0:45 uur in de trein naar Utrecht gestapt, daar nog een biertje gepakt om om 2:00 uur gaan pitten. Nu lekker dagje door Utrecht slenteren.
Yup, beetje raar dat ze ineens kort haar had en een stoppelbaard, maar klonk goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar Lady Gaga was wel leuk in het echt?
Zwaai even als je door utrecht centrum loopt en je aan de jaarbeurs kant looptquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je iemand tegenkomt half slaperig met een iphone in zijn hand, kan het zo maar roel zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:24 schreef muisje-eliza het volgende:
goodmeunin![]()
straks sjoppen voor mn pa...hijs jarig vandaag... Zat aan Utrecht te denken...lees ik net op twitter dat Roel daar ook rondkeuteld
mij ook niet, maar ze is wel dooiquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dolly Dots hebben mijn nooit langer dan 1 seconde kunnen boeien
Net als duizenden anderen op een dagquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mij ook niet, maar ze is wel dooi
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je iemand tegenkomt half slaperig met een iphone in zijn hand, kan het zo maar roel zijn
Dan nog.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dolly Dots hebben mijn nooit langer dan 1 seconde kunnen boeien
Prachtnummer. Had eigenlijk op Achtung Baby moeten staan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:15 schreef on_air het volgende:
De request wordt een U2tje... Maar welke.
Hold Me Thrill Me Kiss Me Kill Me zou wel leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |