Ik vind het gek als je als ouder een broer en zus in trouwkleding steekt en er dan een hele reportage van laat maken, inclusief aanzoek en zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond de foto's niet raar of ziek, dat bedoel ik meer. Ik zie weinig verschil met kinderen die als ridder of prinses op de foto gaan. Maar goed, verschil in mening dan.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:20 schreef Duderella het volgende:
Is er een foto van dat been?
O jee!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: http://popspiracy.blogspo(...)ns-skin-disease.html
Mja, oke, het is misschien wel typisch, maar ik vind het ook weer niet súperraarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind het gek als je als ouder een broer en zus in trouwkleding steekt en er dan een hele reportage van laat maken, inclusief aanzoek en zo.
Maar het schijnt heel normaal te zijn in sommige landen, dus wie ben ik ook verder. Maar dat aspect vond ik raar. Niet dat je als meisje bruidje speelt hoor!
die foto waar hij zijn zwart met wit jasje draagt ziet zijn hand er afschuwelijk slecht uit.. lijken wel heroine handen, zitten ook kleine puntjes op wat op injectienaalden zou kunnen duiden.. zou het dan toch?quote:
foto?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
die foto waar hij zijn zwart met wit jasje draagt ziet zijn hand er afschuwelijk slecht uit.. lijken wel heroine handen, zitten ook kleine puntjes op wat op injectienaalden zou kunnen duiden.. zou het dan toch?
quote:Jacko ‘like a pin cushion’
By NICK PARKER
Published: Today
DRUG-RAVAGED Michael Jackson's body had horrifying needle marks behind his knees and even between his TOES, The Sun can reveal.
And one horrified source said yesterday: "His body was a virtual pin cushion when he died.
"Whoever was administering his drugs would have done so knowing he was an addict in a terrible state."
Veins in Jacko's arms had collapsed and dodgy medics had resorted to pumping massive doses of painkillers into any useable blood vessels they could find.
The post-mortem showed marks where needles appeared to have been inserted into veins behind his knee caps.
And marks between his toes suggested he used an injection method favoured by desperate junkies.
The shock discoveries were disclosed as police inquiries intensified into the conduct of doctors close to Jacko, especially personal physician Dr Conrad Murray and dermatologist Dr Arnold Klein.
The star is believed to have spent years spaced out on a mind-boggling array of prescription drugs and painkillers. Some reports say he blew around £30,000 a month on medications.
Niet zoveel verschil met de reeks in MUZ dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik denk even terug te lezen in dit topic. Alleen 80% bestaat uit bagger
Zou eigenlijk a.s. maandag zijn, is uitgesteld tot 3 augustus.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:45 schreef Andromache het volgende:
Was gisteren niet de hoorzitting over de voogdij? Of is die helemaal van de baan?
quote:Jackson Guardianship Hearing Delayed
Posted Jul 17th 2009 6:01PM by TMZ Staff
The guardianship hearing in the Michael Jackson case has been postponed ... and our sources say the delay is because Katherine Jackson and Debbie Rowe are close to a settlement.
The hearing was set for Monday, but is now delayed to August 3.
As we reported, lawyers for Katherine Jackson and Debbie Rowe have been hashing out a settlement and we're told an agreement is on the horizon. The discussions, we're told, is amicable and it involves the children -- not money.
Sources say it looks like Debbie Rowe will not object to Katherine getting custody. As for Rowe, she had an agreement with Jackson that was signed several years ago that gave her an undisclosed sum of money spread out over a period of years. That agreement survived Jackson's death and is unaffected by custody issues.
The court ruled Katherine will continue on as legal guardian until the hearing on August 3.
Even tellen hoor: in SHO 57 topics in iets meer dan 3 weken. In MUZ 56 topics in een jaar of 4. Mwah, ik betwijfel datquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet zoveel verschil met de reeks in MUZ dus.
Mag ik deze ook beantwoorden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:19 schreef tass het volgende:
Even weer over de muziek ja!![]()
Ik denk dat dit wel een vraag is voor Shitney: wat schreef Michael zelf aan muziek en teksten? Ik las net dat Morphine door hem geschreven is, maar ik heb geen flauw idee hoe het met verschillende nummers op verschillende albums zit?
gatverdamme zeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Scherper, lijken haast stukken weggerot:
[ afbeelding ]
foto:quote:
Pfoeh, ik weet er wel redelijk wat uit mijn hoofd, maar niet alles, daar zou ik alle boekjes voor moeten nakijken en daar heb ik nu geen zin in. We are the World samen met Lionel Richie, Say Say Say, The Girl is Mine en The Man samen met Paul McCartney.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:19 schreef tass het volgende:
Even weer over de muziek ja!![]()
Ik denk dat dit wel een vraag is voor Shitney: wat schreef Michael zelf aan muziek en teksten? Ik las net dat Morphine door hem geschreven is, maar ik heb geen flauw idee hoe het met verschillende nummers op verschillende albums zit?
Volgens mij ook La Toya, voor ook zij aan zich liet klussen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Oehh, die nagels
Van die vrouw. La Toya misschien? Geen idee.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef Felixa het volgende:
Na de 30 foto's van gisteren, komt OK Magazine vandaag nog eens met 16 nieuwe foto's.
http://www.okmagazine.com(...)/029_oknews_mic_046/
O.a. Prince die zijn eigen Spider Mantaart aansnijdt op zijn 6e verjaardag:
[ afbeelding ]
En Paris die even uitpuft van de trouwreportage:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef Felixa het volgende:
Na de 30 foto's van gisteren, komt OK Magazine vandaag nog eens met 16 nieuwe foto's.
[ afbeelding ]
En Paris die even uitpuft van de trouwreportage:
[ afbeelding ]
Nou, ontzettend bedankt!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Zou me niks verbazen als opa Joe hier achter zit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:35 schreef Felixa het volgende:
Erg schattig en lief en oh en ah die foto's natuurlijk, maar waar zouden die nou toch vandaan komen?
Iemand moet ze toch aan OK Magazine hebben gegeven verkocht.
Valt ook wel op dat de meeste foto's tot nu toe van Prince zijn.
quote:Joe Jackson doet afstand van kinderen' van onze redactie
AMSTERDAM - Opa Joe Jackson is bereid alles te doen om ervoor te zorgen dat oma Katherine de kinderen krijgt. Ook als dat betekent dat hij afstand moet nemen.
Opa Joe wordt door weinig mensen gezien als de goede man in het verhaal Michael Jackson nadat Michael zelf vertelde over de klappen die hij vroeger kreeg.
Debbie Rowe, moeder van de oudste twee kids, maakt zich dan ook grote zorgen over de rol die opa eventueel in het leven van het kroost zou gaan spelen en wil hem weg houden.
Volgens bronnen dichtbij de familie Jackson snapt Joe deze boodschap en is hij bereid een stap terug te doen, meldt People. 'Joe wil dat de kinderen bij Katherine terecht komen en zal daar alles voor doen. Ook als dat betekent dat hij papieren moet ondertekenen waarop staat dat hij geen enkele rol in het leven van de kids zal spelen.'
Als Katherine de voogdijzaak zou verliezen, zouden ze naar Debbie Rowe kunnen gaan en als ze dus naar Katherine gaan, kunnen ze via haar naar Janet toe.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef Flow3r het volgende:
de kids wilden toch naar Janet?
waarom maakt Joe zich zo druk dat ze naar Katherine moeten dan?
omdat ie katherine misschien beter kan manipuleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |