quote:"Waar slaat dat nou weer op, alsof ik ga varen"
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
Toen kwam er in beeld dat piraterij verboden is, naast me zo een wijf "Waar slaat dat nou weer op, alsof ik ga varen"
Hij was wel leuk jahquote:
Respectievelijk een epische win en een epische faal onder elkaar. Nooit voorgekomen in een KLB-topic.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
Toen kwam er in beeld dat piraterij verboden is, naast me zo een wijf "Waar slaat dat nou weer op, alsof ik ga varen"
Miley Cyrus is tof.
Ik vraag me af wat het woord Weekdier is in Latijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kom juist uit de bios... Naar Bruno geweest...
Kutfilm
Kutservice
Kutairco
Kutkeelpijn nu
Al met al een geslaagde avond
Die gaat hier zeker draaien!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ik kom ook net van de film.
Drag me to hell gezien, een van de betere horror's van de afgelope tijd.
waarschijnlijk zal hij in NL alleen niet draaien
Echt?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:54 schreef de_boswachter het volgende:
Kutfilm
Kutservice
Kutairco
Kutkeelpijn nu
Vertel eens wat meer? Niet over het verhaal enzo, maar wat jij ervan vond.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef RijstNatie het volgende:
"comedy's" in de bios zien is altijd kut. Heb ook wel eens zo'n hinnekend varken naast me gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:03 schreef de_boswachter het volgende:
ps. wil dat petjesvolk achterin de zaal
niet steeds keihard lachen als
Bruno Hitlergrapjes maakte.
We wisten bij die luidruchtige binnenkomst al dat jullie vuile facisten waren![]()
![]()
Heb hem gisteren gewoon in de bios gezien hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef RijstNatie het volgende:
Gelukkig hoor ik daar bijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:21 schreef Muuyad het volgende:
Bruno is voor mensen die een onderontwikkeld gevoel voor humor hebben en die makkelijk te vermaken zijn
we zitten hier niet op geenstijl he...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dus ff naar Harry Potter geweest in Utopolis Almere. Wat een kudtbeeld zeg, dan ook nog voordat de film begon 8 minuten moeten wachten totdat een stel medelanders een plaats had gevonden
Toen kwam er in beeld dat piraterij verboden is, naast me zo een wijf "Waar slaat dat nou weer op, alsof ik ga varen" en zo zat de hele film te praten (en ze dronk wijn dus stonk ontzettend).
Miley Cyrus is tof.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef banana1 het volgende:
bruno is egt wel geweldig, niets met onderontwikkeld gevoel voor humor te maken, al die droge dingen, echt ge-wel-dig!!
mare ben gister naar ICE AGE 3 geweest![]()
in 3D
maar dat 3D valt heel erg tegen, als je wel is bij pandadroom bij efteling ben geweest, dat is vet en 3D, ice age had echt lang niet zulke mooie effecten alleen hij was humoristischer dan ik dacht.
enne ik ging net ff de trailer van "drag me to hell" kijken, ik schijt helemaal in me broekie(neem het niet letterlijk), heeft er misschien ook mee te maken dat ik hier in een donkere kamer zit
Wtf?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
Heb er in de kranten al een (goede) recensie over gezien dus denk het wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef RijstNatie het volgende:
Anders is ze wel erg dom héquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf?Grapje van d'r hoop ik? Als ze het meende was ik waarschijnlijk het eerste kwartier van de film niet mee bijgekomen.
Sterker nog hij draait al in Pathéquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb er in de kranten al een (goede) recensie over gezien dus denk het wel.
Die moet ik nog zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:18 schreef Ritmo het volgende:
The Hangover is 10 keer leuker dan HP trouwens.
Hij is geweldig. Hoe ze zo'n cliché-onderwerp uitgewerkt hebben tot een van de betere komedies van de laatste jaren:quote:
Zelfde was met Superbad, waar ik bijzonder aangenaam verrast werdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij is geweldig. Hoe ze zo'n cliché-onderwerp uitgewerkt hebben tot een van de betere komedies van de laatste jaren:
En mij ookquote:
Die was aardig ja, maar deze is nog veel beter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zelfde was met Superbad, waar ik bijzonder aangenaam verrast werd
Hoop etquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die was aardig ja, maar deze is nog veel beter.
3:10 to yuma is echt een geweldige filmquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:18 schreef Siniti het volgende:
Ik ben vandaag naar 3:10 to Yuma in TheMovies geweest. Bescheiden zaaltje, mooi beeld, mooie bioscoop, iedereen was stil en een geweldige film.
Yuma is toch al een hele tijd uit?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:18 schreef Siniti het volgende:
Ik ben vandaag naar 3:10 to Yuma in TheMovies geweest. Bescheiden zaaltje, mooi beeld, mooie bioscoop, iedereen was stil en een geweldige film.
Dat klopt, maar hij draaide in die bioscoop als een soort special. Daar ik hem net had gedownload en ik een cinevillepas heb dus er gratis naartoe kon dacht ik waarom kijk ik em niet in de biosquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:32 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Yuma is toch al een hele tijd uit?
Desalniettemin een hele mooie film ja.
Mensen die spoileren zonder tags in een openbaar topic moeten KAPOTquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:17 schreef hdmedewerker het volgende:
De nieuwe HP is wel mooi, alleen teleurstellend dat de begrafenis van perkamentus er niet in verwerkt was
Oh ja en bruno is
FOK!ken op je mobieltje terwijl je in een club staat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:22 schreef Ritmo het volgende:
@ Biels: ben nu in de club (mobiel 3G internet ftw), kom je ff een biertje drinken? Er loopt ook iemand met een bandshirt rond
quote:
foroxity ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:54 schreef de_boswachter het volgende:
Kutfilm
Kutservice
Kutairco
Kutkeelpijn nu
Jij vond het stukje met de dansende piemel wel leuk, volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:54 schreef de_boswachter het volgende:
Kutfilm
Kutservice
Kutairco
Kutkeelpijn nu
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
Waar slaat dat nou weer op, alsof ik ga varen"
Miley Cyrus is tof.
Weekdieren = Molluscaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het woord Weekdier is in Latijn.
Ja, doe ik ook weleensquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
FOK!ken op je mobieltje terwijl je in een club staat.
Terwijl je eigenlijk glimlacht om een of ander bagger kuttopic.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:31 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook weleensEn dan beetje doen glimlachen erbij.. denken je matties dat je een geil smsje van een sma hebt gekregen
Utopolisquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dus ff naar Harry Potter geweest in Utopolis Almere. Wat een kudtbeeld zeg, dan ook nog voordat de film begon 8 minuten moeten wachten totdat een stel medelanders een plaats had gevonden
Toen kwam er in beeld dat piraterij verboden is, naast me zo een wijf "Waar slaat dat nou weer op, alsof ik ga varen" en zo zat de hele film te praten (en ze dronk wijn dus stonk ontzettend).
Miley Cyrus is tof.
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niks mis met Foroxity hoewel Euroscoop Maasmechelen 100 keer beter is
Waarom heb je in godsnaam nou weer een pauze nodig?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Utopolis= Geen pauze, je blauw betalen, en ouwe ranzige popcorn
![]()
Cinestar ftw![]()
![]()
![]()
Ben vast niet de eerste die dit zegt.
Eindelijk een soortgenootquote:
Om met je maten over de film te praten (hoe vind jij hem?) eten te halen en te zeiken.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam nou weer een pauze nodig?
Daar kan je een ban voor krijgen hequote:
Had gewoon gezegd: Hou je bek stinkhoer, ga ergens anders zitten ouwehoeren dan in een zaal, of ik trap je eruitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
Miley Cyrus is tof.
Wie is dat danquote:Op zondag 19 juli 2009 21:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar kan je een ban voor krijgen he
Vorige keer kreeg ik alleen al een noot omdat ik zijn naam noemde
En voor de 3e keer dat ik in de lach schoot.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
TS is een bal!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Had gewoon gezegd: Hou je bek stinkhoer, ga ergens anders zitten ouwehoeren dan in een zaal, of ik trap je eruit
TS heeft geen ballen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
TS is een bal!
Let wel: Ik bedoel niet een corpsbal ofzo, gewoon letterlijk een bal. Rond.
Achtergrondinfoquote:
Welke film is dat? Daar wil ik heen.quote:
Is dat profiel for realquote:
Over de film discussiėren kan erna, en pissen houd je gewoon even in.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Om met je maten over de film te praten (hoe vind jij hem?) eten te halen en te zeiken.
Maar dat laatste hoeft natuurlijk niet als je ijsthee drinkt in plaats van Grolsch.![]()
Tuurlijk, en lekkere popcorn is overrated.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over de film discussiėren kan erna, en pissen houd je gewoon even in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |