TS Heeft dit weekend besloten helemaal niks te doen. Met het idee dat het toch kut weer gaat worden en dat ik vorige weekenden al hevig aan het stappen ben geweest (en met geld heb gesmeten) heb ik besloten in een weekend thuis in me thuisuniform niks te doen.
Dat had ik donderdag al besloten en had ik voor het weekend is een spel gekocht. company of heroes heet het en dat lijkt me wel een intressant spel om uit te spelen.
Daarnaast heb ik een zo,n dikke pc staan waar ik eigenlijk nooit wat mee doe. Ik zit altijd op me laptop
Dus ik wil de boel net installeren.. Alles ging goed. totdat ik het spel opstarten en die vroeg of ik een patch wilde installeren. Ja prima dacht ik dus ik downloaden en installeren.
vervolgens nog een keer vraagt die of ik een patch wil installeren.
Dus ik oke oke doe ik ook wel.
en nog een keer,
en nog een keer.
5 patches en ruim een uur verder kom ik aan bij de laatste patch.
Maakt die patch een foutmelding. iets met corrupte bestanden ofzo. Dus ik het spel opstarten om dan maar zondetr de laatste patch het spel offline te kunnen spelen. Wat toch al me bedoeling was.
Kan dat niet!!

je moet de laatste patches hebben anders kan je gewoon niet spelen. ook offline
Klacht. Klacht. KK spel werkt niet
subklacht: nu moet ik maar gaan fokken
[ Bericht 4% gewijzigd door Biogarde op 18-07-2009 00:52:12 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.