Haha ja zo kun je het ook noemen ja. Halen en brengen, ging dus niet bij mij anders had ik het denk ik ook wel gedaan. Maar goed dat het niet kon en dat ik 1,5 week thuis ben gebleven. Ach ik kan wel weer zelf autorijden en die laatste dag ga ik gewoon nog maar. Ik moet ook nog wat dingen overdragen/regelen. 1 dag is wel vol te houden en anders ga ik gewoon wat eerder weg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was niet dapper, het was krankzinnig. Ik moest worden gehaald en gebracht!Tegenwoordig zou ik me gewoon ziek melden. Ik wil je niks aanpraten, maar als het niet lukt, dan zou ik me die laatste dag dat je nog moet werken, alsnog ziek melden.
[..]
Ga je maandag of dinsdag nog naar het concert? Wij gaan 3 augustus naar hun concert in Gelsenkirchen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik zo even weg ben, kijk ik naar de helft van U2 bij Jonathan Ross. Die komen hun tour waarschijnlijk promoten. Alsof dat nodig is
Een beetje...quote:
quote:
Ik ga helemaal niet. Vroeger wel live gezien, maar ik kan al jaren niet aan kaartjes komen. Dit is de eerste keer dat ik het niet zo erg vind, want ik ben ze een beetje moe.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je maandag of dinsdag nog naar het concert? Wij gaan 3 augustus naar hun concert in Gelsenkirchen.
Inderdaad smaken verschillen. With or Without you vind ik geweldig maar tegenwoordig is die Bono zo'n enge arrogante kwal geworden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat heb ik met jouw Alicia Keys.. smaken verschillen.
Anyway, ik ga naar bed. Slaap lekker voor straks!!!
Ik heb ze nog nooit live gezien en we kregen nu de kans om kaartjes te "krijgen" voor Gelsenkirchen voor ons ook nog dichterbij en ik vind toch dat ik ze minimaal 1x gezien moet hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet. Vroeger wel live gezien, maar ik kan al jaren niet aan kaartjes komen. Dit is de eerste keer dat ik het niet zo erg vind, want ik ben ze een beetje moe.
quote:
Nee, ze waren toen bepaald niet cool.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:Bono was niet erg blij met de ouwe beelden van U2 die Jonathan Ross liet zien
Nu wel dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ze waren toen bepaald niet cool.
Niet meer. Hun beste tijd (en muziek) ligt achter hen. Maar Edge blijft een schatje, natuurlijkquote:
Hij is kaal, snap je wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
The Edge wel, die had hartje zomer in een warme televisiestudio een muts op.
Edge is die sikkemans met dat mutsje op toch? Die is eigenlijk nooit echt veranderd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet meer. Hun beste tijd (en muziek) ligt achter hen. Maar Edge blijft een schatje, natuurlijk
Klopt, altijd hetzelfde gebleven. Ik vind hem het hart van de band. Maar ze zijn de weg kwijt. De laatste drie albums waren een sof.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Edge is die sikkemans met dat mutsje op toch? Die is eigenlijk nooit echt veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |