je ben jaloers op wat wij hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou die zoon van mmetje neem ik ook niet al te serieus hoor.
Had jij hem ook al buiten gezet? hij klonk wat verkoudenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:56 schreef majo76 het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen,eerst is die bij mmetje geweest,toen bij mij,en vanmorgen bij jou
ik heb hem een strepsil mee gegeven en buiten gezetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef wapwip het volgende:
[..]
Had jij hem ook al buiten gezet? hij klonk wat verkouden
Ben geen fan.Volg dit forum puur uit intresse, wat de uitkomst ook zal zijn.Vind dat jij wel de laatste bent die het woord respect!!!!!! in de mond mag nemen.Je komt hier denk maar met een idee en dat is om naar mijn mening lekker de boel op te hitsen om een persoon plus haar clan, zoals je het zegt een ban te ontlokken.Meer heb ik je niet te melden.Knap triestquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef majo76 het volgende:
en dan hebben ze het over respect
als ik het goed zag ,wilden ze laatste keer dat ik keek joe jackson afmaken
robijn en haar clan
wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ben geen fan.Volg dit forum puur uit intresse, wat de uitkomst ook zal zijn.Vind dat jij wel de laatste bent die het woord respect!!!!!! in de mond mag nemen.Je komt hier denk maar met een idee en dat is om naar mijn mening lekker de boel op te hitsen om een persoon plus haar clan, zoals je het zegt een ban te ontlokken.Meer heb ik je niet te melden.Knap triest
Waarom zou hij willen dat Robijn een ban krijgtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ben geen fan.Volg dit forum puur uit intresse, wat de uitkomst ook zal zijn.Vind dat jij wel de laatste bent die het woord respect!!!!!! in de mond mag nemen.Je komt hier denk maar met een idee en dat is om naar mijn mening lekker de boel op te hitsen om een persoon plus haar clan, zoals je het zegt een ban te ontlokken.Meer heb ik je niet te melden.Knap triest
precies!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:04 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Waarom zou hij willen dat Robijn een ban krijgt
hij komt op visite bij een paar van ons,krijgen we ineens ditquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:07 schreef Loedertje het volgende:
Pssst, deze thread gaat over MJ en zijn geesten.
hij is te verkouden nu,hij komt later hoor ik netquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:08 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Bij mij is MJ in ieder geval niet langs geweest
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:09 schreef majo76 het volgende:
[..]
hij is te verkouden nu,hij komt later hoor ik net
Zuigen zuigen zuigen tot je een reactie krijgtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:08 schreef majo76 het volgende:
hoe kan ik er nou voor zorgen dat zij een ban krijgt
dan zal ze haarzelf moeten misdragen,dat heb ik niet in de hand
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]![]()
Zal je gebeuren.
Levend had ik het al eng gevonden, laat staan als geest.
voor zuigen hebben we hier toch een palingtopic?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:12 schreef bamby het volgende:
[..]
Zuigen zuigen zuigen tot je een reactie krijgt
ahhh je ben er zo een.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:12 schreef bamby het volgende:
[..]
Zuigen zuigen zuigen tot je een reactie krijgt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
voor zuigen hebben we hier toch een palingtopic?
Ook leuk om te volgenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
voor zuigen hebben we hier toch een palingtopic?
weerstand en relletjes,ik weet niet ofdat onder zuigen valt ,dan heb je bamby op je nekquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Spam nou niet het hele topic deze avond al vol, ik wil ook dat er een beetje weerstand en relletjes komen enzo.
Relletjes zijn leukquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:15 schreef majo76 het volgende:
[..]
weerstand en relletjes,ik weet niet ofdat onder zuigen valt ,dan heb je bamby op je nek
stiekem vind je mij ook wel aardig hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:18 schreef bamby het volgende:
[..]
Relletjes zijn leuken bamby krijg je niet gauw op je nek.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Spam nou niet het hele topic deze avond al vol, ik wil ook dat er een beetje weerstand en relletjes komen enzo.
dan is hij wel druk bezigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Nah denk het niet. Hij is ook al vaak in Amerika gespot.
The night before last, I was angry that God took him. I started staring at the sky, yelling and cursing, demanding answers as to why he chose him.... Why he took Michael away. My eyes watered, and soon my face was cascading with uncontrollable tears, as I whispered and pleaded for me to wake up....
"Sshhhhh..."
I instantly became silent. My eyes were wide. I scanned my room as I heard more muffled whispers.
"M-Michael?" I stuttered, new tears now watered my face.
"Shhh.... I'm here...."
I was both terrified and calmed. The mixed emotion gave me butterflies. I shut my eyes tight, and whispered, "I'm sorry."
I heard him laugh softly. But it wasn't clear, it was muffled, far away, and it echoed.
After the experience.... I became so tired and relaxed, knowing he was alright.
Am I the only one who... has had an experience like this?
Nou ja, er zijn ook foto's van mij, als klein meisje, in de trouwjurk van mijn moeder (met een riem om de rok op te houdenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
MJ liet ze zelfs als kersvers getrouwd stel fotograferen (ik vind dat nog altijd vrij ziek. Vond die foto's best schokkend eigenlijk. Wat is daar de lol van?)
Neequote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:21 schreef APK het volgende:
Ja, sorry dat ik hier weer binnen kom vallen...
Maar is dit live?![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:21 schreef APK het volgende:
Ja, sorry dat ik hier weer binnen kom vallen...
Maar is dit live?![]()
als je moeder die hele jurk heb gemaakt voor die paar foto`squote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn ook foto's van mij, als klein meisje, in de trouwjurk van mijn moeder (met een riem om de rok op te houden) en in een witte prinsessenjurk die mn moeder zelfgemaakt heeft, die best wel model trouwjurk had... Is dat ook ziek?
Daar valt ook nog over te discussiėren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef Treezz het volgende:
Het was artiest die toevalllig verdomd goeie muziek had gemaakt![]()
*aait*quote:
Ja, dank .quote:
genezende krachten?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Deze is wel live vanaf minuut 7 ongeveer
Hier heeft hij genezende krachten
Wat denk je?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 01:25 schreef majo76 het volgende:
[..]
als je moeder die hele jurk heb gemaakt voor die paar foto`s
is dat niet ziek ,maar wel zonde van de tijd
Heb niet gauw een hekel aan iemandquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:20 schreef majo76 het volgende:
[..]
stiekem vind je mij ook wel aardig he
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Dat was omdat zijn spin de spuit er verkeerd ingezet had ofzo
Het was omdat ik een prinsessenjurk wilde. En die andere foto's waren dus omdat ik als bruid op de foto wilde (ja, ik was 5 ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 01:34 schreef majo76 het volgende:
[..]
was een geintje![]()
maar als het zo is was het wel zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |