OMFG, en ik denken dat drentz lollig wasquote:Everyone, I know we are all concerned about our friends during these terrible days. If there is someone you have not seen online for awhile and are concerned about, post the names here. Then if they see it, they can check in. Or maybe a friend knows if they are ok and can ease your mind?
So if you are searching for someone, post the name here, and the last time you communicated with him/her.
Hang in there, and thanks.
Victoria
Girlygirl - ( Is now Back with us )
Choas - Hasn't been on the forum since June 19th someone made a thread concerned about him. Again if anyone has had any contact with him to let us know.
Posted in the thread asking about Chaos.
Quote:
Originally Posted by L.J View Post
Chaos has recently moved to another country and might not have access to the internet at this stage.
Roxanne - Hasn't been on the forum since June 28th. I think someone said they had spoken to her early on but she hasn't been on in a while. So if anyone has spoken to her can you let us know.
MichaelsGuardianAngel - Hasn't been on the forum since 29th June someone voiced concern over her, If any of you have had contact with her please let us know.
Nee maar dat klopt dan toch niet? Want volgens ettelijke Robijnhuppelepup-posts ben ik een Michael-hater die hem zo ongeveer persoonlijk ten gronde heeft gericht door alle insinuwaatsies.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, van het begeleid wonen huis waar (blijkbaar volgens majo) shitney, robijn e.a inzitten.
Verdomme, lees je in ofzo![]()
That, I agreequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef majo76 het volgende:
heb totaal geen problemen met fans die rouwen of treuren om zijn dood
maar als je snachts niet slaapt,zelfmoord wil plegen,of iemand de strot door wil bijten omdat ze iets zeggen over m.j
is er iets goeds mis met je
Nou idd!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef majo76 het volgende:
heb totaal geen problemen met fans die rouwen of treuren om zijn dood
maar als je snachts niet slaapt,zelfmoord wil plegen,of iemand de strot door wil bijten omdat ze iets zeggen over m.j
is er iets goeds mis met je
Ooh ja! Ben je jezelf al tegen gekomen eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee maar dat klopt dan toch niet? want volgens ettelijke Robijnhuppelepup-posts ben ik een Micheal-hater die hem zo ongeveer [persoonlijk ten gronde heeft gericht door alle insinuwaatsies.
Die robijn enz. die zijn wel into michael jackson he?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! Ben je jezelf al tegen gekomen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
die zijn te in,zo erg dat ze eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Treezz het volgende:
[..]
Die robijn enz. die zijn wel into michael jackson he?
Das wel een beetje zacht uitgedrukt eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Treezz het volgende:
[..]
Die robijn enz. die zijn wel into michael jackson he?
O ja, die was er ook nog.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Jackson Guardianship Hearing Delayed
Posted Jul 17th 2009 6:01PM by TMZ Staff
The guardianship hearing in the Michael Jackson case has been postponed ... and our sources say the delay is because Katherine Jackson and Debbie Rowe are close to a settlement.
The hearing was set for Monday, but is now delayed to August 3.
As we reported, lawyers for Katherine Jackson and Debbie Rowe have been hashing out a settlement and we're told an agreement is on the horizon. The discussions, we're told, is amicable and it involves the children -- not money.
Sources say it looks like Debbie Rowe will not object to Katherine getting custody. As for Rowe, she had an agreement with Jackson that was signed several years ago that gave her an undisclosed sum of money spread out over a period of years. That agreement survived Jackson's death and is unaffected by custody issues.
The court ruled Katherine will continue on as legal guardian until the hearing on August 3.
Ik ook! Ik liep net langs de spiegel, en toen dacht ik nog " Godverdomme, kom ik mezelf weer eens tegen, en dan zie ik er ook nog zo lekker uit! Damn!"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja, die was er ook nog.![]()
Zeer vaak. en toen vond ik mijzelf een enorm lekker wijf.
Waar ze gaan liggen en met vuisten zo stampen op de grond..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:31 schreef Rosalyne het volgende:
Dit filmpje is deze avond nog niet gepost
Wat hebben hun dan ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:34 schreef majo76 het volgende:
maar zoals robijn gisteren al zei ,we zijn gewoon jaloers op wat hun hebben
Toch zou je stiekem eens wat aan je grammatica moeten doen. Dan werden je posts echt een stuk leuker.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:34 schreef majo76 het volgende:
maar zoals robijn gisteren al zei ,we zijn gewoon jaloers op wat hun hebben
god mag het weten,ik ben er nog niet achterquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook! Ik liep net langs de spiegel, en toen dacht ik nog " Godverdomme, kom ik mezelf weer eens tegen, en dan zie ik er ook nog zo lekker uit! Damn!"
ok zal me best doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Toch zou je stiekem eens wat aan je grammatica moeten doen. Dan werden je posts echt een stuk leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |