geen idee?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef sjimz het volgende:
Goede vrienden van mij gaan ook scheiden na 2 jaar.
Zullen het dezelfde zijn?
Wonen ze in Almere?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:02 schreef prupke het volgende:
[..]
geen idee?
maar kut is het allemaal wel
nopequote:
mag het na 3 dagen afgelopen zijn met de ellende?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:03 schreef prupke het volgende:
[..]
nope
maar in brabant zijn er ook mensen die scheiden ( te veel naar mijn zin )
jij leeft in het heden ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom is je pa eruit gemieterd, deed ie zijn werk niet goed ?
Gastquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom is je pa eruit gemieterd, deed ie zijn werk niet goed ?
5 dagen later....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:07 schreef mazaru het volgende:
En nog steeds behoor je tot de rijken der aarde.
Je hebt eten in de koelkast, een dak boven je hoofd en een bed om in te slapen.
.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:11 schreef Ascendancy het volgende:
TS leven faalt.
5 jaar niet op vakantie_! Zelfs uitkeringstrekkers gaan vaker.
Falen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:11 schreef Ascendancy het volgende:
TS leven faalt.
5 jaar niet op vakantie_! Zelfs uitkeringstrekkers gaan vaker.
Alles komt altijd in 1x, wen er maar aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Falen?
Ik ben verder gelukkig hoor
ik hoef niet net als mijn "vrienden" alles te doen wat hun ook doen ....
(en uitkeringtrekkers....ja daar zal ik niet op reageren )
(pak dit niet persoonlijk op ...maar ik ben gewoon ff taai (voor de genen die dat niet begrijpen : pissed ) op dat alles in 1 keer komt )
@biogarde : sorry dat ik je opzadel met dit topic .....
En dan? Als ik die reclames op de radio mag geloven over mensen met een uitkering die op vakantie gaan, dan heb ik toch gewoon gelijk in mijn post?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
.
Heey pas op, biogarde draait in eens overuren.
Ik moest lachen.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dan? Als ik die reclames op de radio mag geloven over mensen met een uitkering die op vakantie gaan, dan heb ik toch gewoon gelijk in mijn post?
/sighquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Falen?
Ik ben verder gelukkig hoor
ik hoef niet net als mijn "vrienden" alles te doen wat hun ook doen ....
(en uitkeringtrekkers....ja daar zal ik niet op reageren )
(pak dit niet persoonlijk op ...maar ik ben gewoon ff taai (voor de genen die dat niet begrijpen : pissed ) op dat alles in 1 keer komt )
@biogarde : sorry dat ik je opzadel met dit topic .....
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dan? Als ik die reclames op de radio mag geloven over mensen met een uitkering die op vakantie gaan, dan heb ik toch gewoon gelijk in mijn post?
waarsschijnlijk uit zelfbescherming ...het is namelijk wel zo dat als jij iemand aanwijst om je motivator toe te wijzen dat je automatisch met 3 vingers naar jezelf wijst...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef Muuyad het volgende:
Waarom is mijn motivator weggehaald? Dit is godverdomme toch geen OUD of ander serieus forum
ZIjn vader is toch ontslagen? 1x raden hoe die aan zijn geld gaat komenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:17 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat ziet een zuivelproduct niet in.
Als ik hier ga lullen over de tv geschiedenis van de tros, wat waar is, dan wordt dat hoogstwaarschijnlijk ook verwijdert, kijk maar:
-edit-
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
ZIjn vader is toch ontslagen? 1x raden hoe die aan zijn geld gaat komen![]()
De TROS moet overigens gewoon dood
jah kan het ook niet helpen ...quote:
waarom danquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:24 schreef snakelady het volgende:
Dan heb je wel recht tot klagen ja.![]()
Mijn broer zit midden in een scheiding, hij was 5 maanden getrouwd.
dat raakt me omdat er van de 8 neven en nichten die getrouwd zijn er al de helft weer van gescheiden is...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef Johnny-V het volgende:
En hoe raakt het feit dat je nichtje gaat scheiden jou? Of ben ik nu gevoelloos? De rest is zeker kut maar komt wel goed
wat de fuck ging er zo snel misquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:24 schreef snakelady het volgende:
Vanalles, maar laten we het erop houden dat wij er allemaal niet echt rouwig om zijn.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
dat raakt me omdat er van de 8 neven en nichten die getrouwd zijn er al de helft weer van gescheiden is...
1 binnen : 3 weken . 1 binnen 3 maanden , 1 binnen 1 jaar en nu een binnen 2 jaar
en ja dat doet me best pijn ...omdat het mijn bloed is ..
maar dat mag niet hier op fok...
Ja waarom post je het dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vanalles, maar laten we het erop houden dat wij er allemaal niet echt rouwig om zijn.
Het is ook niet leuk, je hebt toch een band met die mensen en ziet ze het liefste allemaal gelukkig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
dat raakt me omdat er van de 8 neven en nichten die getrouwd zijn er al de helft weer van gescheiden is...
1 binnen : 3 weken . 1 binnen 3 maanden , 1 binnen 1 jaar en nu een binnen 2 jaar
euh..ik ben niet getrouwd .....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
GUESS WHAT? YOUR NEXT, MUAHAHAH.
daaroms taat er oo knext.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
euh..ik ben niet getrouwd .....
@snakelady : thanx O*
Was niet bedoeld om je te pesten ofzo, meer om te relativeren denk ik. Zelf zou het mij niets doen maar dat is dan misschien mijn gemis.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
Is dat alles?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:58 schreef prupke het volgende:
in ander halve week tijd :
nichtje van me gaat scheiden... (na 2 jaar)
2 dagen later : mijn pa is ontslagen (na ruim 20 jaar....)
3 dagen later : onze auto gaat goed stuk (zodat we een andere auto moeten kopen)
en nu gaat dus onze vakantie naar frankrijk niet door (en we zijn potjandorie al in geen 5 jaar op vakantie geweest)
ja dit is serieus... helaas
ja jezelf een engelse naam met een frans accvent geven en dant ook nog eens tiuepen nerdjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is dat alles?
Er zijn nog ergere dingen hoor tssssssss
ik begrijp je...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:48 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Was niet bedoeld om je te pesten ofzo, meer om te relativeren denk ik. Zelf zou het mij niets doen maar dat is dan misschien mijn gemis.
nope , er zijn nog ergere dingen op de wereldquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is dat alles?
Er zijn nog ergere dingen hoor tssssssss
Wat heeft dat met jou te maken? Lekker boeiend, zou ik zeggen.quote:nichtje van me gaat scheiden... (na 2 jaar)
Omdat het kan.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
ik begrijp je...
relativeren kan ik wel ,,maar word een stuk moeilijkker als je alles in eens op je dak krijgt.
Het komt goed...maar ik vond het wel een klaagbaak iets achtig waard
quote:
Besef dat het altijd erger kan is wijsheid en berustingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:56 schreef prupke het volgende:
[..]
nope , er zijn nog ergere dingen op de wereld
Maar daar kan ik beter mee omgaan, ook al is het erger dan dat ik nu meldt....
ja je hebt soortement van gelijk..
Het spijt mequote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Neu je houdt ons aan het lijntje eerst onslekker warm maken met een verhaaltje op komst en dan je klep houden tssssk.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Besef dat het altijd erger kan is emoes
omdat jij mij begrijpt ...sort offquote:
weet ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Besef dat het altijd erger kan is wijsheid en berusting
Ik snap het!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:04 schreef prupke het volgende:
[..]
omdat jij mij begrijpt ...sort off
en wat de anderen denken (en het niet meemaken en geen familie hebben het gewoon weg niet kunnen /.willen /hun mening al klaar hebben ) dat wij altijd de 2e versie willen horen
bovenstaande zin klopt neit in zijn geheel btw
maar je snapt wat ik bedoel...
Nou noem eens wat positiefs op omdat je een hand kwijt bentquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:05 schreef Supersoep het volgende:
Hoi,
Ik ben een hand kwijt, maar goed ik ga niet klagen natuurlijk, want ik had ze ook alle twee kwijt kunnen raken!![]()
leuke poging maar meer iets van : lul en slagroomtaart gevalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:05 schreef Supersoep het volgende:
Hoi,
Ik ben een hand kwijt, maar goed ik ga niet klagen natuurlijk, want ik had ze ook alle twee kwijt kunnen raken!![]()
Dat meen je toch niet, hoop ik. Iemand zou niet mogen klagen omdat er een hand afgeblazen is? Er moet gelijk positief worden gedacht?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou noem eens wat positiefs op omdat je een hand kwijt bent
Bv:
ik heb nu een gespierde rechterhand omdat mijn linkse weg is
ik hoef niet meer te werken
ik heb een chauffeur
bedoel het had erger gekund toch?
Als hij zichzelf rukt voelt het alsof hij vreemdgaat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou noem eens wat positiefs op omdat je een hand kwijt bent
Bv:
ik heb nu een gespierde rechterhand omdat mijn linkse weg is
ik hoef niet meer te werken
ik heb een chauffeur
bedoel het had erger gekund toch?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:05 schreef prupke het volgende:
[..]
weet ik
Maar soms is je gal spuien toch ontzettend lekker
je reageerd/t je af op ff alles en iedereen...
toch?
Het had ook je hoofd kunnen zijn...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet, hoop ik. Iemand zou niet mogen klagen omdat er een hand afgeblazen is? Er moet gelijk positief worden gedacht?![]()
Wat prima is hoor, maar het liefst ná een periode van frustratie uiten.
Je weet niet met welke hand ik ruk, en ook niet welke hand er weg is, dus het bovenstaande hoeft niet eens perse de situatie te zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als hij zichzelf rukt voelt het alsof hij vreemdgaat.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:06 schreef prupke het volgende:
[..]
leuke poging maar meer iets van : lul en slagroomtaart geval
hmm, dat is waar, maar nu de hamvraag....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je weet niet met welke hand ik ruk, en ook niet welke hand er weg is, dus het bovenstaande hoeft niet eens perse de situatie te zijn.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als hij zichzelf rukt voelt het alsof hij vreemdgaat.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
hmm, dat is waar, maar nu de hamvraag....
Is het wel of is het niet je rukhand.![]()
heel volwassen opmerkingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
ga fucking yogaen ofzo, of op karate MAAR VERNEUQ DANNIES SERVER NIET
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik hap, met een p.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:11 schreef prupke het volgende:
[..]
heel volwassen opmerking
koop een abbo...
Ik heb geen idee wat je allemaal typt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:12 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
o, en haal je fotoboek offline, t staat binne de korste keeren op 4chan, 2chan, 12chan, 888chan, canadachan of www.fokchan.nl
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je allemaal typt.
Ik ben zo iemand die er een elastiekje omheen doet en het andere eind tussen m'n tanden zet. En dan begin ik te knikken op de beat van keiharde Hardcore muziek.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
poging voor wat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:14 schreef prupke het volgende:
mijn dank je welletjes gaan naar snake lady en she-devil....
voor hun eerlijke reactie
de rest : nice try....en doe nog eens een poging.
@ snake en She D : dank je voor de reacties
ik ga nu slapen en hopen dat er geen dag 7 aan komt
Wat ben jij voor een idioot. Alsof ze op welke chan dan ook geïnteresseerd zijn in willekeurige foto's van kinderen. Ze zijn toch niet naakt, of wel? Sukkel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:15 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Boh, ga de volgende sites af:
www.4chan.org
www.888chan.org
www.12chan.org
www.canadachan.org
www.fokchan.com
En dan je fotoboek, vergelijk, en zie in dat je je keinder niet zomaar op internet moet zetten.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een idioot. Alsof ze op welke chan dan ook geïnteresseerd zijn in willekeurige foto's van kinderen. Ze zijn toch niet naakt, of wel? Sukkel.![]()
Not your personal army, etc etc
Wat, ik moet meer op 4chan lurken om erachter te komen dat ze dagelijks lopen te fappen op niet-uitdagende kinderfotos?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:18 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Tsjonge tsjonge tsjonge tsjonge, bouw wat meer ervaring op jij aapmens.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:58 schreef prupke het volgende:
in ander halve week tijd :
nichtje van me gaat scheiden... (na 2 jaar)
2 dagen later : mijn pa is ontslagen (na ruim 20 jaar....)
3 dagen later : onze auto gaat goed stuk (zodat we een andere auto moeten kopen)
en nu gaat dus onze vakantie naar frankrijk niet door (en we zijn potjandorie al in geen 5 jaar op vakantie geweest)
ja dit is serieus... helaas
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat, ik moet meer op 4chan lurken om erachter te komen dat ze dagelijks lopen te fappen op niet-uitdagende kinderfotos?
Ga terug naar 31chan, idioot.
hahahaha, ik zou haast zeggen, pics or it didn't happend.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die er een elastiekje omheen doet en het andere eind tussen m'n tanden zet. En dan begin ik te knikken op de beat van keiharde Hardcore muziek.
De sites waren juist het enige wat ik er van begreep, de rest was wat moeilijk te ontcijferen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:15 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Boh, ga de volgende sites af:
www.4chan.org
www.888chan.org
www.12chan.org
www.canadachan.org
www.fokchan.com
En dan je fotoboek, vergelijk, en zie in dat je je keinder niet zomaar op internet moet zetten.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
De sites waren juist het enige wat ik er van begreep, de rest was wat moeilijk te ontcijferen.
Oh, dus je las ergens ''Op 4chan kijken ze naar saaie, onschuldige kinderfotos''.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:20 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ja dat moet je, en nee ik ga niet terug, ben er nog nooit geweest.
Joh, beetje traag van begrip?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ja dat je je kroost niet zomaar op internet (en dan ook nog fok) op intenret moet zetten, wtf snap je hier niet aan?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Joh, beetje traag van begrip?
Maar ik ben geen naief moedertje hoor, ik weet dat er stoute mensjes zijn die zich sexueel bevredigen op foto's van minderjarige.
Maar hell, iemand zou ook zo met een mobieltje foto's kunnen maken van mijn kinderen terijl ze op straat lopen, ik weiger om angstvallig door het leven gaan om wat misschien zou kunnen gebeuren.
Zolang ze de kinderen zelf niks aan doen kan ik er niet wakker van liggen.
Ik heb ook nog een man hoor, die gaat er morgen voor onze kroost uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:27 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ga in je nest, anders kun je morgen niet op tijd op of snauw je je kinderen af,moeders met fok, 'the fuck happened?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een man hoor, die gaat er morgen voor onze kroost uit.
Haha, wtf wonen er ook kanslozen in dit landquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:24 schreef snakelady het volgende:
beide.quote:
Tja, zou nou kwaad kunnen worden, maar je hebt helaas helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:30 schreef Bevin het volgende:
[..]
Haha, wtf wonen er ook kanslozen in dit land![]()
!!
Que?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:29 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Oh en gooi dat mobiele telefoonargument maar weg, op het internet kunnen er miljonene mensen bij, maar zoveel passen er niet in de straat
Wat nou helaas? hopen dat ze helemaal geplukt worden door ditquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, zou nou kwaad kunnen worden, maar je hebt helaas helemaal gelijk.
Die kans is heel groot.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:34 schreef Bevin het volgende:
[..]
Wat nou helaas? hopen dat ze helemaal geplukt worden door dit
Mooi. Wellicht wordt er dan wat meer nagedacht, indien mogelijk.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
beide.
Wil je ergens naartoe met dit vragenuurtje?
Ah, wat dacht je, ik kan het niet winnen dus dan ga ik maar persoonlijk wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:47 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat je een pauper bent die dr kinderen op internet zet, gedekt wordt door medefokkers die zich schuilhouden achte rhet argumentje incorrecte zinnen, zodat de inhoud z totaal ontgaat, en jij jezelf schuilhoudend dat je hjet niet snapt, iedereen snapt zoiets behalve mensen onder de maatstaaf. Als bewijs wil ik best iemand die fotos op 4chan willen laten zetten, misschien kom je ooit een shoop tegen.
Gast, doe nou niet zo stoer. Als je ook maar iets van 4chan afwist dan zou je weten dat willekeurige kinderfotos ze geen fuck interesseert, tenzij er om te lachen valt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:47 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat je een pauper bent die dr kinderen op internet zet, gedekt wordt door medefokkers die zich schuilhouden achte rhet argumentje incorrecte zinnen, zodat de inhoud z totaal ontgaat, en jij jezelf schuilhoudend dat je hjet niet snapt, iedereen snapt zoiets behalve mensen onder de maatstaaf. Als bewijs wil ik best iemand die fotos op 4chan willen laten zetten, misschien kom je ooit een shoop tegen.
Zooo, 1 binnen 3 weken en 1 binnen 3 maanden? Dan mag je je toch wel gaan schamen hoor. Waar zeg je dan ja tegen? Snapten ze de vraag niet? Lutsersquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
nerd, dan heb ik het weer gedaan snap dat dan, en het feit dat het gewoon dom is om zulks fotos op internet te zetten ontgaat jullie helemaal, en maar doorstangen op chan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gast, doe nou niet zo stoer. Als je ook maar iets van 4chan afwist dan zou je weten dat willekeurige kinderfotos ze geen fuck interesseert, tenzij er om te lachen valt.
Geweldig trouwens: ''Ik laat iemand die fotos op 4chan zetten hoor!!11'', alsof het een maffia onderwereld is waar je zelf niet in terecht wil komen.![]()
![]()
Okay ik snap het, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
nerd, dan heb ik het weer gedaan snap dat dan, en het feit dat het gewoon dom is om zulks fotos op internet te zetten ontgaat jullie helemaal, en maar doorstangen op chan.
Ik zeg toch ook niet dat het ernstig isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:32 schreef Seam het volgende:
Dit is toch allemaal niet echt ernstig
Niet echt klacht waardig, zulke dingen gebeuren nou eenmaal
Maar morgen begint er een nieuwe week. Dus vanavond voor je gaat slapen, dan gooi je het van je af. Het is zoals het is.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:22 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het ernstig is
het is gewoon kut of klote ... (hoe je het ook wil noemen)
het zit me gewoon ff dwars that's all
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |