quote:"Waar slaat dat nou weer op, alsof ik ga varen"
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
Toen kwam er in beeld dat piraterij verboden is, naast me zo een wijf "Waar slaat dat nou weer op, alsof ik ga varen"
Hij was wel leuk jahquote:
Respectievelijk een epische win en een epische faal onder elkaar. Nooit voorgekomen in een KLB-topic.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
Toen kwam er in beeld dat piraterij verboden is, naast me zo een wijf "Waar slaat dat nou weer op, alsof ik ga varen"
Miley Cyrus is tof.
Ik vraag me af wat het woord Weekdier is in Latijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kom juist uit de bios... Naar Bruno geweest...
Kutfilm
Kutservice
Kutairco
Kutkeelpijn nu
Al met al een geslaagde avond
Die gaat hier zeker draaien!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ik kom ook net van de film.
Drag me to hell gezien, een van de betere horror's van de afgelope tijd.
waarschijnlijk zal hij in NL alleen niet draaien
Echt?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kom juist uit de bios... Naar Bruno geweest...
Kutfilm
Kutservice
Kutairco
Kutkeelpijn nu
Al met al een geslaagde avond
Vertel eens wat meer? Niet over het verhaal enzo, maar wat jij ervan vond.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef RijstNatie het volgende:
"comedy's" in de bios zien is altijd kut. Heb ook wel eens zo'n hinnekend varken naast me gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:03 schreef de_boswachter het volgende:
ps. wil dat petjesvolk achterin de zaal
niet steeds keihard lachen als
Bruno Hitlergrapjes maakte.
We wisten bij die luidruchtige binnenkomst al dat jullie vuile facisten waren![]()
![]()
Heb hem gisteren gewoon in de bios gezien hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef RijstNatie het volgende:
Gelukkig hoor ik daar bijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:21 schreef Muuyad het volgende:
Bruno is voor mensen die een onderontwikkeld gevoel voor humor hebben en die makkelijk te vermaken zijn
we zitten hier niet op geenstijl he...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dus ff naar Harry Potter geweest in Utopolis Almere. Wat een kudtbeeld zeg, dan ook nog voordat de film begon 8 minuten moeten wachten totdat een stel medelanders een plaats had gevonden
Toen kwam er in beeld dat piraterij verboden is, naast me zo een wijf "Waar slaat dat nou weer op, alsof ik ga varen" en zo zat de hele film te praten (en ze dronk wijn dus stonk ontzettend).
Miley Cyrus is tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |